abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_264717
Dex schrijft
quote:
Nou vooruit dan maar....nog 1 keertje dan alleen voor jou Borgia

* Borgia is bereikbaar op de volgende adressen: Alex_Borgia@hotmail.com en op Astrid@rsub.com. Borgia is verstoord dat alle brieven die voor Borgia persoonlijk bedoeld zouden zijn telkenmale als Open Brief te lezen zijn. Het moet toch duidelijk zijn dat Borgia zich overal van commentaar onthoudt, terwijl ze toch heel wat te melden zou kunnen hebben, maar dat niet doet omdat ze gebukt gaat onder een extra grote dosis integriteit. Ze geeft toe dat haar inhaligheid op dat gebied ervoor gezorgd heeft dat anderen nu met minder integriteit moeten volstaan, waarvoor excuus..

* Borgia is blij met de nieuwe familie. Zij is blijkbaar toch niet zo uitgekotst bij FOK als in een Open Brief op SekiForum te kennen werd gegeven..

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

maandag 22 mei 2000 @ 15:58:00 #27
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_264718
quote:
op 05-22-2000 om 03:46 PM schreef Borgia het volgende:
Dex schrijft [QUOTE]Nou vooruit dan maar....nog 1 keertje dan alleen voor jou Borgia

Borgia is bereikbaar op de volgende adressen: Alex_Borgia@hotmail.com en op Astrid@rsub.com. Borgia is verstoord dat alle brieven die voor Borgia persoonlijk bedoeld zouden zijn telkenmale als Open Brief te lezen zijn. Het moet toch duidelijk zijn dat Borgia zich overal van commentaar onthoudt, terwijl ze toch heel wat te melden zou kunnen hebben, maar dat niet doet omdat ze gebukt gaat onder een extra grote dosis integriteit. Ze geeft toe dat haar inhaligheid op dat gebied ervoor gezorgd heeft dat anderen nu met minder integriteit moeten volstaan, waarvoor excuus.

[/quote]

Lieverd, ik schreef dit omdat ik aan jou moest denken en aan wat er tussen ons gebeurt is de laatste tijd........

Was het dat allemaal wel waard nu we dit weten?
Jij mag het zeggen..........
(Het was in ieder geval niet als aanval bedoeld. Ik heb ook daar m'n buik vol van)

Dex.

------------------
The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...

[Dit bericht is gewijzigd door Dendroaspis Angusticeps (Datum 23 Mei 2000).]

unfamiliar territory...

maandag 22 mei 2000 @ 16:20:00 #28
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_264719
quote:
op 05-22-2000 om 03:41 PM schreef Quenda® het volgende:
Jeetje Marky, wat een eer je te mogen verwelkomen, ik had nog nooit een echte Tessa fan ontmoet hier op het forum...

?????? er zitten toch nog 5 mensen in de bus.
Waarom zou ik dan een Tessafan moeten zijn.

Ik geloof overigens wel dat Tessa eerlijker is dan Seki. Zei haat Seki en ik geloof niet dat ze die houding snel zal veranderen.

Overigens als je het weten wil....mijn voorkeur gaat meer uit naar Iwan en Antonette.

pi_264720
Hé, Dex en Borgia zijn bereikbaar op hetzelfde mailadres???

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 22 mei 2000 @ 17:00:00 #30
572 Sniper
Gull Catcher
pi_264721
Zoals verwacht, iedereen is dus te koop. Ook Seki. Als de prijs maar juist is.

Seki ligt nu bij Kwantum Hallen in de Grote-Grabbelen-voor-Een-Stuiver bak.

pi_264722
DEX, nu we - op jouw initiatief - toch even de openbaarheid betreden, wil ik kwijt dat ik aan jou als prive-persoon vreugde heb beleefd. Inderdaad, jij hebt me ook gewaarschuwd dat ik er niet teveel van moest verwachten.
Je hebt me gehaald en gebracht wanneer we Seki gingen ontmoeten, we hebben heerlijk gegeten met z'n allen. Puik!

Jij weet hoe ik aanvankelijk ik mijn hemd stond bij Revu. Tot 4 x toe is de boel afgeblazen omdat er geen pecuniae tegenover stonden zoals bij Aktueel.(Dat was ten tijde van het eerste lintjes-knip bureau.)
Wie schetst mijn verbazing toen ik via Hunter moest vernemen dat er plotseling toch een interview in de Revu stond. Ik had toen een enkele reactie: 'He, wat jammer dat dat nou zo moet, was een telefoontje teveel moeite na alle inspanningen van mijn kant?'
Ontstekingsprocessen stonden in de weg bij het willen nemen van kontakt mijnerzijds, en ik was dan ook genoopt het leven een wijle horizontaal te beleven.
Bij terugkeer kon mij het doodzwijgen van mijn persoon niet ontgaan. Allerlei was gaande en mijn mailbox maakte mij niet wijzer. Van jou kreeg ik in een veel later stadium het mailtje, dat ik als lid welkom was op de fanclubdag, waar ik nota bene zelf met een aktie aan de basis van heb gestaan. Wat begon als een tegemoetkoming aan Seki om het verlies van zijn SBS6-inleggeld te compenseren, werd - toen dat niet meer nodig bleek - op voorspraak van Rona omgezet in een collecte om Seki en de zijnen naar Euro-Disney te laten gaan. En de ontmoeting-met-seki-dag was geboren.
Toen het recente FOK-incident: Arjuno vroeg waar al die lafbekken nu waren met hun grote mond. Niet met die woorden, maar wel die teneur, en toen liet ik weten er te zijn, maar niets te weten. Jij reageerde daar weer op, ik reageerde daar weer op, en toen was alles weer goed met een kleine grimlach naar ons beider telefoon-gedrag. Kous af, dacht ik.
Wie schets mijn verbazing toen ik diezelfde FOK-posting van jou op Seki-Forum tegenkwam, maar zonder mijn reacties. Dus schoot ik uit en dacht, o, ik moet dus opnieuw reageren, want gisteren telt hier niet.
Ik ben gewist, prima, maar jij had ondertussen wel je zegje gedaan. Merkte wel dat de sfeer anti was.
Een paar mensen vroegen me of ze wel naar die dag moesten gaan. Absoluut, zei ik, een ontmoeting met Seki mag je niet missen. Ik heb ook niets tegen hem, maar wel de hele organisatie eromheen.
Opmerkelijk vind ik de ommekeer van Spoef. Was hij tot hij beheerder werd mijn vriendje, daarna zweeg hij me in alle talen dood.

Rest mij een laatste wrang gevoel. Op de lijst van mensen die gisteren niet aanwezig konden zijn, (tot wie de leden riepen 'o, die, en die en die...etc. die er niet bij konden zijn, wij hebben jullie zo gemist') schitterde mijn naam door afwezigheid.
Inderdaad, je hebt me gewaarschuwd, maar mijn naastenliefde is nu eenmaal groter dan mijn intelligentie. Zoveel underdogs heb ik geholpen in mijn toch al weer lange leven, dat ik er zelf een geworden ben, want waar je mee omgaat word je mee besmet.
Ben in ieder geval blij dat je me weer als vanouds 'lieverd' noemt. Een kleine pleister op een grote wond.
Bedankt voor de leuke dingen die ik dankzij jou heb meegemaakt.
--------------------
Alleen in de wieg
Alleen in de kist

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

dinsdag 23 mei 2000 @ 01:02:00 #32
3029 Rona
Kermisfan
pi_264723
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik zou het overigens van karakter vinden getuigen als hij zijn medepassagiers zijn excuses zou aanbieden omdat hij zo hard heeft geoordeeld over het feit dat zij een slaatje willen slaan uit hun populariteit.

Seki's probleem daarin lag hem niet zozeer in het feit DAT men een slaatje wilde slaan uit hun populariteit, maar wel dat men dat al doet als het programma waar ze in zitten nog geen twee weken bezig is!

Wat hier dus al eerder gezegd is; bij BB ging men onwetend naar binnen. Ze gingen er onbekend in en kwamen er bekend uit.
In de Bus dacht men dat men al beroemd was na één dag!!
Dat was zijn probleem.

We'll meet again!

dinsdag 23 mei 2000 @ 01:12:00 #33
3029 Rona
Kermisfan
pi_264724

QUOTE:
Ja sorry hoor, wat moet je hier nu in vredesnaam van denken...leuk voor al die mensen die zich in 1e instantie voor hem ingezet hebben

De nu nog overgebleven(echte) fans zijn fan van hem geworden om wie hij IS. Niet om hoe hij doet.
Wij waarderen de MENS Seki, en Seki blijft Seki voor ons!!!!!! Ook al gaat hij nu dan commercieel.
Zijn uiteindelijke doel was een beter leven proberen op te bouwen, nu heeft hij een kans daartoe, wie zijn zijn fans dan om dat te moeten veroordelen?
Evengoed geldt dit voor de niet-fans.
Wij zullen onze mening over hem niet wijzigen zolang hij de warme en vriendelijke persoon blijft die wij zo waarderen.

Ik zou dan ook aan alle critici willen zeggen dat wanneer ze in de gelegenheid zijn om hem eens persoonlijk te ontmoeten, wat waarschijnlijk wel zal gaan gebeuren als hij met CD's gaat beginnen, die gelegenheid ook aan te pakken.

We'll meet again!

pi_264725
quote:
op 05-23-2000 om 01:12 AM schreef Rona het volgende:

QUOTE:

Ik zou dan ook aan alle critici willen zeggen dat wanneer ze in de gelegenheid zijn om hem eens persoonlijk te ontmoeten, wat waarschijnlijk wel zal gaan gebeuren als hij met CD's gaat beginnen, die gelegenheid ook aan te pakken.

Hoezo, gaat ie dan zelf op de markt staan met zijn c-dees?

dinsdag 23 mei 2000 @ 01:59:00 #35
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264726
Je kunt ook een Boedha beeldje nemen
  dinsdag 23 mei 2000 @ 07:33:00 #36
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264727
quote:
Spoef(beheerder op de Seki-Titanic-Fansite schreef):Het management van Seki heeft aangekondigd stappen te gaan ondernemen richting www.seki.nl
Deze site met de naam van Seki probeert reclame ruimte te verkopen onder het mom dat zij de officiele Seki site zouden zijn, aldus Rob Katers van Ardjee.

2e rechtzaak?

pi_264728
quote:
op 05-22-2000 om 02:55 PM schreef Quenda® het volgende:
misschien moet je toch eens gaan buurten op Seki's fansite (hetnet)De fans die daar, nu nogsteeds, Seki verafgoden schrijven daar dagelijks een Jomanda forum vol

Die fans bedoel ik dus niet. Uit het voorgaande in dit topic bleek dat nogal wat mensen teleurgesteld waren in Seki.

quote:
Mee eens hoor, desnoods op de Jomanda toer, wat maakt het uit, als hij er maar happier van word, en de manier waarop maakt tegenwoordig niet meer uit.

Bedoel je dat werken in de haven 'eerlijk werk' is en een paar uur tappen en handtekeningen uitdelen en een plaatje maken niet ?

quote:
* Quenda® roept HALLO BUSWATCHER, back to earth please..*echo*....dit is het dagelijkse leven hoor, geen bus-space-reisje, maar een commercieel ingestelde programma met deelnemers die eenzelfde doel hebben...geld verdienen!!.

Ik snap niet waarom ik losgeraakt ben van de aarde, ik ben het met je eens dat Seki bij de finale aanwezig is om geld te verdienen. Mijn punt is dat hij dat niet contant ontvangt (m.u.v. een reiskostenvergoeding) maar indirect. Zijn aanwezigheid zal leiden tot meer mensen bij meer optredens waaraan Seki dus meer zal verdienen.

Overigens denk ik dat Seki contractueel verplicht is enige malen op te komen draven.

pi_264729
quote:
op 05-23-2000 om 10:46 AM schreef Bus watcher het volgende:
Overigens denk ik dat Seki contractueel verplicht is enige malen op te komen draven.

Als je met dit soort opmerkingen komt dan denk ik dat je beter wat minder kunt watchen, en wat meer kunt lezen. Het is namelijk algemeen bekend dat Seki juist van die verplichtingen is ontslagen.

Enige lees-suggesties:
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/001090.html (Nieuw Revu)
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/000875.html (Aktueel)
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/000878.html (Weekend/Aktueel)
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/001217.html

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 23 Mei 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_264730
Hunter, ik heb de topics gelezen. Ik denk dat SBS/John de Mol destijds heeft gezegd geen gebruik te zullen maken van de mogelijkheid Seki op te roepen. Men wilde niet het risico lopen dat Seki in een live uitzending zijn ongenoegen zou uiten. Ik denk niet dat de contracten vernietigd zijn.
  dinsdag 23 mei 2000 @ 14:42:00 #40
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264731
quote:
op 05-23-2000 om 10:46 AM schreef Bus watcher het volgende:
Ik snap niet waarom ik losgeraakt ben van de aarde, ik ben het met je eens dat Seki bij de finale aanwezig is om geld te verdienen. Mijn punt is dat hij dat niet contant ontvangt (m.u.v. een reiskostenvergoeding) maar indirect. Zijn aanwezigheid zal leiden tot meer mensen bij meer optredens waaraan Seki dus meer zal verdienen.

De man die niet in de publiciteit wilde vanwege achtervolgingswaanzin omdat alle mensen hem onheus bejegenden,zoekt nu de "grote massa"op omdat hij enkel zijn reiskosten terug zou krijgen?

wake-up!

quote:

Neen, Seki heeft géén enkele verplichting jegens sbs.(overigens dit heeft Seki zelf verteld)

pi_264732
Dus Seki zou een vergoeding krijgen voor zijn verschijnen terwijl Esmée, Willeke, Bart etc. dat niet krijgen omdat zij wel contractueel verplicht zijn ? Ik kan het me niet voorstellen.

Dat SBS Seki mondelinge mededelingen doet sluit niet uit dat het contract nog rechtsgeldig is.

dinsdag 23 mei 2000 @ 18:53:00 #42
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_264733
Je geeft nu dus toe dat ook Seki graag "met z'n kop op de tv wil louter omdat hij in de belangstelling wil staan en wil "hoereren"?

bovenstaande text is ge quoot uit de streamverslagen en was regelmatig te horen op de streams uit de mond van Seki.

dinsdag 23 mei 2000 @ 20:20:00 #43
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_264734
Het is gewoon een Balkanhoer!
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.

pi_264735
quote:
op 05-23-2000 om 06:53 PM schreef Quenda het volgende:
Je geeft nu dus toe dat ook Seki graag "met z'n kop op de tv wil louter omdat hij in de belangstelling wil staan en wil "hoereren"?

Quenda, als dat voor mij bedoeld is, ik heb nooit het tegendeel beweerd. Ik zou het anders formuleren maar daar komt het wel op neer. Ik heb toch duidelijk aangegeven dat Seki een ommezwaai heeft gemaakt. Hij doet nu hetgeen hij veroordeelde toen anderen het wilden doen. Natuurlijk kun je dat als inconsequent beschouwen. Maar een mens heeft het recht om van mening en gedrag te veranderen en in Seki's geval vind ik het een positieve verandering.

Ik begrijp overigens niet waarom Seki destijds zo hard oordeelde. Hij vond het acceptabel dat iemand probeerde een miljoen te verdienen door 100+ dagen in een bus te gaan zitten voor het televisiepubliek, hij deed het immers zelf, maar het was onacceptabel als iemand iemand f 500,- wilde verdienen door een paar uur te tappen of een lintje te knippen en handtekeningen uit delen. Wat was nou het principiële verschil ? Ik bedoel, in die Bus gaan zitten kan ook beschouwd worden als 'in de belangstelling willen staan' en 'hoereren'.

woensdag 24 mei 2000 @ 00:17:00 #45
272 R@b
No-nonsens
pi_264736
quote:
op 05-23-2000 om 11:30 PM schreef Bus watcher het volgende:
Ik begrijp overigens niet waarom Seki destijds zo hard oordeelde. Hij vond het acceptabel dat iemand probeerde een miljoen te verdienen door 100+ dagen in een bus te gaan zitten voor het televisiepubliek, hij deed het immers zelf, maar het was onacceptabel als iemand iemand f 500,- wilde verdienen door een paar uur te tappen of een lintje te knippen en handtekeningen uit delen. Wat was nou het principiële verschil ? Ik bedoel, in die Bus gaan zitten kan ook beschouwd worden als 'in de belangstelling willen staan' en 'hoereren'.

Ik denk dat het Seki in het begin tegenstond, dat bepaalde passagiers zich al bij voorbaat als bekende Nederlander gingen gedragen.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 24 mei 2000 @ 00:20:00 #46
272 R@b
No-nonsens
pi_264737
quote:
op 05-22-2000 om 01:47 AM schreef Coos het volgende:
Ik weet niet of hij het doet, maar ik heb er maar slideshow van gemaakt. Met dank aan allen waar ik de foto's van gepikt heb.

http://c.vanleeuwen.tripod.com/presentations/so/index.html

Bij mij werkt ie niet Coos ??

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_264738
quote:
op 05-24-2000 om 12:20 AM schreef R@b het volgende:
Bij mij werkt ie niet Coos ??

Nee R@B bij mij ook niet. Heel vreemd. Die andere die ik eerder had gemaakt doen het wel en alleen bij deze krijg ik (waarschijnlijk) dezelfde melding als jij.
Heb al een mailtje naar Tripod gestuurd maar, natuurlijk, nog steeds geen antwoord.

Zal straks eens proberen hem te hernoemen en opnieuw te uploaden.
Who knows.

Of zou de Sekolocical spirit deze publicatie tegenhouden. Mirrorman, weet jij hier meer van????

Bij de weg. Wat een shit over die paar mp3tjes. Kejjuh nagaan hoe zielig zij eigenlijk zijn!!

woensdag 24 mei 2000 @ 00:39:00 #48
3029 Rona
Kermisfan
pi_264739
quote:
op 05-24-2000 om 12:17 AM schreef R@b het volgende:

Ik denk dat het Seki in het begin tegenstond, dat bepaalde passagiers zich al bij voorbaat als bekende Nederlander gingen gedragen.

Precies dat wat ik hierboven ook probeerde duidelijk te maken in iets meer( te veel ??) woorden.

Bedankt naamgenoot!

We'll meet again!

zaterdag 27 mei 2000 @ 00:21:00 #49
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_264740
Ter informatie van onze fan-site gehaald:

Waarom Séki niet naar de afsluitende Live-uitzending van de Bus gaat en ook geen interview heeft gegeven.....

Zo'n twee weken geleden tijdens de live-uitzending waarin te zien was hoe 'alle' passagiers aan de live-chat hadden meegedaan, kreeg ik plotseling een vreselijke woede-aanval.
Er werd namelijk gezegd dat 'alle' passagiers er waren behalve Büllent, die op vakantie was, en Aziz die er niet bij kon zijn.
Maar mijn naam werd totaal niet genoemd!
Ik werd maar weer eens doodgezwegen en heb toen direkt geprobeerd om Diana Buddingh te bellen.
Na een week hadden we pas telefonisch contact en kon ik haar vragen waarom ik toch telkens word doodgezwegen.

Haar antwoord was dat ik niet werd doodgezwegen, maar dat één en ander een samenloop van omstandigheden was geweest. Sterker nog, zij had het plan gehad om contact met mij op te nemen, om mij uit te nodigen voor de afsluitende live-uitzending van 5 Juni, waarbij alle bussagiers dan aanwezig zouden moeten zijn. Ook was men bij SBS6 bezig met een programma dat zou gaan over het leven na de Bus van alle bussagiers, en daarin mocht ook ik zeker niet ontbreken. Men had al hele mooie beelden van mij uitgezocht en er zou voor dat programma met alle bussagiers nog een interview worden gehouden. Dus ook met mij.....
De vraag was dus, of ik bereid was om aan de eind-uitzending van de Bus én aan het nieuwe programma mee te werken.

Ik heb toen tegen Diana Buddingh gezegd dat ik dat wel wilde, MAAR OP ÉÉN BEPAALDE VOORWAARDE!
Die voorwaarde was (en is nog steeds) dat SBS6 dan in de uitzending moest toegeven dat ze een inschattingsfout hadden gemaakt naar aanleiding van de anonieme (doch zwaarwegende ) tip die zij over mijn 'criminele verleden' hadden ontvangen, en die de aanleiding was tot mijn zogenaamde vrijwillige vertrek. En dat zij mij daarom dus ten onrechte uit de Bus hebben laten vertrekken!

Ik heb inmiddels al ruim bewezen dat ik geen 'crimineel' ben en ook de Prive heeft hiervoor haar excuses aangeboden en een rectificatie geplaatst.
SBS6 heeft hier tot op de dag van vandaag niet op gereageerd en ik heb nu dan ook besloten om mijn verdere medewerking aan de beide programma's stop te zetten.

Afgelopen woensdag ben ik dus eigenlijk onverrichterzake naar Arnhem geweest om de opnamen voor het interview te maken, omdat ik op het moment van opname géén garantie van SBS6 had gekregen dat er aan mijn voorwaarde zou worden voldaan.
De producente heeft mij toen gezegd, dat het misschien maar beter was om het interview niet te doen, maar dat had ik inmiddels zelf ook al besloten.

Zoals gezegd, heb ik tot vandaag nog geen enkele reactie van SBS6 mogen ontvangen en ik ga er dan ook van uit dat zij mij óf geen verontschuldigingen aan willen bieden, (wat voor mij oneindig veel meer waard is dan dat Miljoen!) of dat zij nog steeds van mening zijn dat zij in hun gelijk staan.

Ik zie wel dat Jop inmiddels weer is toegelaten tot het programma en gezellig in de tuin de halve nacht met de bussagiers mag feestvieren. De 'smet' die hij voor het programma zou zijn is er blijkbaar vliegensvlug afgepoetst, en ik weet ook wel waarom. Jop en Antonette zijn nu een gouden combinatie voor SBS6 en dan is men dingen blijkbaar snel vergeten.
Maar ik ga niet als een hondje op mijn rug liggen met de pootjes omhoog, net zolang tot ik een kluifje krijg toegeworpen.
Ik ben wie ik ben en degenen die mij kennen weten dat ik alleen maar ga voor alles of niets!
Alleen wanneer ik volledig word gerehabiliteerd wil ik er nog over denken om mee te werken en anders is het jammer dan.....

groeten van,

Séki

Jullie zullen je misschien wel afvragen waarom ik er nu opeens weer ben, maar dat moet je dan maar even gaan lezen op onze fan-site. Ik wil daar hier geen bandbreedte aan verspillen ondanks de nieuwe snelle servers!

Ben wel blij nog even terug te zijn!

Dex.

unfamiliar territory...

pi_264741
Man , zet je toch niet zo te kakken..
dat hele plastic kutwereldje is toch niet de jouwe..is het wel ?
nou dan...KAPPE met die showbizz en open een
eigen sportschool..TJAKKA

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')