Je bent sowiezo raar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:33 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou zeg.. Wat want jij allemaal zei tegen mij op MSN werd ik helemaal raar.![]()
Jij niet zekerquote:
Goed topic.quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 00:59 schreef NJ het volgende:
Als je baggert dan heb ik er inderdaad geen probleem mee om je hersenpan te bewerken met een honkbalknuppel.
quote:
We weten natuurlijk allemaal dat het soberzo moet zijn.quote:
QFT.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:48 schreef Twizu het volgende:
Ik dacht dat AP al erg was, maar Fairydust bewijst dat het nog erger kan.![]()
Je hebt gemod op IRC?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:45 schreef Spanky78 het volgende:
Triest. Mods horen zoiets niet te doen. Hoe irritant een post of user ook. Doe je dat wel vind ik je ongschikt als mod. Heb jaren gemod op IRC en andere forums, je verliest alle geloofwaardigheid ne autoriteit. Maar dit schijnt op FOK allemaal te kunnen..
Ik denk elke keer als ik je zie posten ergens dat je een vrouw bent en elke keer kijk ik weer in je fobo en kom tot de ontdekking dat dat helemaal niet zo is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:48 schreef Twizu het volgende:
Ik dacht dat AP al erg was, maar Fairydust bewijst dat het nog erger kan.![]()
"ik wens jou een heel lang leven toe"quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:27 schreef Fairydust het volgende:
Mijn hart is gebroken...
Ik word gewoon doodgewenst door een mod terwijl er volgensmij in de regels staat dat niemand dat mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
Soberzoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
We weten natuurlijk allemaal dat het soberzo moet zijn.
Hoi Chowi, geoeiemorgenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
We weten natuurlijk allemaal dat het soberzo moet zijn.
Waarom!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk elke keer als ik je zie posten ergens dat je een vrouw bent en elke keer kijk ik weer in je fobo en kom tot de ontdekking dat dat helemaal niet zo is.
Dat is me al 20x overkomen. Minstens
Hoi vos, lekker geslapen?quote:
Ik denk door dat verwijfde icoontje van jequote:
|quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:44 schreef yvonne het volgende:
Dat is geen wens, was het maar zo'n feest.
Je zult het er wel naar gemaakt hebben.
Trouwens, jij begon met je gebroken hart, is net zo goed een doodswens, je eigen dood.
Ik denk: ik leg het even uit, je komt niet zo snugger over namelijk
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:51 schreef cerror het volgende:
Ik zie de TS al zo achter d'r computer zitten:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |