Dit is KLB. De hoop op serieuze reacties, quasi of anderszins, heb ik al lang opgegeven...quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:21 schreef ukga het volgende:
Wie gaat er een quasi serieuze reactie opgeven?
ik bedoel; wie gaat de adverteerders een serieuze reactie sturen met het bericht dat ie bereid is geld te lenen/gevenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:29 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dit is KLB. De hoop op serieuze reacties, quasi of anderszins, heb ik al lang opgegeven...
Oh joy.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:31 schreef ukga het volgende:
[..]
ik bedoel; wie gaat de adverteerders een serieuze reactie sturen met het bericht dat ie bereid is geld te lenen/geven
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:35 schreef Schokbreker het volgende:
WTF-momentje van de dag ook weer gehad.
http://www.speurders.nl/o(...)-honda-63442240.htmlquote:
Moet je rat proberenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:18 schreef SadisticMagician het volgende:
Mwah sommige wel, ik niet. Vind varkensvlees sowieso niet zo lekker, maar daar smaakt het naar...met de droogheid van kipfilet. Heel vreemd, maar ik gooi het niet door de nasi!
Que ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:35 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Hehe toch maar even geregistreerd.
Jammer dat het topic dicht is, ik zag het niet echt als vervolging, ik toon het toch openbaar.
En bedankt voor mn username TIm Kuik
Lol, no prob. Moet je geen fotoboek openen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:35 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Hehe toch maar even geregistreerd.
Jammer dat het topic dicht is, ik zag het niet echt als vervolging, ik toon het toch openbaar.
En bedankt voor mn username TIm Kuik
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:37 schreef koffiegast het volgende:
Te koop:
150 euro
kost je slechts 50 euro
Ben benieuwd of er mensen zijn die er voor gaan.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:09 schreef Beschermengel het volgende:
Stelletje idioten hier..freaks en oversexte pedoos
Terechte klachtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:09 schreef Beschermengel het volgende:
Ben je na zorgvuldig doorlezen en analyseren van dit topic tot die conclusie gekomen, en dacht je van goh laat ik dat middels een kutkick even delen met de rest van de wereld?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:09 schreef Beschermengel het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:09 schreef Beschermengel het volgende:
een oma van 50 die 40 KG overgewicht heeft en de anus vol aambeien zitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:38 schreef cumcumber het volgende:
Annie uit 1960 wil wel iets terug doen:
Annie1960 - Annie zoekt Finaciele Hulp
Hallo allemaal,ik zoek via Sexmarkt een persoon die mij kan helpen aan een lening van 1500 euro,ik wil dit ook terug betalen in maandelijkse bedrag van 150 euro en als beloning kan je met mij dan ook gratis naar bed,en alles doen waar je zin in hebt.
Laat wat van je horen,en nu alvast een lekkere pijpzoen op je lekkere lolly.
Smsjes stuur ik niet terug,dus onnodig om een smsje te sturen.
mvg Annie uit Nijmegen
En wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:12 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
een oma van 50 die 40 KG overgewicht heeft en de anus vol aambeien zit
quote:Op zondag 23 mei 2010 01:08 schreef Marurk het volgende:
Dit vind ik pas helemaal kansloos:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |