XFAquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Getsie, geen auto kunnen regelen. Of een pokkeneind fietsen of X Factor kijken nu. To be continued...
Ik zit niet in alle topics he. De SC en het Live topic is mij genoeg XFAquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Nou er is al een topic over geweest en er werd al flink over geklaagd maar misschien was jij er die avond niet
Sorry D.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit niet in alle topics he. De SC en het Live topic is mij genoeg XFA
Maar een topic met handige linkjes mag je niet missen natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit niet in alle topics he. De SC en het Live topic is mij genoeg XFA
Oh frisse neus en veel water?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:14 schreef Kally het volgende:
Ik ben er even tussenuit, proberen mijn schouders los te krijgen, hopen dat die hoofdpijn weg gaat dan
Heb je alweer hoofdpijn danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:14 schreef Kally het volgende:
Ik ben er even tussenuit, proberen mijn schouders los te krijgen, hopen dat die hoofdpijn weg gaat dan
Rest van XFA zegt thuis blijvenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ik X Factor meer zie zitten, hoor straks wat de rest denkt.
De rest denkt het ook!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ik X Factor meer zie zitten, hoor straks wat de rest denkt.
X Factor natuurlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Getsie, geen auto kunnen regelen. Of een pokkeneind fietsen of X Factor kijken nu. To be continued...
Dan ga ik ff met je meequote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:14 schreef Kally het volgende:
Ja mijn zwakke punt, nek en schouders, die staan vaak stijf van de spanning en dan trekt dat naar mijn hoofd, ga het ff flink insmeren en masseren komt goedquote:
quote:
Nee je blijft gewoonquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Marc, Daniel, Steijn vs Maralalala, Joooo-pi en iBenny
Dat wordt touwtrekken.
Ik ben de enige die charmant met wimpers kan knipperenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Marc, Daniel, Steijn vs Maralalala, Joooo-pi en iBenny
Dat wordt touwtrekken.
Lekkere hete douche?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mijn zwakke punt, nek en schouders, die staan vaak stijf van de spanning en dan trekt dat naar mijn hoofd, ga het ff flink insmeren en masseren komt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |