Nee, ook nooit gehad volgens mijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:47 schreef Swine het volgende:
Tvp
Heeft dit topic geen OP?![]()
Waar haalt men hier zijn of haar all-stars via internet vandaan? (en waar vooral niet, slechte service, fake shit). In Nijmegen is er bar weinig te vinden
Maar waar dan wel?:Pquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:51 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Nee, ook nooit gehad volgens mij![]()
Verder zijn er landelijk weinig All Stars te vinden, of nahja, wel veel effen/klassieke.
vind ze ook niet mooiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:24 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Best aardige All Stars, voor 1498,- euro.
Lelijke shit, vind ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:24 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit. Dat mensen dat serieus kopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:24 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Maar 1 keer per jaarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef heleen1234 het volgende:
als je nu op zoek gaat naar leuke all stars, ben je ook wel een beetje laat. De all star collecties komen binnen in januari en februari. De leuke worden vaak het snelste verkocht.
Wtf echt..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:24 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind charcoal altijd een beetje groenig met weinig grijsquote:Op maandag 10 mei 2010 14:55 schreef Sprouts het volgende:
Gisteren mijn eerste paar All Stars gekocht.![]()
Hoog model, charcoal/pink. I like 'm!
[ afbeelding ]
Foto doet ze weinig recht, ze zijn mooi diepgrijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |