dan wel een stukgeslagen zuurstokquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan Stacey verwoorden. Een zuurstok met een strikkie eromheen.
Ik had nog ruzie met een of ander tokkie wijf dat haar stoel in de leunstand zette zonder het te vragen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een harde klap achter op de nek en ze slapen weer.
Vlerk!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had nog ruzie met een of ander tokkie wijf dat haar stoel in de leunstand zette zonder het te vragen.
Maar volgens de zweefteef was het haar stoel en kon ze er niks aan doen.
Toen heb ik paar een uur met 2 knieën via de achterkant in haar stoel in haar rug geprikt, hardstyle opgezet en op de maat mee gaan bouncen met m'n benen, toen was het snel over
Toen vroeg ze of ik er mee wilde stoppen, toen zei ik "Sorry, het is mijn beenruimte"
Bounce-ze!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:08 schreef WillFerrell het volgende:
Maar mijn matties zijn er, dus ik hit'm.
Oke...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan is het geil en zijn het geen meisjes meer.
Jij hit je matties?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:08 schreef WillFerrell het volgende:
Maar mijn matties zijn er, dus ik hit'm.
baasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had nog ruzie met een of ander tokkie wijf dat haar stoel in de leunstand zette zonder het te vragen.
Toen heb ik paar een uur met 2 knieën via de achterkant in haar stoel in haar rug geprikt, hardstyle opgezet en op de maat mee gaan bouncen met m'n benen, toen was het snel over
Toen vroeg ze of ik er mee wilde stoppen, toen zei ik "Sorry, het is mijn beenruimte"
ik zat ook al: the fuck dude the fuckquote:
maarre zo'n baas vliegt toch royal class?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze gaat wel makkelijk op d'r knieën.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
JEZUS, wat een tyfusssss wijf___
Wat zou jij doen dan ?quote:
Nee man, wat denk je dat dat kostquote:
maar op fok verdient toch iedereen 5x modaalquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee man, wat denk je dat dat kost?
Het is die 10 uur gewoon goed te doen in de Economy class als de persoon voor je maar niet loopt te kutten.
economy class is echt sardienen transportquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee man, wat denk je dat dat kost?
Het is die 10 uur gewoon goed te doen in de Economy class als de persoon voor je maar niet loopt te kutten.
quote:
flashback from way backquote:
Hmm ik ben 1.90, maar vind het gewoon te doen hoor.quote:
DIE IS GEWELDIGquote:
Ik verdien gewoon modaal hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:11 schreef gers het volgende:
[..]
maar op fok verdient toch iedereen 5x modaal
Arme jijquote:
good old daysquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat was nog uit de tijd van de TMF Hitzone cd's
ja idd nooit een gebrek aan onderzetters en snuifhoesjesquote:
Opzich wel een tof nummer maar ik ben hem echt helemaal zatquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
Pink elephants and lemonade
Dear Jessie hear the laughter
Running through the love parade
Dear Jessie see the roses
Raining on the love parade
Nee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens ?
Dat je geld over hebt en niet weet wat je er mee wil doen.
Dus ga je maar kijken wat je wil kopen, meestal hebbedingetjes waar je niks aan hebt.
Maar dat je het gewoon koopt om je geld op te maken ?
Dat kan ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. Als jongen kun je niet zo maar een rijke chick uitbuiten.
Da's nog altijd mijn plan Bquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. Als jongen kun je niet zo maar een rijke chick uitbuiten.
BOHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |