En dat briefje met Fairydust op de achtergrond danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef Fairydust het volgende:
Ik heb net even geprobeerd die foto te downloaden maar hij doet het niet bij mij, ik kan jullie iig geruststellen dat ik het niet bent want ik maak geen nudepics
was niet echt nude hequote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:19 schreef Swomp het volgende:
[..]
En dat briefje met Fairydust op de achtergrond dan??
Die foto van pagina 2 bedoel je? Die is wel echtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:19 schreef Swomp het volgende:
[..]
En dat briefje met Fairydust op de achtergrond dan??
Hij doet het niet bij jou?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef Fairydust het volgende:
Ik heb net even geprobeerd die foto te downloaden maar hij doet het niet bij mij, ik kan jullie iig geruststellen dat ik het niet bent want ik maak geen nudepics
ben je chinees?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:21 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Die foto van pagina 2 bedoel je? Die is wel echtAls jij een naaktfoto van mij met een briefje waar Fairydust opstaat kan vinden eet ik mijn hond op
quote:
Upload die foto eens op tinypic en PM hem mij eens dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hij doet het niet bij jou?
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor!
Nee hahaquote:
GHB hoeft van mij niet per sé hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:36 schreef smegmanus het volgende:
Breezertje met wat GHB erin zou wonderen verrichten
meisjes van 13 met GHBquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:17 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Nee maar ik stond er wel bij toen 2 vriendinnen van me out gingen door dat spul
Heb je niet gelijk misbruik van ze gemaakt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:18 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja ze hadden dat er zelf niet ingedaan hoorEn ze waren 14 en 15
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:18 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja ze hadden dat er zelf niet ingedaan hoorEn ze waren 14 en 15
Ik denk niet dat je als vriendinnen misbruik van elkaar gaat maken en al helemaal niet in die situatiequote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:29 schreef Torrio het volgende:
[..]
Heb je niet gelijk misbruik van ze gemaakt?
Niet ?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:43 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je als vriendinnen misbruik van elkaar gaat maken en al helemaal niet in die situatie
DAT DIT KAN IN NEDERLAND.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |