Ja idd, all stars horen vies te zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:33 schreef Bravebart het volgende:
Aja, lage, die wil ik ook nog voor de zomerMooi als rag-/festivalschoenen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind hoge niet zo mooi, maar dat komt misschien omdat ik zo vaak meisjes met lelijke goedkope spijkerbroeken met wijde pijp en daaronder hoge all stars heb gezien.
Ik wil mijn grijze wel mooi houden eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja idd, all stars horen vies te zijn.![]()
Ik ging net al meteen met m'n schoenen over elkaar wrijven, ik haaat het als ze nog zo wit zijn
Da's meteen het grootste nadeel van nieuwe All Stars inderdaad, die maagdelijk witte zolen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja idd, all stars horen vies te zijn.![]()
Ik ging net al meteen met m'n schoenen over elkaar wrijven, ik haaat het als ze nog zo wit zijn
Inderdaad, en tweedehands schoenen, ik weet het niet hoor. Vintage schoenen zijn nog wel tof, maar echt tweedehands, ik kan het niet goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
Omdat het leuk is ze zelf vies te maken.
Sowieso zijn tweedehands schoenen volgens mij totaal niet goed voor je voeten, aangezien iedereen z'n schoenen anders in-/uitlooptquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Inderdaad, en tweedehands schoenen, ik weet het niet hoor. Vintage schoenen zijn nog wel tof, maar echt tweedehands, ik kan het niet goed.
Daarom heb ik ook zwarte allstars met zwarte zolen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:52 schreef Omniej het volgende:
[..]
Da's meteen het grootste nadeel van nieuwe All Stars inderdaad, die maagdelijk witte zolen.
Eén van de weinige schoenen die er gewoon versleten en vies uit horen te zien.
Duurt alleen nog wel even voordat ze binnen zijnquote:
Heb ze gewoon in de winkel gekocht, waren wel dubbel zo duur. maargoedquote:Op maandag 7 juni 2010 23:37 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Duurt alleen nog wel even voordat ze binnen zijnHeb ze via die samenkopen.net actie gekocht voor 32,95
Achja, mooie zomerschoenen
Alleen als je het zo doet:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:25 schreef electronique het volgende:
[..]
zou dat er niet een beetje goedkoop uit gaan zien?
dat ziet er vies uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
Alleen als je het zo doet:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |