zonder gein?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:42 schreef kikoooooo het volgende:
Haha cool is dat man. Mijn kat doet dat ook wel eens. Dan draait ie zijn kop richting zijn staart, ruikt, trekt een vieze blik en loopt dan weg.
Master
vetquote:
Dat doe ik ook altijd in gezelschap.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Als mijn hond een scheet laat kijkt ze verbaasd achterom en vraagt zich af waar dat geluid vandaan kwam.
dat past heul nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Je moet je kat ook niet anaal verwennen. Dan blijft zijn poeperdje openstaan en blijven die scheetjes komen.
prijs je gelukkig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mijn kat heeft nog nooit een scheet gelaten naar mijn weten
volgens mij was het niet eens express, want het gebeurde dus toen ik hem onder z'n buik oppakte en zijn volle gewicht erop druktequote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:16 schreef zoalshetis het volgende:
als ze hier eenmaal mee beginnen kan je het ze niet meer afleren en bovendien zal de frequentie alleen maar toenemen.
allebei nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Misschien heb jij een grote poes of een kleine piemel.
maakt niet uit. je hebt een onafwendbaar proces in werking gesteld.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:18 schreef duke-forever het volgende:
[..]
volgens mij was het niet eens express, want het gebeurde dus toen ik hem onder z'n buik oppakte en zijn volle gewicht erop drukte
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maakt niet uit. je hebt een onafwendbaar proces in werking gesteld.
Neequote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:18 schreef duke-forever het volgende:
[..]
allebei niet
vooral mijn E-penis is gigantisch
honden zijn ook gewoon smerigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:23 schreef bijdehand het volgende:
Onze hond doet dat wel eensHoor je keihard PPRRRRRRRRRRRFT en dan kijken we elkaar al boos aan thuis maar dan doet de hond dat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |