abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_264769
Sorry Dark, 't is waar we hebben toendertijd errug gelachen ma en ik toen jij met die
pindarotsjes thuis kwam, ik had je het nooit willen vertellen leek me beter, maar je
kent ma, die gooit er tegenwoordig alles maar uit. Nu heeft ze het ook nog verraden
van Cynix en mij, vind ik dan weer zo lullig voor Sanne die net een prille relatie
met hem heeft, was ver voor jouw tijd hoor Sannemeis, Cynix zal het onderhand wel
vergeten zijn moet je maar denken.

Weet iemand waar Meister is gebleven, toen we gisteren terug kwamen bij de auto nadat
we uit de Kasteeltuinen waren gegooid, lag hij in ineens niet meer in de auto waar we
hem eerder op de dag in hadden gelegd om z'n roes uit te slapen, er was nog een lichte
alcoholgeur waarneembaar, maar Meister zelf was in geen velden of wegen meer te bekenden
oftewel van Meister was elk spoor bijster. Toch maar even de Limburgse slijters afbellen
vandaag.

Puckz heeft gisteravond de activiteiten van Meerhoerman nog zitten monteren, ze heeft
inmiddels toegezegd de beelden te zullen vertonen op Hemelvaartsdag bij Moeke Borgia
wanneer de kids aan het spelen zijn, inmiddels zal Ant de vrucht onzer familie dan wel
geworpen hebben, 's kijken of we daar niet wat beelden van kunnen maken, even en zuster
omkopen of zo, want ook dat zijn we immers wel gewend zo langzamerhand, als weer een
onzer verloofdes of ega's niet mocht weten dat het niet hun kind was wat er uit kwam
floepen.

maandag 22 mei 2000 @ 08:17:00 #3
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_264770
quote:
op 05-22-2000 om 06:41 AM schreef Tante Bep het volgende:
Sorry Dark, 't is waar we hebben toendertijd errug gelachen ma en ik toen jij met die
pindarotsjes thuis kwam, ik had je het nooit willen vertellen leek me beter, maar je
kent ma, die gooit er tegenwoordig alles maar uit. Nu heeft ze het ook nog verraden
van Cynix en mij, vind ik dan weer zo lullig voor Sanne die net een prille relatie
met hem heeft, was ver voor jouw tijd hoor Sannemeis, Cynix zal het onderhand wel
vergeten zijn moet je maar denken.

Bep, mijn lief,
dat van die pindarotsjes was inderdaad zeer genant, ik schaam mij nog steeds een beetje
En ach, wij hebben beiden wel eens een avontuurtje gehad en nu we toch "street" aan het doen zijn, stiekem heb ik ook altijd al een zwak gehad voor Dom-is-leuk, maar ik ben haar kwijt!
Misschien weet opa Moor waar zij zich bevindt?

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  maandag 22 mei 2000 @ 08:41:00 #4
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_264771

Schoonmama Borgia, in deel 1 of deel 2 van het familie verhaal, heb ik al verteld dat Just Me waarschijnlijk mijn tweelingzus is, vandaar ook dat ik dacht dat Koos mijn vader was.
Nu weet ik het helemaal niet meer, ik ben mijn tweelingzus kwijt en mijn vader!
Wel ben ik zeer gelukkig met U, met Bep en de kinderen.
Het blijft een probleem als je aan de kouwe tak van de familie zit.

maandag 22 mei 2000 @ 09:06:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264772
quote:
op 05-22-2000 om 06:41 AM schreef Tante Bep het volgende:

Puckz heeft gisteravond de activiteiten van Meerhoerman nog zitten monteren, ze heeft
inmiddels toegezegd de beelden te zullen vertonen op Hemelvaartsdag bij Moeke Borgia
wanneer de kids aan het spelen zijn, inmiddels zal Ant de vrucht onzer familie dan wel
geworpen hebben, 's kijken of we daar niet wat beelden van kunnen maken, even en zuster
omkopen of zo, want ook dat zijn we immers wel gewend zo langzamerhand, als weer een
onzer verloofdes of ega's niet mocht weten dat het niet hun kind was wat er uit kwam
floepen.

Hm, ik ben het hier niet mee eens
Waarom zou de rest van de familie geen recht hebben om deze beelden te zien????
Ik weet zeker dat we er veel aan kunnen hebben en het desnoods een stempel kunnen geven als zijnde "educatief thuisonderwijs"..
Heb vannacht heerlijk gespeeld met Slide en Bogus, maar , miste toch nog iets, en had eigenlijk de stille hoop dat vooral zij, dit filmpje iets eerder mogen aanschouwen.
(het zijn lieverds hoor, de stiptease van Bogus, van knul in piratenpakje tot klein knaapje was verrukkelijk om naar te kijken, net als Slide die zich gehuld had in 1 van oma Borgia's zwarte rokken ,zijn gezicht had geplamuurd met make-up , een dolly parton pruik op zijn hoofd en een vooroorlogse push-up bh had gemaakt d.m.v het opvullen van Oma Borgia's schamele DD b-h tje met wat grote rode zakdoeken.....maar toch.....the game daarna was leuk, , het kan altijd beter)

Oma heeft ons nog het nut van verkleinwoorden geprobeerd uit te leggen toen we 's morgens wakker werden, mede door ons late spelletje, was er van huiswerk doornemen niets gekomen( één orgasmusje, twee orgasmusjes, )en ze had het ook over afkortingen (DHZ-ven...)
Dat DHZ-ven ken ik intussen al, maar ik wil graag aanstaande woensdagmiddag dié film van Mirrorman zien!!!!!!

* Quenda® denkt tevens dat het geen gek idee is om ook Cynix® uit te nodigen.

Namens Ximon®, die nu onderweg naar school is ( een lange tocht van 7 km wil ik even kwijt dat hij meer haar op zijn hoofd heeft dan de gemiddelde FOKvrouw,dat het langer is dan het haar van de "gemiddelde FOKvrouw" en dattie happy is (nog wel) met zijn huidige kindmoeder.....
Alleen die opa en oma schieten niet erg op hier.....

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 22 Mei 2000).]

maandag 22 mei 2000 @ 09:13:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264773
En nog even op de valreep een oproep voor mijn allerliefste zusje Sanne®, ik mij mij, best veel zorgen om haar, ze begint zich nu met mij te identificeren, op zich geen probleem, ware het niet dat dat meisje nu ook mijn bioritme overneemt....en amper meer slaapt.Kan iemand zich 's avonds over haar ontfermen??Naar mij luisterde ze dus de hele week al niet, en ik ben bang, dat mijn invloed op haar verstoorde bio-ritme, eerder negatief dan positief werkt.
pi_264774
quote:
op 05-22-2000 om 09:06 AM schreef Quenda® het volgende:
Hm, ik ben het hier niet mee eens
Waarom zou de rest van de familie geen recht hebben om deze beelden te zien????

Tja, als jij van mening bent dat die tere kinderzieltjes het gerommel van Meerhoerman
met Ant aankunnen zonder er een trauma aan over te houden moet je ze er maar bijhalen,
die van mij mogen het in elk geval niet, je weet hoe vunzig die jongen soms kan doen.

O jee, zou dit tot onze eerste virtuele familieruzie leiden?

maandag 22 mei 2000 @ 09:58:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264775
Kan mij dus helemaal niet schelen of er ruzie van komt, echte FOKkers houden van de waarheid en willen alles zien, ook de beelden die schokkend zouden kunnen zijn voor de rest van de zogenaamde kakkers van de familie, kom nou zeg, je kunt hier nu eenmaal niet vroeg genoeg mee beginnen!!
De waarheid moet boven tafel komen, eerlijk duurt het langst!
pi_264776
Moi heeft anders helemaal geen zin in ruzie Quenda en laat zich hier dan ook niet toe
uitlokken, jij haalt jouw kids er wel bij en ik niet, klaar toch iedereen tevree.

pi_264777
Lieve pindarots van me,

natuurlijk vergeef ik het je, ik weet dat je een oogje had op dom-is-leuk, die is net
als Bep ook niet op d'r mondje gevallen, dus dat begrijp ik wel, daar val jij nu eenmaal
op, alleen vond ik haar persoonlijk meer dom dan leuk, maar da's een kwestie van smaak
he lekkere boterbabbelaar, kus van je beps.

maandag 22 mei 2000 @ 10:33:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264778
quote:
op 05-22-2000 om 10:05 AM schreef Tante Bep het volgende:
Moi heeft anders helemaal geen zin in ruzie Quenda en laat zich hier dan ook niet toe
uitlokken, jij haalt jouw kids er wel bij en ik niet, klaar toch iedereen tevree.

Kids? Mams Tante Bep, ik wil U er wel even op wijzen dat U begint over een film, en doet alsof U zo ruimdenkend, bent, maar U vergeet die ruimdenkende opvattingen altijd zodra de voordeur dicht gaat
Neen, dan ontpopt Mams Tante Bep zich plotseling als de directeur
Als Sanne® U tegenspreekt en zegt dat ze rood een mooiere kleur vind dan geel (Uw lievelingskleur) dan begint U meteen te schreeuwen dat geel de mooiste kleur van de wereld is, en zij dat ook maar moet vinden....
* Quenda® gaat naar het JAC bellen en vragen of er geen oplossing is voor dit zogenaamde "generatieconflict.

(alles moet maar geheim blijven, en iedereen moet het vooral érg met elkaar eens zijn (moet opeens aan Het Testament van Boudewijn de Groot denken....en dan heb ik nog het album, met wat plaatjes, die zo vals getuigen van een blije jeugd, maar ze tonen niet de schaamteloze praatjes, die een kind opvoeden , in eer en deugd )
(of Armand,die ook diverse protestsongs had, alleen niet zoals Boudewijn text en muxiek jatte, maar zelf kon denken , ooit....)

...moeders....
* Quenda® is plotseling helemaal niet meer zo happy met de hereniging tussen moeder en kinderen .

† In Memoriam † maandag 22 mei 2000 @ 11:22:00 #12
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_264779
Quote van een vorige X:
------------------
MEERHOERMAN MIST NOG STEEDS SLAAPMEISJE IN DIT ALGEHELE GEHEEL!!!!
* MiRRoRMaN zou haar graag adopteren.

Het is wenselijk dat zij hier eens even gezellig binnen wandeld zodat de verloren dochter kan wederkeren.

Liefs,

Je Pappa. (Van beroep Pooier, maar veel mensen weten dat niet dus ssst!)
Meerhoerman & Puckzzz.
P.S. Wie heb ik ooit genomen om zo'n rotjoch als Cynix te krijgen?!
----------------------

Pappa? Oh Pappa, waar was je nou al die tijd. Slaapmeisje was even weggedoezeld op zolder en toen ze wakker werd, was iedereen weg. Ik hoorde van onze buurjongen Arjuno die ook een beetje verdwaald was, dat de hele familie in een grote zwarte bus was ontvoerd, maar misschien heb ik dat wel allemaal gedroomd.. Ik weet het ook allemaal niet meer. Soms dwaal ik des nachts en dan val ik weer in slaap op de spannendste momenten.

Pappa? Wat is een pooier? Ennuh, is Puckzzz dan mijn mamma? Aan haar naam te zien heb ik het niet van een vreemde.

Ik ben zo blij dat ik jullie weer gevonden heb. Het was zo eng op de donkere zolder...

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_264780
Hieronder de laatste stand van zaken met links voor I.E.'ers en Skeepers.

In zake Dark: Dark en Just Mee zijn een tweeling. Ome Koos heeft wel geprobeerd jullie te onterven, ten einde zijn erfenis (?) te kunnen schenken aan een kinderboederij, maar na een uitgebreide D.N.A.-onderzoek heeft hij in moeten leveren.

Ten einde de kans te geven aan deze familie om zich uit te breiden over andere forums, zijn de adoptief-ouders van Tara opgenomen in de familie-schoot. Tara zoekt echter nog steeds zijn werkelijke electronische ouders.

DE STAMBOOM

DE STAMBOOM VOOR SKEEPERS

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 22 Mei 2000).]

maandag 22 mei 2000 @ 12:13:00 #14
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264781
quote:
op 05-22-2000 om 03:26 AM schreef Moor het volgende:
Femmetje,
ik weet het niet, ik weet het niet... of ik weet het eigenlijk wél: ik moet het helaas vooralsnog eens zijn met Fondaco hierboven.
Zóveel vuur als dat van jou, en dan verspelen aan een die zich voortdurend ergens achter verschuilt.... als 'puntje bij paaltje komt'..

Nogmaals... ik schort het 'oordeel' even op, jouw ziele- en lijf-heil is te gewichtig, om hier overhaast en blindelings te werk te gaan. Raak niet in de put, Femfatale, we geven het nog een paar zons-opgangen, ok ?

Mijn vurige lijf zal ik echt niet gaan verspelen aan iemand die zich constant verschuilt. Ik wil best wel wat moeite voor hem doen, maar niet te veel en niet te lang.
Ik ben het er mee eens om het nog een paar zons-opgangen aan te kijken.

quote:
Op 05-22-2000 om 03:44AM schreef Coos het volgende:

Just hard to get!!

Coos, Ik wil best wel wat moeite voor je doen, maar laat mij niet te lang wachten!!!

[Dit bericht is gewijzigd door femfatale (Datum 22 Mei 2000).]

never play games........
pi_264782
Fataal dochtertje van me, wat gaan we nu toch krijgen, zo'n bloedmooie meid gaat toch
niet zitten wachten of er iemand op je smeekbedes reageert, kind je kan aan elke vinger
10 cozen krijgen, wat hebben Dark en ik vroeger niet een toestanden gehad zeg, al die
gasten steeds weer aan de deur, brommers die tot diep in de nacht door de straat reden
om een glimp van ons meiske op te vangen.
Koppie fier omhoog nu en ophouden met wachten, je kent mijn credo geen hand vol maar
een land vol!

† In Memoriam † maandag 22 mei 2000 @ 12:26:00 #16
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_264783
* just me is heel blij dat Dark toch bij haar hoort zoals het aanvoelt.. tweelingen zijn niet te splitsen en Dark, ik heb de Commodore 64 geerfd zullen we daar samen spelletjes op doen?.

TOM TOMBADIL, mijn lieve echtgenoot, ik heb je lief

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 22 mei 2000 @ 12:41:00 #17
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_264784

Wat een meid, wat een vrouw, altijd recht voor z'n raap, das nou mijn Bep

Just Me, kom graag met je spelen, van wie heb jij trouwens die Comodores 64 geerfd, waarom weet ik daar niks van?

maandag 22 mei 2000 @ 12:57:00 #18
3199 Slide
i didnt do it!
pi_264785
* Slide is wel erg blij met zijn familie en vriendinetjes, maar is er nog niet helemaal uit wie zijn vader en moeder zijn .

hey Quenda en Bogus, ik heb een nieuwe spelletje geleerd komen jullie zo naar de zolder?

------------------
heman wees goed

[Dit bericht is gewijzigd door Slide (Datum 22 Mei 2000).]

I was there #1 son, and they treated me like number 2
  maandag 22 mei 2000 @ 13:06:00 #19
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_264786
* bogus vind eveneens dat Slide en Bogus de beelden eerst mogen zien. We zijn op de wereld om mekaar te behagen niet waar? .

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  maandag 22 mei 2000 @ 13:17:00 #20
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_264787
Hallo allemaal,

ik ben een paar dagen afwezig geweest en heb meteen kei veel gemist. Ik zou wel kei graag een jonger zusje van iemand willen zijn. Ben nog maar 24 dus dat moet kunnen. Wie wil mij als jonger zusje erbij? Dit is een open sollicitatie.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

maandag 22 mei 2000 @ 13:20:00 #21
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264788
Voor Mamma "Tante Bep"

Dag lieve mama, ik breng je een dikke zoen
en hoop dat ik dat nog veel jaartjes mag doen
Lieve mama, je krijgt er nog een kleurplaat bij
die heb ik zelf gekleurd, ben je nu niet blij?

Weet je wat mijn moeder doet?

Weet je wat mijn moeder doet?
Let eens op, onthoudt het goed
Stoffen, zuigen, poetsen, plassen,
boenen, kloppen, wrijven, wassen.
Deurtjes open, deurtjes dicht
Met een opgeruimd gezicht.
En maar stappen langs de trappen,
met een emmer, veger, teil,
Om ons huisje op te knappen,
met een poetsdoek en een dweil.

Weet je, wat mijn moeder doet?
Let maar op onthoudt het goed.
koken, bakken, braden, stoven
op 't fornuis of in de oven
Winkel uit en winkel in
Steeds op pas voor haar gezin
En maar stoppen, breien, naaien:
broeken, truien, hemden , jas....!
'K liet voor haar de vlag eens waaien,
Als ik baas in Holland was!

Sorry Mam, dat ik zo boos was daarnet, ik weet dat ik rare dingen zeg als ik mijn zin niet krijg, wilde die film van Puckzz en Mirror zo graag zien

pi_264789
Weet je nog Dark, dat Femme eens met een jongen verkering heeft gehad die Bart heette,
zal wel aan de naam liggen, want daar kwam ze toch maar niet van af he, steeds als ik
de telefoon aannam als jij overdag naar het werk en zij naar school was werd de haak
erop gegooid, maar als zij opnam was het steevast Bart, tot jij eens thuis was omdat
die leuke verzekeringsagent langs zou komen en je dat niet helemaal vertrouwde en om
die reden een snipperdag had genomen. Je griste toen de telefoon uit m'n handen en wat
je nu precies tegen 'm hebt gezegd weet ik niet, ik loosde op dat moment namelijk die
verzekeringsagent de deur uit, maar van Bart hebben we nooit geen last meer gehad, wij
daarentegen nog wel een heeeeeele leuke middag, want wat was ik toch verliefd op je als
jij zo jaloers was, dat maakte me zo trots, mijmer...mijmer....

maandag 22 mei 2000 @ 13:54:00 #23
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_264790
Help, ik wil geen arm jong weesje blijven dat op de universiteit haar daagjes moet slijten. Wil dan echt niemand mij er bij hebben?
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_264791
quote Sorry Mam, dat ik zo boos was daarnet, ik weet dat ik rare dingen zeg als ik mijn zin niet krijg, wilde die film van Puckzz en Mirror zo graag zien quote

Lief kind dat je er toch bent, dank voor je prachtige kleurplaat, ja lieverd ik weet
dat je die film graag wil zien, maar daar moet je toch nog wat ouder voor zijn, dus
dat komt heus nog wel, huren we voor jullie Kuifje en de Zonnetempel goed?
Haal jij dan Sanne en Bogus even van zolder (wat zijn die 2 daar toch al die tijd aan
het doen) dan zal ik ter verzoening pannekoekies bakken, o en bel even bij de buren
want Arjunootje is er immers ook zo gek op!

maandag 22 mei 2000 @ 13:58:00 #25
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_264792
* bogus kijkt naar Quenda en vraagt zich af of Jolleke het razendsnelle resultaat van gisteravond kan zijn??.

Mocht dit het geval zijn, ben je de eerste Cyberincestbaby, en zullen we je liefdevol proberen groot te brengen!

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')