Ja daar ben ik ook bang voor. Maar de bekerfinale is voor "ons" meer dan de voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:41 schreef Caland het volgende:
Wat wel het nadeel is lijkt mij, gaan natuurlijk enorm veel dagjesmensen mee. Zag je ook bij de laatste bekerfinale waar ik was aan Roda kant. Sfeer was daar dan ook ver te zoeken.
Eens, de voorpret is al genieten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wel tof dit
ik kijk er echt enorm naar uit.
Ook al krijgen we hard op de kloten
Waarschijnlijk niet. Bianconero en HvH hebben vak X, R en S toegewezen gekregen. ik zit in Xquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor. Maar de bekerfinale is voor "ons" meer dan de voetbalwedstrijd.
Ik neem aan dat je gewoon kan gaan staan waar je wil? Want ik wil wel beetje bij het fanatieke gedeelte zitten.
Bij Feyenoord wel, ja. Al ben je wel gebonden aan een vak (zijn ook genoeg oplossingen voor te vinden mocht je ergens anders willen staan).quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor. Maar de bekerfinale is voor "ons" meer dan de voetbalwedstrijd.
Ik neem aan dat je gewoon kan gaan staan waar je wil? Want ik wil wel beetje bij het fanatieke gedeelte zitten.
Ja ik heb gewoon kaarten gekocht via de ticketverkoop van het stadion. Dat hebben leden van BiancoNero en HvH ook gedaan. Hoorde wel dat er qua communicatie er dingen niet goed zijn gegaan. Daarom zijn er ook nog kaarten te koop bij de sv's.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:45 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Bianconero en HvH hebben vak X, R en S toegewezen gekregen. ik zit in X
Ja naja wij hebben 45 kaarten gekocht totaal voor ook wat vrienden etcquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:52 schreef Vince22 het volgende:
Dat kan op zich ook nog wel he! Je eigen kaart(en) kom je wel van af.
Oke dankjequote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Feyenoord wel, ja. Al ben je wel gebonden aan een vak (zijn ook genoeg oplossingen voor te vinden mocht je ergens anders willen staan).
Kan goed anders zijn bij dit soort wedstrijden, oranje is bijvoorbeeld wel overal genummerd. Maar het is aan de supporters of ze zich daaraan houden natuurlijk,
Tofquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:16 schreef Mr_Saitek het volgende:
[ afbeelding ]
Hulde naar Grolsch, smaken hoogstwaarschijnlijk beter dan die Ponyblikken jaartje terug
Dat stukje klopt toch niet?quote:Naast de tekst 'Wij zijn Heracles' kan een dikke knipoog naar een Heracles supporterslied natuurlijk niet ontbreken: "Ik drink mijn pils, mijn blikkie G, neem naar Heracles mijn maten mee.
wel een dikke faal van grolschquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:59 schreef Mr_Saitek het volgende:
Ik ook, een heel tree wel te verstaan, op 8 april je dronken zuipen in Heracles blikken is prachtig.
Volgensmij ook, achja t maakt me ook niet echt uit haha
Mooi dat het zo kanquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:34 schreef TwenteFC het volgende:
Een eigen bier blik hebben jullie nu ook wel verdiend ja.
Ach dat FC Twente/Heracles gehaat vind ik bullshitquote:
quote:De nieuwe thuishaven voor 15.500 man die Heracles Almelo dit kalenderjaar nog wil bouwen gaat Ten Cate Arena heten. Het bedrijf, dat ook meedenkt over het duurzaam bouwen van het dertig miljoen euro kostende stadion, heeft de strijd gewonnen van twee andere gegadigden, zo meldt De Telegraaf.
"Voorzitter Jan Smit onderkende snel dat wij de meeste rechten hadden", claimt Loek de Vries, bestuursvoorzittervoorzitter van Ten Cate, dinsdag in het dagblad. "Hij wilde eerst een tender uitschrijven." Er moet nog twee miljoen worden gevonden bij investeerders om het financiėle plaatje rond te maken. "Als Heracles de beker wint van PSV is de zaak rond. Dan kan de gemeente niet meer terug."
Koninklijke Ten Cate heeft de spelers van Heracles een flinke bonus in het vooruitzicht gesteld als de bekerfinale zondag van PSV wordt gewonnen. De bonus voor het behalen van de halve finale werd al verdubbeld toen Heracles van AZ won. "Winnen ze de beker, dan wordt het bedrag vervijfvoudigd."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |