whutquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:46 schreef Allure_ het volgende:
Wat een stevige meid, met een extra sterk apart binnenwerk, een stevige kont en heerlijk grote borsten... Of je nu gretig tegen haar aan rijdt, of je met je volle gewicht (tot 140 kg!) op haar stort, ze kan jou hebben! Haar gulzig vibrerende liefdesopeningen (drie!) zijn klaar om jou te ontvangen! En met haar levensechte gezicht, haar roodgelakte nageltjes, haar heerlijke borsten met lekker harde tepels en haar gretige pijpmondje is zij echt een 1ste klas verleidster! 100% latex, dus lekker warm en niet van echt te onderscheiden. Benodigd aantal batterijen: 2.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:46 schreef Allure_ het volgende:
Wat een stevige meid, met een extra sterk apart binnenwerk, een stevige kont en heerlijk grote borsten... Of je nu gretig tegen haar aan rijdt, of je met je volle gewicht (tot 140 kg!) op haar stort, ze kan jou hebben! Haar gulzig vibrerende liefdesopeningen (drie!) zijn klaar om jou te ontvangen! En met haar levensechte gezicht, haar roodgelakte nageltjes, haar heerlijke borsten met lekker harde tepels en haar gretige pijpmondje is zij echt een 1ste klas verleidster! 100% latex, dus lekker warm en niet van echt te onderscheiden. Benodigd aantal batterijen: 2.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:46 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb er maar 1.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:46 schreef Allure_ het volgende:
Tuuurlijk ... je was online aan het shoppen en kwam "ineens" bij de opblaaspoppen uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik was even online aan het shoppen, kwam ik ineens bij de opblaaspoppen terecht. Een pop van fokking 400 euro. Je bent echt psycho als je daar 400 euro aan uitgeeft.
stomme vraag maar waar shop jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik was even online aan het shoppen, kwam ik ineens bij de opblaaspoppen terecht. Een pop van fokking 400 euro. Je bent echt psycho als je daar 400 euro aan uitgeeft.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik was naar lingerie aan het kijkenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tuuurlijk ... je was online aan het shoppen en kwam "ineens" bij de opblaaspoppen uit.![]()
Het geeft niet hoor
Realdolls zijn nog duurder. BP weet daar meer over te vertellen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb goed opgelet bij try before you die toen Nicolette een real doll ging kopen inderdaad.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Realdolls zijn nog duurder. BP weet daar meer over te vertellen.
Die moet je uitleggen. Want je zin icm de tijd maakt het nog veel gekker.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
Zo ik ga in de mix van 19-09-09 opzetten voor papa en mama en zelf lekker weer trainen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Realdolls zijn nog duurder. BP weet daar meer over te vertellen.
x2quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die moet je uitleggen. Want je zin icm de tijd maakt het nog veel gekker.
x3quote:
499 postsquote:
Links.quote:
Okéquote:
De vrouw onder het bureau?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:02 schreef Biogarde het volgende:
En verder alles chill. Potje bier, pinda's, jewaids.
Die is werken.quote:
Ik ging douchen en daarna de hele tijd op msn en toen verloor ik mijn postcount uit het oogquote:
Best sadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ging douchen en daarna de hele tijd op msn en toen verloor ik mijn postcount uit het oog
Ait, is het nou je vriendin of al je vrouw?quote:
Ja maar kom op, het is al heel treurig als je aan de 480 zit. Dan kan je het net zo goed mooi afronden naar de 500quote:
Er zijn niet veel andere mogelijkheden op dit tijdstip.quote:
Vriendin. Trouwen is voor mannen die zittend plassen. Net zoals kinderen, heb ik ook niks mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ait, is het nou je vriendin of al je vrouw?
Geil!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:46 schreef Allure_ het volgende:
Als jij naar een discotheek gaat en je haalt een biertje aan de bar, werkt dat barmeisje of die barman dan in de prostitutie of werkt hij of zij als barman/vrouw?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zijn niet veel andere mogelijkheden op dit tijdstip.
Geen insinuerende opmerkingen gehad van je ouders? Maar precies, vind ik ook. Ik kan me weinig druk maken om wat anderen leuk en niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vriendin. Trouwen is voor mannen die zittend plassen. Net zoals kinderen, heb ik ook niks mee.
Maar iedereen moet doen waar ie zin in heeft.
Ik wilde net voor het douchen even zittend gaan plassen (brakke rug en lui, don't hatequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vriendin. Trouwen is voor mannen die zittend plassen. Net zoals kinderen, heb ik ook niks mee.
Maar iedereen moet doen waar ie zin in heeft.
Je bedoelt zo'n barvrouw die bodyshots geeft? Of een ambulancebroeder die mond-op-mond beademing moet toepassen? Of ziekenhuispersoneel dat je lul moet hechten of politie die je in&out moeten fouilleren, etc, etc.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als jij naar een discotheek gaat en je haalt een biertje aan de bar, werkt dat barmeisje of die barman dan in de prostitutie of werkt hij of zij als barman/vrouw?
En die ambulancebroeder, ziekenhuispersoneel, politie, beveiliging, horeca.. Allemaal hoeren zeker
Like je moeder die dan vraagt; Wanneer word ik oma?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen insinuerende opmerkingen gehad van je ouders? Maar precies, vind ik ook. Ik kan me weinig druk maken om wat anderen leuk en niet leuk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |