Heeft de brandweer ook eens een leuke nacht.quote:
Een lange broek, dat lijkt me dan weer echt niks hequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon niet chill. Ik slaap met joggingsbroek en ontbloot bovenlijf.
Dat doe je alleen in de hoop dat ze lepeltje lepeltje wil liggen en Lange Frans zich omtovert tot een Maglite.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Naakt slapen als het warm is![]()
Naakt slapen met je geliefde of je neukertje or whatever![]()
Joggingsbroekquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon niet chill. Ik slaap met joggingsbroek en ontbloot bovenlijf.
Ik gewoon in mijn boxer en soms een shirt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan niet waar hij isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:28 schreef Japsnars het volgende:
Ik krijg allemaal dronken sms'jes van een jarige vriend
Baaad, ik val altijd gewoon in slaap als het toch al tyfus laat isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:28 schreef Skylark. het volgende:
Na de seks trek ik zelfs weer m'n shit aan.
Nou bedankt he!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heeft de brandweer ook eens een leuke nacht.
Verder, naakt slapen is chill. Elke vorm van kleding die je draagt in bed is alleen maar vervelend en onnodig.
Als je kleding nodig hebt om het warm te hebben in bed is er iets mis met je bloedsomloop.
Dat is walgelijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik slaap in een boxer omdat ik met m'n plakballen niet over m'n overtrek ga schurenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heeft de brandweer ook eens een leuke nacht.
Verder, naakt slapen is chill. Elke vorm van kleding die je draagt in bed is alleen maar vervelend en onnodig.
Als je kleding nodig hebt om het warm te hebben in bed is er iets mis met je bloedsomloop.
Het gaat niet om jou, het slaapt gewoon chiller.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is walgelijk!!!! Ik ben zo blij dat mijn vriendje dat niet doet. Als je daarna niet gewoon naakt me me wil praten en naakt met me wil slapen kun je optyfen.
Skylark is onzeker over z'n lijfquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik wist van niksquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan niet waar hij is.
Ik zou gewoon een boxer aantrekkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is walgelijk!!!! Ik ben zo blij dat mijn vriendje dat niet doet. Als je daarna niet gewoon naakt me me wil praten en naakt met me wil slapen kun je optyfen.
Ook niet als je het prettiger vind slapen met boxer ofzo?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen (plak)ballen, dus dat scheeltquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik slaap in een boxer omdat ik met m'n plakballen niet over m'n overtrek ga schuren
Hoe kan het nou chiller slapen? Wat is er beter dan naakt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het gaat niet om jou, het slaapt gewoon chiller.
Dat klopt zekerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat doe je alleen in de hoop dat ze lepeltje lepeltje wil liggen en Lange Frans zich omtovert tot een Maglite.
Ik vind het raar dat je je daar mee bezig zou houden als je net klaar bent met seks, heb je haast ofzo menquote:
Ik heb een bloedlul.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je je daar mee bezig zou houden als je net klaar bent met seks, heb je haast ofzo men.
Dat. Al snap ik wel dat vrouwen eenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het gaat niet om jou, het slaapt gewoon chiller.
Nee. Dan worden mijn pleziertjes mij ontnomen.. Toch fijner als z'n lul tegen m'n kont aan ligt zonder stof er tussen. Is ook leuker wakker worden!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook niet als je het prettiger vind slapen met boxer ofzo?
True, true.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je je daar mee bezig zou houden als je net klaar bent met seks, heb je haast ofzo men.
Bier.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe kan het nou chiller slapen? Wat is er beter dan naakt?
Qua groeien.quote:
Ja en?quote:
Groeien of krimpen?quote:
Naakt < Bier < Seks?quote:
Ik rook nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, true.
Na de seks is het tijd voor een sigaret
Dus als jij naakt voor me staat moet ik kiezen tussen een ijskoud sixpackie bier en jou?quote:
quote:
Dan rook je toch welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik rook niet.
Feestjes niet meegerekend.
Ja hoor, ervoor een biertje, mij, erna een biertje. Prima!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus als jij naakt voor me staat moet ik kiezen tussen een ijskoud sixpackie bier en jou?
Mag ik het combineren?
GODVERquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:34 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 7 mei 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 667 iBenny
02. 493 Marlalala
02. 493 Japsnars
Hier kan dat overal hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:36 schreef Biogarde het volgende:
Ik rook wel alleen als ik uitga niet. Want dat kan bijna nergens![]()
![]()
![]()
DAT KAN GEWOON IN NEDERLAND!!1![]()
![]()
Ik prefereer met boxer boven naakt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kan het nou chiller slapen? Wat is er beter dan naakt?
Hier overal andersquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:36 schreef Biogarde het volgende:
Ik rook wel alleen als ik uitga niet. Want dat kan bijna nergens![]()
![]()
![]()
DAT KAN GEWOON IN NEDERLAND!!1![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |