abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81181087
Hoi allemaal,

Ik had een vraagje:

Aangezien ik volgende week examens moet doen, wilde ik graag een usb-kabel voor mijn rekenmachine kopen waarmee ik mijn samenvattingen op de computer kan maken en zo doorsturen naar mijn rekenmachine in plaats van letter voor letter op mijn rekenmachine zelf intoetsen.

Weet iemand misschien waar ik een usb-kabel daarvoor kan halen en hoe duur die zijn? Het liefst gewoon in een winkel want dat is betrouwbaarder en je kan het nog terugbrengen als die niet past in je pc of het niet doet. En via internet is er een leverdatum en aangezien ik volgende week al mijn examen wiskunde heb wil ik hem deze week nog hebben.

Voor de mensen die het niet weten, tijdens je examens van onder andere: Wiskunde, Economie en M&O mag je gewoon samenvattingen in je rekenmachine zetten, dus het is niet frauderen.

Groetjes en alvast bedankt mensen.
pi_81181212
Gewoon een USB kabel? probeer de Mediamarkt
pi_81181331
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:55 schreef Cliffy het volgende:
Gewoon een USB kabel? probeer de Mediamarkt
Ja, voor de rekenmachine he.
Haha wij hebben in onze stad geen mediamarkt.
En ik zou ook graag de prijs ervan willen weten
pi_81181501
@Cliffy: Volgens mij moet het van USB naar een jack aansluiting en op een specifieke manier

Ik geloof dat er hier een tutorial staat over hoe je een serial cable maakt voor de TI-83 om vanaf de serial poort van je pc te verbinden met GR.
pi_81183226
Ik heb hier eentje liggen maar deze mist the jack snoertje nog maar volgens mijn moet er gewone voldoende zijn? gaat dus van een serieel naar een jack aansluiting.

[ Bericht 20% gewijzigd door FreeHuang op 08-05-2010 17:52:20 (plaatje erbij) ]
pi_81183388
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:50 schreef FreeHuang het volgende:
Ik heb hier eentje liggen maar deze mist the jack snoertje nog maar volgens mijn moet er gewone voldoende zijn? gaat dus van een serieel naar een jack aansluiting.
[ afbeelding ]
Wat is een jack snoertje dan?
pi_81183643
Ik zeg: KABELTJE!
GRAAG VERWIJDEREN
pi_81192502
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:55 schreef mistern het volgende:

[..]

Wat is een jack snoertje dan?
Zo'n aansluiting zoals je voor koptelefoons meestal ziet....
@ Div-er, ik geloof dat ze hem daar niet hebben. Het is geen gewone kabel (je hebt zo'n tulp ingang in de rekenmachine en de audio ingang van de PC is niet de bedoeling het signaal moet worden geconverteerd volgens een specifieke manier en is dus serieel (COM1) of USB, afhankelijk van de kabel. Een converter is daarom zoals ik al zei, niet de optie.

De TI-84+ heeft een mini USB B ingang naast die tulp ingang, en heeft dus zo'n simpele universele kabel...
  zondag 9 mei 2010 @ 20:05:30 #9
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_81224124
Ik heb er een liggen, wat wil je ervoor geven?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_81250326
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:05 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik heb er een liggen, wat wil je ervoor geven?
wat vraag je ervoor,
en het is ook afhankelijk van waar je woont, want ik wil hem zelf komen ophalen om te kijken of die het doet..
ik woon in zuid-west brabant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')