Post hier alleen verslagen van de streams. Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!
--------------------------
Member of the streamteam( geen familie)
Camera op de drie dames in de slaapkooi.
De heren zijn buiten, wat Tessa ongezellig vindt.
Ant voert het woord en vertelt over haar ex-vriend, die haar ontrouw is geweest en een ander meisje met kind gestopt heeft. (lijkt wel een lid van de fokfamilie)
Ze waren al druk bezig met hun huis te verbouwen, maar hij liet haar zitten op een nieuwjaarsavond, terwijl zij verwachtte naar een feest te gaan.
Heeft toen voor de eerste keer van haar leven de neiging gehad om erop los te slaan.
De bus heeft haar de gelegenheid gegeven om tot rust te komen en haar zelfvertrouwen terug te vinden. Ze heeft er Jop gevonden, maar vindt dit niet doorslaggevend voor haar nieuw gevoel van zelftrouwen.
Ze is wel bang, dat hij zal gaan rotzooien na de bus om haar terug te krijgen. Wil echter niets meer met hem te maken hebben, maar ze weet niet of hij dat wel zo zal accepteren.
Het gesprek gaat zo door en door en door.
Tessa zing nog eventjes op het deuntje van "in the navy" "in de playboy, Essie in de playboy". Geen reacties.
02.35
De dames zijn duidelijk onder de indruk van de dingen die morgen komen gaan.
Er wordt over en weer vertelt wat ze zoal ‘gelijk na de bus gaan doen’.
Ant gaat een aantal mensen nu eens zeggen wat zij van hun denkt.
Gewoon recht in het gezicht. Ant: Ik moet eens meer leren NEE te zeggen.
Es: Ja dat je nu in de bus gezten heb, pffft, ik ben gewoon dezelfde. Dat je nou met je koppie op tv geweest ben, wat is dat nou.
Ant: ik zie het allemaal wel. Ik heb er nog een leuk vriendje aan overgehouden dus voor mij is het al geslaagd. (coos blijft het een scheetje vinden)
Ant: Aigenwais, staat vooraan in mijn woordenboek.
Es: Ik dacht dat ik nieuwsgierig ben. Maar jij!! (tegen Tessa)
Tessa: Dat heet ‘belangstelling’ Essie!!
Es: Ik krijg so veel verscheidenheid aan mailtjes. Of ik wordt de hemel in geprezen of hihihihihihihihihihihihihihihih…………………………
Dus nu stop ik er mee voordat dit mij een pc kost.
(Ik heb het -iwan versie nog wat punt nog wat- verhaal gemist , maar ik neem aan dat het hier een besturingsysteem betreft
ik ben bang dat hij een virus heeft opgelopen , het betreft hier het beruchte nsb-virus )
quote:
op 05-22-2000 om 02:47 AM schreef PC eend het volgende:
(Ik heb het -iwan versie nog wat punt nog wat- verhaal gemist , maar ik neem aan dat het hier een besturingsysteem betreft
ik ben bang dat hij een virus heeft opgelopen , het betreft hier het beruchte nsb-virus)
De dames blaten zo nog even door.
Van de Iwan 2.3 en de Erik 2.0 geen spoor.
Heb het zware vermoeden dat zij opgeladenworden voor morgen.
De, niet door ELNOCOTECH erkende, 'verrassings module in de Erik 2.0 zal mogelijk, morgenavond, indien de hardware dit aankan, nog voor verrassingen gaan zorgen.
02.55
de meiden: bla bla bla bla bla bla bla bla.....
AANVULLING:
03.25
Die erik is ook knettergek. Zingt vol overtuiging voor de rest "Slaap kindje slaap".( Mag deze popi mañana a.u.b. pleite. Coos)
03.29
de gesprekstof slinkt.
Wat kreetjes over morgenavond.
Tessa: (voor de grap) Jullie zij allemaal TOPPERTJES!!
Erik: Als ik morgenavond thuis ben.......
Tessa: we ziiten ook op de wereldontvanger. We zitten ook in China, hoor.
03.33
Erik: Tessa, Tessa,
Tessa: Jaháááá.....
Toen viel geluid weg.
k*tstreams!!!
(wat ik eruit begrijp is dat het om bullent gaat , dat deze wel met es zou willen samenwonen , ik maak dit op uit de aanwijzingen en het gesprek dat volgt maar het blijven speculAZIZ
mocht ik gelijk hebben dan zegt ze in ieder geval hier niet op in te gaan)
03:15
De jongens komen aardig aangeschoten in het slaapvertrek.
tes : "je ant we hadden gelijk hoor."
ant : "ja , ligt iwan lekker te kroelen?"
tes : "ja"
ant : "nou dat is toch lekker"
tes : "dit kon welleens ons laatste nacht zijn"
iw : "dan moeten we er maar een speciaal nachtje van maken dan."
ant : "gebruiken jullie wel condooms."
eric speculeert er steeds over dat hij eruitgaat.
er : "ja , jullie moeten toch solidair zijn."
tes : "oooh dus de stellingname is al bekent?"
Opeens hebben ze het over radiostations en op welke frequentie ze zitten.
? : "nee dat is 538 dat kunnen we hier niet ontvangen.
iw : " nou , ik doe anders me best hoor"
eric : "hahaha , ik zit hier onderhand al op de satelliet."
03:30 iedereen slaapt
[Dit bericht is gewijzigd door PC eend (Datum 22 Mei 2000).]
Op dit moment is sbs waarschijnlijk net klaar met de proef (generale) voor de live uitzending van vanavond
(de slaapstreams stonden nogal lang aan en het geluid was weg)
rond 17.00 laten de streams een buitenbeeld zien.Iwan op het schommelbankje, en Eric die hem uitleg geeft over "hoe ga je om met een kunstboom ".(hij verteld het één en ander over zijn "normale werkzaamheden"in de kunstbloemen/bomen.
Ze denken dat "de meiden"zo wel zullen komen.
Eric&Iwan hebben honger en hebben het over kip tandoerie.
Iwan: als het goed is zijn ze nu klaar, wij waren ook rond deze tijd klaar, en dan nog ff boodschappen doen...
Na 2 minuten gaan ze toch de bus maar ff in.
Iwan duikt direct de keuken in.
De streams staan gericht op een mandje vol met rommelbladen en wat schrijfbenodigheden.
Iwan: Zo, wat zie jij d'r mooi uit, het lijkt wel of je zo op televisie komt.
Antoinet vanuit de slaapkamer met een hoog stemmetje:Ja!!leuk he?
Antoinet: voorbereiden, en proberen me nog even fatsoenlijk aan te kleden...we willen een dagje gaan winkelen.
Anoinet begint te nananananananana-en (neurien) en, ja,ja,ja leve de *lol*te zingen.
(blijkbaar heeft sbs geur-tv belooft aan Antoinet, want zij spuit zich op elk plekje vol met een eau de toilette (geen deodorant!)
Iwan verteld een paar kenmerken van een cameraman die buiten loopt en een andere "technische "man.
Antoinet gaat poederen.
Eric begint hierop een anekdote te vertellen over iets van "vroeger".
* Sanne® hoopt dat dit de laatste keer is dat zij dit koppel ziet thuiskomen. Is helaas ook bang dat onze gezallicherd door SBS gedumpt wordt.
Dan komen de twee meiden binnen. Iwan begint meteen irritant te roepen. Tessa en Essie zijn voor de verandering weer eens een keer iets vergeten. Deze keer is het de krant voor Iwan waar hij al een tijdje over zit te mijmeren.
Tessa is ook weer behoorlijk aan het mopperen over het werk wat ze moesten doen. Hun werk was veel zwaarder dan dat van Erik en Iwan (?). Nu valt zelfs ant haar of door te zeggen dat dat toch niet uitmaakt de ene keer heb je geluk en de andere keer pech.
Tessa kijkt uitdagend naar Gizmo (leuk dat korte haar, Red.) steekt wat te eten in haar mond. Gizmo blijft haar volgen.
Antonette is met het eten bezig.
Antonette vindt dat ze hier wel een hele mooie tuin hebben.
Tessa: "Zeker een mooie tuin."
Antonette: "Ik denk de mooiste tuin tot nu toe."
Laptop gaat aan: berichten van redactie.
Tegen 13.00 uur worden de werkers morgen opgehaald: ze mogen een teehuisje opknappen."
Tessa: "Nou dan gaan we vanavond maar lootjes trekken."
Ook essie is bezig met haar grote opknap beurt bezig. Ze is op zoek naar een rok.
Tessa vertelt een verhaal over de sperziebonen. Ze had ze al afgewogen en al geprijst toen ze erachter kwam dat er te weinig in zat. Toen heeft ze er nog snel iets bij gegooid. Bij de kassa is het echter nog een keer nagewogen omdat een man van de winkel gezien had dat ze dit had gedaan. De reactie van Tessa was meteen dat het een eikel is.
18.10 Ant en Tessa staan samen te koken. Terwijl Tessa vrolijk staat te neurieën.
Ant: "Mocht één van ons eruit moeten gaan, we zien mekaar toch weer snel."
18.17
Tessa tegen Es: "Balen dat we de krant niet mee hebben genomen."
Es babbelt wat terug
"Hé Adje! Ad!"
(weet niet wie beeld is achter een anders scherm gezakt)
quote:
op 05-22-2000 om 03:00 AM schreef Coos het volgende:
02.50
De, niet door ELNOCOTECH erkende, 'verrassings module in de Erik 2.0 zal mogelijk, morgenavond, indien de hardware dit aankan, nog voor verrassingen gaan zorgen.
Hoezo helderziend?
22:15 uur
Tessa: "weet je wat het is met Essie, altijd vrolijk, altijd blij".
Eric: "Toen Bul er uit ging, was ze alleen even stil".
Tessa (citeert Essie): "Ja, vanddag heb ik met Iwan op de wadden gewerkt".
Iwan: "Op de wallen?".
Eric: "Haar ouders hebben het natuurlijk aan zien komen".
Eric: "Vrijdag zie je ineens terug in de stemmen".
Tessa: "Het zijn telefoonstemmen, geen internet".
Tessa: "Internet-stemmen zijn maar 4 (of 10?) procent".
22:20 uur
Eric: "In het begin waren er veel grotere verschillen tussen telefoon en internet".
Eric: "Maar nu is de groep kleiner".
Iwan: "Weet je wat het is, op internet zijn ze veel jonger".
Tessa: "Maar ze heeft 'n behoorlijke prijs, en nog 'n telefoon erbij".
Iwan: "Als ze in 't begin hadden gevraagd 'wie is wie bij de laatste drie', nou dan had ik ons er echt niet bijgerekend".
De jongens gaan de bus in. Drinken halen.
Dames en Iwan zitten buiten, het wordt nu toch wat stiller...
Ze zitten eigenlijk even voor zich uit te staren.
Tessa: "HmmHmm". (keelschraap).
Eric is binnen nog met de drank aan het rommelen. Ook koffie.
22:25 uur
Eric komt weer buiten: "Geen jus meer!".
Eric: "Zou ze al weg zijn, ik hoor buiten ook helemaal niks meer".
Eric: "Nou, hebben ze mooi ff detjid om thuis iets te organiseren".
Iwan mompelt wat over Bullent.
Eric: "B&E zeiden, Bullent is toch alweer aan het werk, dus dat is wat aan het weg-ebben, en Jop is nog heel druk bezig, dus die blijft in het nieuws".
Nu wat gekeuvel over de laatste 2 weken.
Tessa: "De waarheid komt op 5 juni, 31 mei tot 5 juni".
Iwan: "Als je nou 'n keer in je neus peutert, nou 9 van de 10 keer sta je in beeld".
Eric: "n Keer in je neus peuteren kost stemmen!".
Passagiers willen elkaar vooral niet passeren, vrienden blijven. GEZALLICH!.
22:30 uur
Tessa: "Het klinkt misschien heel raar, maar het is toch weer 'n ander soort uithoudingsvermogen nu".
Volgen Eric waren de verschillen klein. Iwan: "Alles staat nu weer op 0".
Tessa: "Ja, op 0".
Iwan: "Moet ik toch weer 'n actie verzinnen!".
(Stream is errug haperig, dus heb stukkies gemist...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |