abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 mei 2000 @ 00:35:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_264692
5 juni zal Seki aanwezig zijn tijdens de LIVE uitzending van De Bus. Tijdens het programma zal ook een samenvatting worden uitgezonden van het optreden van Seki in de Bus. 
Seki was tegen de rommelbladen- Hij stond in de Aktueel en Weekend en kreeg fl.5000,- voor de moeite.
Seki vond de andere passagiers teveel met commercie na de Bus bezig- Hij heeft nu al zijn tweede kontrakt bij een artiestenbureau getekend. Opbrengst tot nu toe fl.500,- voor een half uurtje IJmuiden en er komt nog veel meer.
Seki was verraden door SBS6 en wilde bloed zien- Hij komt nu op hangende pootjes terug en heeft een gesprek gehad met Sylvana waarna hij weer liefdevol in de armen werd gesloten. 
Later meer...................
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 22 mei 2000 @ 00:36:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264693
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

wat?

maandag 22 mei 2000 @ 00:42:00 #3
272 R@b
No-nonsens
pi_264694
Niets is zo veranderlijk als de mens. Krijg op het moment wat verwarrende info hieromtrent binnen, maar zie dat de Seki site bij het NET ook al vermeldt dat Seki weer bij SBS6 op tv komt.

VAMOS ??????

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 22 mei 2000 @ 00:58:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264695

Ja sorry hoor, wat moet je hier nu in vredesnaam van denken...leuk voor al die mensen die zich in 1e instantie voor hem ingezet hebben

maandag 22 mei 2000 @ 01:38:00 #5
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264696
* femfatale staat ook met haar oren te klapperen.

????????????????????????????? ik snap er niks meer van.

never play games........
pi_264697
Van dit nieuws sta ik echt te kijken. Kan me gewoon niet voorstellen, dat het waar is., maar ik weet, dat R@b echter verdraaid goed geïnformeerd is. Ik ben even op de Bus-site en de commerce-site gaan kijken.
Er wordt inderdaad het e.e.a. bevestigd.
Op de club-site wordt bevestigd, dat Séki op 5 juni bij SBS6 aanwezig zal zijn.
Op de Ardjee-site vermeldt "hijzelf" in antwoord op vragen van fans, dat hij 24 mei bij SBS6 zal zijn voor opnamen.
Quenda zegt, hoe een mens veranderlijk kan zijn. Ik hoop, dat we uiteindelijk niet moeten constateren "verraderlijk".
De club-site staat wel vol met positieve reakties over de fanclub-dag.

Ik kan het nog niet bevatten. Stel je voor Séki, die Tessa op 5 juni ten overstaan van de SBS6 camera's een hartelijke "wat ben ik blij je te zien" kus geeft.

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 22 Mei 2000).]

pi_264698
Quenda merkt op
quote:
Ja sorry hoor, wat moet je hier nu in vredesnaam van denken...leuk voor al die mensen die zich in 1e instantie voor hem ingezet hebben.

* Borgia wil groot gat in de grond om in weg te zakken, maar durft verder niets te zeggen anders worden haar FOK-uitspraken op Seki Fanclub forum gezet, met alle zojuist ondervonden gevolgen van dien..

* Borgia is ook blij dat ze zo'n grote familie heeft om haar op te vangen..

----------------------------
Don't go for a Zero
when you can have a Hero

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 22 Mei 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_264699
Ik weet niet of hij het doet, maar ik heb er maar slideshow van gemaakt. Met dank aan allen waar ik de foto's van gepikt heb.

http://c.vanleeuwen.tripod.com/presentations/so/index.html

pi_264700
* Borgia vindt dat "Keer uw vijand de andere wang toe" opeens in een geheel nieuw licht komt te staan..

pi_264701
* Borgia wil - als blijkbaar op non-aktief gestelde beheerder - het volgende niet onthouden aan de FOK!-Family:
quote:
Verslag van de geslaagde fanclubdag [21/5/2000 | spoef | nieuw! .

Vandaag, zondag 21 mei was het dan zo ver, De langverwachte fanclubdag kon plaatsvinden. Om 12:00 uur werden de fans verwacht en konden zij Seki ontmoeten, foto's maken en de laaste nieuwtjes horen. In het begin werd Seki een beetje nerveus omdat er nog niet zoveel fans aanwezig waren. Ik heb hem gerustgesteld en hem gezegd dat de fans uit alle delen van het land zouden komen en het was zondag..
Ik kreeg gelijk want al gauw kwamen de fans kort na elkaar binnen. Er ontstond al gauw een sfeer van verbroedering, harmonie en saamhorigheid. er werd zelfs live gezongen onder begeleiding van gitaarmuziek. Er waren zelfs een aantal fans die speciaal een vrachtwagen zijn gaan halen om een leuke foto van Seki te maken met deze vrachtwagen.

Onder de aanwezige fans zijn afspaken gemaakt over de foto's van de fanclubdag. Iedereen zal zijn/haar foto's plaatsen in het foto-album van onze fanclub, zodat alle fans ze kunnen downloaden.

Ook was de nieuwe manager van Seki, Rob Katers aanwezig (Ardjee). Met hem heb ik een pittig gesprek gehad,met name over het uitwisselen van informatie. Er zijn ondertussen heldere afspraken gemaakt en Rob zal in het vervolg alle "inside" informatie doorgeven en ik visa versa.

In overleg met Joop, Pascha en Dexter is besloten dat ik in het vervolg alle taken van Dexter voortaan zal waarnemen en overnemen. Dexter heeft onlangs zijn werkzaamheden neergelegd als beheerder.
Dexter had een goed gevoel over het feit dat ik zijn taken gaat overnemen. Dexter vroeg mij ook nog alle fans de groeten te doen.
Bij deze.....

Ik zal mijn best doen om de beheerstaken zorgvuldig uit te voeren, zover dat in mijn macht ligt.

Weer even terug naar de fanclubdag: Met name de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en dan vooral met elkaar. Zo af en toe hadden ze ook nog tijd voor Seki. Met name één kind viel enorm op, omdat zij niet bij Seki was weg te krijgen, haar naam is Celeste. Waarschijnlijk is zij toch wel zijn allergrootste superfan.

De laatste nieuwtjes:

Seki gaat inderdaad een single opnemen, de titel blijft nog even geheim, hoewel we in ieder geval de muziek al hebben kunnen horen. Seki duikt komende dinsdag of woensdag de studio in. Leuk extraatje is dat Wytske gaat
meezingen in het achtergrondkoortje.

Het management van Seki heeft aangekondigd stappen te gaan ondernemen richting www.seki.nl
Deze site met de naam van Seki probeert reclame ruimte te verkopen onder het mom dat zij de officiele Seki site zouden zijn, aldus Rob Katers van Ardjee.

eki zal aanwezig zijn tijdens de live uitzending van "De Bus" bij SBS6 op maandag 5 juni. Ook zal er een korte compilatie te zien zijn van Seki na zijn busperiode.

Tot zover een korte verslaggeving van de fanclubdag en de laatste nieuwtjes.
Via deze weg wil namens Seki, Joop, Pacha en alle fans, Edward Sparreboom (beheerder Wijkcentrum Wibautplein te Schiedam) bedanken voor zijn inzet om de fanclubdag mogelijk te maken.
Door: Spoef

pi_264702
Mixed feelings, ben enerzijds blij voor Seki dat 't 'm weer goed blijkt te gaan, anderzijds
lijkt het er natuurlijk sterk op dat hij niet bepaald een man van z'n woord is en nu gaat
heulen met "de vijand", want zo heeft hij sbs toch een tijd gezien en afgeschilderd.
Dat allerlei nieuwe activiteiten waaruit blijkt dat 't Seki nu weer beter gaat achter de rug
om zijn gegaan van degene die er was toen 't 'm slecht ging, getuigd echter van een mentaliteit
waar ik persoonlijk niet goed van wordt, dus wat mij betreft Vamos Seki.
pi_264703
* Hunter vraagt zich af hoeveel geld hiermee gemoeid is.

Je mag er gerust van uitgaan dat Seki en SBS het op een akkoordje hebben gegooid en dat er sprake is van een afkoopsom. Het nieuwe management regelt immers niks zonder dat het geld op brengt.

Gevolg: Seki komt zijn act doen en trekt de dreiging van het kort geding (definitief) in. Iedereen blij: SBS heeft voor de gemiddelde kijker het gezicht van het programma gered, Seki heeft een centje bijverdiend.

De overige bussers moeten wel nog even geinstrueerd worden dat ze vooral blij moeten doen dat Seki ook weer in de schoot der familie is teruggekeerd.

* Hunter schat de winst voor Seki toch wel op 10.000 zilverlingen.

* Hunter vraagt zich af wat Bullent hier van vindt.

* Hunter heeft altijd al getwijfeld aan die zogenaamde integriteit van Seki.

* Hunter vraagt zich af wanneer je een groter slachtoffer bent: als je verwijderd wordt omdat je niet wil toneelspelen, of als je moet gaan kontenkruipen (Seki's words, not mine) voor een beetje geld..

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 22 Mei 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 22 mei 2000 @ 07:39:00 #13
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_264704
quote:
op 05-22-2000 om 01:45 AM schreef Borgia het volgende:
Quenda merkt op [QUOTE]Ja sorry hoor, wat moet je hier nu in vredesnaam van denken...leuk voor al die mensen die zich in 1e instantie voor hem ingezet hebben.

Borgia wil groot gat in de grond om in weg te zakken, maar durft verder niets te zeggen anders worden haar FOK-uitspraken op Seki Fanclub forum gezet, met alle zojuist ondervonden gevolgen van dien.

Borgia is ook blij dat ze zo'n grote familie heeft om haar op te vangen.

[/quote]

Nou vooruit dan maar....nog 1 keertje dan alleen voor jou Borgia.

Misschien begrijp je nu beter waarom ik het wel had gezien........
Dit (en nog meer andere dingen) zaten eraan te komen, want als je geen kort geding aan kunt spannen omdat je geen zaak hebt,(sorry Hunter geen akkoordje!) dan moet je toch iets anders doen om verder te kunnen en er financieel beter van te worden.
(Daarom ging hij in eerste instantie ook de Bus in weet je nog.)
Ik heb hem zelfs aangemoedigd om met Ardjee in zee te gaan, ook al denk ik dat hij er uiteindelijk financieel niet genoeg aan over zal houden om hem van het containers lossen te bevrijden.
De tijd zal het hem leren, maar ik hoef dat allemaal niet meer zo nodig te zien.
Voor mij is het nu tijd voor VAMOS!!en verdergaan met mijn eigen leven.

Ik raad je aan om mijn voorbeeld te volgen....

* Dendroaspis Angusticeps kan het overigens geen reet schelen of zijn hier gedane uitspraken op het Seki fanclub forum staan of niet, omdat mijn mening door iedereen gelezen mag worden ongeacht hoe men daarop reageert, behalve als dat onterecht en onnodig vijandig is want dan sla ik keihard terug.

* Dendroaspis Angusticeps kan en wil daar overigens niet meer posten omdat ik geen lid meer ben.....

* Dendroaspis Angusticeps wenst Borgia verder toch het beste met haar nieuwe familie......het ga je goed!.

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...

maandag 22 mei 2000 @ 08:36:00 #14
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264705
quote:
Van Dendroaspis Angusticeps - 18 Mei 2000 - 08:55.

----

Ik weet net zoveel over dit bureau als jullie: Nada!( nou ja, bijna nada verderop iets meer hierover.....)
Ik weet dat de fanclubdag op 21 Mei in Schiedam wordt gehouden en dat er zo'n 50 ( ja jullie lezen het goed!) echte fans (inclusief kinderen) van het eerste uur zullen zijn omdat ik hem "georganiseerd" hebIk weet dat er gisteren een e-mail in mijn inbox zat met de volgende tekst:

Graag zsm overleg over de geplande dag 21 mei.

Zoals je weet is Ardjee het Management van Seki.

We worden graag geinformeerd over de opzet van die dag en eventueel materiaal waar Seki op staat of wordt vermeld.
De belangen en merchandising rechten worden door ons tevens behartigd voor Seki.

Graag zsm telefonisch contact

Met vriendelijk groeten
Rob Katers

Ik heb er niet op gereageerd.......

Ik weet dat ik na 21 Mei officieel met mijn beheerderswerk op de fan-site stop, (feitelijk was dat al een paar weken zo) omdat het geen zin heeft om een fan-site te beheren waar het "idool" zich niet laat zien of horen en als gevolg daarvan er dus niets te melden valt.
Hiervoor zijn overigens wel legitieme redenen aan te voeren en dus is dit geen verwijt richting Seki.

Ik weet dat Spoef (nog bedankt daarvoor jongen!) zich uit de naad heeft gewerkt om de chat voor Seki rond te krijgen, en dat Seki welgeteld een keer is geweest, waarvoor ook legitieme redenen zijn.
Welke dan, vragen jullie je misschien af?

Ik weet dat er momenteel problemen in zowel de relationele alsook familiesfeer zijn, en dat Seki in een depressie zit, maar hulp van wie dan ook weigert.
Ik weet, evenals zijn zus Pascha en zwager Joop, dat hij niet in staat is om deze problemen alleen op te lossen, maar wat moet je dan?
Ik weet dat ik mij daar verder buiten moet houden, ook al zie ik iemands leven langzaamaan kapot gaan voor mijn ogen.
Ik weet ook hoe ik dat moet gaan doen.

Gewoon weer verder gaan met mijn leven en Seki (met alles wat daar nu omheen hangt) als gepasseerd station beschouwen.

En dat is dus precies wat ik nu dan ook ga doen!

Het ga jullie allen en in het bijzonder Seki goed, alhoewel ik van mening ben dat hij een beter lot had verdient, dan slachtoffer te worden van een geldgeile "artiesten" manager met een ex-politieagente als partner (Martha huppeldepup, jullie weten misschien nog wel dat zij ooit eens bloot poseerde voor een rommelblad en daarop door de korpsleiding werd ontslagen) onder het motto "uitknijpen en daarna weggooien die hap".......
Positief is, dat hij sinds van de week weer gewoon aan het werk is. Dat is tenminste nog wat....

Ik zie Seki als mijn vriend en dat blijft ook zo, maar ik weet ook dat ik, of zijn naaste familie, niets kan afdwingen waardoor het met hem op korte termijn wat beter gaat.
Het is dan ook daarom dat ik mij terugtrek van het hele gebeuren en bewust de andere kant opkijk.
Hij mag, nadat hij is gedumpt en uitgekotst door iedereen, altijd nog bij mij langskomen want daar zijn vrienden voor.........

Dat was het dan wat mij betreft, voor toekomstige informatie over Seki kunnen jullie hopelijk terecht bij Ardjee.......
Het was mij in ieder geval een waar genoegen om met jullie allen de laatste maanden op dit onvolprezen forum te hebben mogen verkeren.
Nogmaals het ga jullie goed!

En nu dus voor de laatste maal: VAMOS!

PS: Persoonlijke noot voor Pc-Eend: het cd-tje gaat inderdaad op de melodie van "Vamos a la playa" ......als het er ooit komt

En voor R@b: de inhoud van de Ardjee web-site is voornamelijk een hoop promotioneel gezwets gelardeerd met wat simpele feiten uit Seki's leven.Niemand zit te wachten om een depressieve geestelijk uit balans geraakte persoon te boeken toch?
Nee, met Seki gaat het prima!
Was dat vrijheidsbeeld-plaatje overigens niet ooit eens door een FOK!forum lid gefabriceerd?

En als laatste voor Arjuno: bedankt voor je mailtje, ik was hier al een tijdje niet meer geweest omdat de Bus bij mij allang niet meer in mijn belevingswereld verkeerde.
Nu ik de topics zo eens vluchtig doorlees zie ik dat dat niet onterecht was...
Waar hebben jullie nog zin in zeg........

------------------

Wat is het verschil dan tussen Martha en Seki qua gedrag?

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 22 Mei 2000).]

maandag 22 mei 2000 @ 08:46:00 #15
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264706
Verder vraag ik me toch wel degelijk af wat de rol is die Ardjee voor Seki in gedachten heeft.
-De Seki, altijd recht door zee en vechtend tegen onrecht of hielen likkend en omhoogkruipen , roddels en leugens door aardig te moeten zijn tegen de commercie (waaronder sbs...?)
-De Seki , die nu mag uitleggen hoe het "echte leven van de straat" werkt?

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 22 Mei 2000).]

maandag 22 mei 2000 @ 09:28:00 #16
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_264707
quote:
op 05-22-2000 om 08:36 AM schreef Quenda® het volgende:
Wat is het verschil dan tussen Martha en Seki qua gedrag?

Hij heeft (nog) niet naakt geposeerd?
Hij is niet vrouwelijk maar mannelijk?
Hij is geen surinamer maar joegoslaaf?

Hmmmm, als jij het weet weet ik het ook.

he, doe ik het toch weer! (reageren)
verslavend hoor dat Fokforum!

unfamiliar territory...

pi_264708
Dat een aantal fans teleurgesteld is in de integriteit van Seki komt deels door de ommezwaai die hij lijkt te maken en deels door het onrealistische beeld dat zij van hem hadden, door het feit dat ze hem op een voetstuk geplaatst hadden.

Wat betreft de ommezwaai, ik vind het posistief dat Seki niet meer op zijn krent zit te mopperen op de oneerlijke wereld en dat hij beseft heeft dat hij zijn droom (een beter leven voor hem en zijn familie) toch kan verwezenlijken al is het dan niet door het winnen van de Bus. Als Ardjee/Rob Katers een goede manager is moet hij er toch een paar ton aan over kunnen houden.

Ik denk niet dat Seki geld krijgt of zijn rechtszaak intrekt voor zijn optreden bij de finale. Het is gratis publiciteit. Het herinnert de mensen weer aan Seki hetgeen extra optredens en extra toeloop bij de optredens zal opleveren.

Ik zou het overigens van karakter vinden getuigen als hij zijn medepassagiers zijn excuses zou aanbieden omdat hij zo hard heeft geoordeeld over het feit dat zij een slaatje willen slaan uit hun populariteit.

maandag 22 mei 2000 @ 11:51:00 #18
3904 Koos Voos
teringhond
pi_264709
In het Rotterdamse haven wereldje is al langer bekend dat Seki zich nauw verwant
voelt met een bepaalde indianen stam.

Misschien een eigen kinderprogramma ..?

Kluk Kluk in de grote stad

maandag 22 mei 2000 @ 12:35:00 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_264710
Het blijft toch een ontzettende slappeling, die Seki.

Maar ja, maar ja, Money Rules, blijkbaar.

maandag 22 mei 2000 @ 13:50:00 #20
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_264711
Vraag me af wat zijn houding wordt vanavond. Of heel positief of alles afstotend. Hij kan heibel gaan schoppen in een live uitzending maar daar maakt hij zich bij de meeste mensen niet erg populair mee. Hij kan ook gaan slijmen maar ook daarmee krijgt hij bij verschillende mensen problemen. Dus heeft hij een dillema, wat is goed? Ik zou het ook niet weten wat zijn houding moet zijn. Ik denk dat hij beter gewoon weg kan blijven zodat hij zich zo min mogelijk problemen op de hals haalt. Maar ja, wat is wijsheid.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_264712
Ach ja wat zal ik zeggen.

Maarja.

maandag 22 mei 2000 @ 14:46:00 #22
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264713
quote:
op 05-22-2000 om 09:28 AM schreef Dendroaspis Angusticeps het volgende:
Hij heeft (nog) niet naakt geposeerd?

Wel halfnaakt, in de tuin toen hij Aziz probeerde over te halen om iets aan zijn lichamelijke toestand (uiterlijkheden) te doen, want, zo zei Seki"ik zie er toch ook fantastisch uit en train normaal elke dag in de sportschool"(terwijl hij deze bemoedigende woorden sprak, toonde hij Aziz zijn onblote bovenlichaam en spierbundels)
quote:
Hij is niet vrouwelijk maar mannelijk?

hm, zeg het niet graag maar DEx, je hebt gelijk!!!
quote:
Hij is geen surinamer maar joegoslaaf?

voel me nu een regelrechte slijmbal, maar je hebt wederom gelijk
quote:
Hmmmm, als jij het weet weet ik het ook.

Hmm, vind je het heel erg als ik het niet eens meer wil weten?

quote:
he, doe ik het toch weer! (reageren)
verslavend hoor dat Fokforum!

Ach, misschien kom je toch nog vaker buurten

maandag 22 mei 2000 @ 14:55:00 #23
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264714
quote:
op 05-22-2000 om 10:57 AM schreef Bus watcher het volgende:
Dat een aantal fans teleurgesteld is in de integriteit van Seki komt deels door de ommezwaai die hij lijkt te maken en deels door het onrealistische beeld dat zij van hem hadden, door het feit dat ze hem op een voetstuk geplaatst hadden.

misschien moet je toch eens gaan buurten op Seki's fansite (hetnet)De fans die daar, nu nogsteeds, Seki verafgoden schrijven daar dagelijks een Jomanda forum vol

quote:
Wat betreft de ommezwaai, ik vind het posistief dat Seki niet meer op zijn krent zit te mopperen op de oneerlijke wereld en dat hij beseft heeft dat hij zijn droom (een beter leven voor hem en zijn familie) toch kan verwezenlijken al is het dan niet door het winnen van de Bus. Als Ardjee/Rob Katers een goede manager is moet hij er toch een paar ton aan over kunnen houden.

Mee eens hoor, desnoods op de Jomanda toer, wat maakt het uit, als hij er maar happier van word, en de manier waarop maakt tegenwoordig niet meer uit.

quote:
Ik denk niet dat Seki geld krijgt of zijn rechtszaak intrekt voor zijn optreden bij de finale. Het is gratis publiciteit. Het herinnert de mensen weer aan Seki hetgeen extra optredens en extra toeloop bij de optredens zal opleveren.

* Quenda® roept HALLO BUSWATCHER, back to earth please..*echo*....dit is het dagelijkse leven hoor, geen bus-space-reisje, maar een commercieel ingestelde programma met deelnemers die eenzelfde doel hebben...geld verdienen!!.

quote:
Ik zou het overigens van karakter vinden getuigen als hij zijn medepassagiers zijn excuses zou aanbieden omdat hij zo hard heeft geoordeeld over het feit dat zij een slaatje willen slaan uit hun populariteit.

Tjah.....dat moet blijken

maandag 22 mei 2000 @ 15:15:00 #24
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_264715
Hij is dus (zoals ik al dacht) geen haar beter dan de rest.

Het is dus nu waarschijnlijk wel zo dat de meest integere personen er nog in zitten en het plebs de bus verlaten heeft.

maandag 22 mei 2000 @ 15:41:00 #25
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264716
Jeetje Marky, wat een eer je te mogen verwelkomen, ik had nog nooit een echte Tessa fan ontmoet hier op het forum...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')