Een aantal jaren in een werk- en heropvoedingsinstelling met een keihard regime zou nog beter zijn en dan met gelijk de boodschap, dat als hij nog een keer in de fout gaat, dat hij daar voor een dubbele periode kan blijven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:54 schreef DelBosque het volgende:
7 maanden jeugddetentie als straf. Dat zal hem leren!
Dit is zeg maar de real life ChefAli.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:01 schreef Gillette_M5 het volgende:
Doen ze hier op fok ook allemaal, velen praten net als Marokkanen als het aankomt op islam & maatschappij.
Wallah, iez koltur weetje !
Klopt. Ik denk ook dat ik meer te vrezen heb van Nederlanders die islamiseren, dan van Marokkanen of Turken. Nog heel ff, en je kan beter in Marokko gaan wonen omdat deze dan meer westers is dan Nederland ooit weer zal worden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:04 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Dit is zeg maar de real life ChefAli.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:18 schreef DonJames het volgende:
Het is een kleine groep die het voor de meerderheid verpest.
de kleine groep is dus de groep Nederlanders met een Mocro-accent
Marokkaan mag je nu overal voor msibruikenquote:De 49-jarige zou het geld nodig hebben gehad om zijn schulden bij onder andere malafide Marokkaanse geldverstrekkers te vereffenen. Marcel verklaarde tegenover de rechtbank onder dwang van die geldverstrekkers naar het huis van vader en zoon De Lang te zijn gereden. Justitie gelooft daar niets van omdat alleen de vriendin van Marcel B. deze lezing bevestigt.
Ik voorzie een probleem dat opgelost gaat worden! Als Marokkanen nou met een Nederlands accent gaan praten, zijn we klaar. Gelijk oversteken heet dat. Ik zeg: DOEN!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:51 schreef Athlon64x het volgende:
straks gaat iedereen marokaan na doen want je bent altijd half getint ook al kom je uit china of japan dan ben je ook licht getint
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |