Ik denk dat de tijdwaarneming wordt gedaan met de gemiddelde snelheid van het peloton over een bepaalde tijd. Die is nu duidelijk omhoog gegaan.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:02 schreef Wombcat het volgende:
Van 5'55 naar 4'10 in een kilometer of 7 kan normaal niet. Tijdwaarneming zal wel van slag zijn.
Ik vermoed dat de mannetjes of de vlaggen op waren. Die stonden al bij één van de vele andere vluchtheuvels.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:10 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Waarom stond er geen mannetje met een vlag?
En toch was de sfeer en de publieke belangstelling bij de Vuelta overweldigender.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:06 schreef VancouverFan het volgende:
er staan echt veel mensen langs de weg
Dat valt me mee. Ik dacht dat de nuchtere nederelander niet warm zou lopen voor de Giro.
Uiteindelijk vielen er maar 3 of 4 om.quote:
Ik heb ook het gevoel dat er bij de Vuelta meer een overkoepelende organisatie achter zat. Nu is het een beetje overal wat.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
En toch was de sfeer en de publieke belangstelling bij de Vuelta overweldigender.
OK, dat was lachenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Ah, we zijn op de dijk.
Ik ben weg naar buiten.
Stond je in de buurt van Wijk bij Duurstede?quote:
Ja in die bocht van 90 graden naar links bij de sluis.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stond je in de buurt van Wijk bij Duurstede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |