Ik wil weten of het niet fake is ofzo, dat ik gewonnen heb? Want 2 weken ervoor won ik zogenaamd een waardecheque die ze de 13de gaan sturen. Eerst zien dan geloven toch.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:53 schreef Gummibeer79 het volgende:
Knurft:
Er staat dus dat er iets is misgegaan bij Selektvracht, niet bij Pabo.
Als je gaat zeiken, zeik dan in elk geval correct.
Gast, snap je het dan serieus niet? Het pakketje is verstuurd er is echter iets mis gegaan bij dat Selektmail, niet bij Pabo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:02 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
[..]
Ik wil weten of het niet fake is ofzo, dat ik gewonnen heb? Want 2 weken ervoor won ik zogenaamd een waardecheque die ze de 13de gaan sturen. Eerst zien dan geloven toch.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:06 schreef -Datdus- het volgende:
www.instantrimshot.com Je zou hier even kunnen kijken.
Ik vind het alleen een beetje verdacht dat ik zooo vaak er wat gewonnen heb. Ze hebben ze vaak prijzen die ze weggeven.. Mja kijken of ik ook die waardecheque heb gewonnen en die lcd geschenkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:03 schreef snakelady het volgende:
Pabo is gewoon betrouwbaar, is een soort wehkamp maar dan voor seksartikelen.
Er stond dat ik gewonnen heb, dan staat ie bij me bestelling ook vermeld.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:22 schreef snakelady het volgende:
Je moet de kleine lettertjes ook lezen slimpie.
Als je als eerste wat besteld krijg je de prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |