Sjemig, weer lekker culinair bezigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:26 schreef Marlalala het volgende:
Yumz! Lekkere dingen allemaal.
Ik heb nu een paprika gevuld met geitenkaas, ansjovis, ketoembar, koriander en honing in de oven.
Ben echt héél benieuwd hoe het smaakt
..en ik dacht dat jij makkelijk wilde etenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:26 schreef Marlalala het volgende:
Ik heb nu een paprika gevuld met geitenkaas, ansjovis, ketoembar, koriander en honing in de oven.
Afgezien van de vis, klinkt het wel lekker.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:26 schreef Marlalala het volgende:
Ja hoor, al heb ik maar met 1 iemand anders echt te maken.quote:
Nu al? Ik moet m'n android zelfs nog opladenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:27 schreef Laysa het volgende:
Zo!...ik zit....kom maar op .....Donny mag dr uit maar ook Kelvin mag wieberen.....en Jaap
Nou viel best mee eigenlijk. Is een recept dat uit zo'n kookprogramma komt en was makkelijk in elkaar te zetten. Alhoewel, korianderblaadjes door kleverige geitenkaas roeren is wel even doorzettenquote:
En ze staat vreselijk te knipperen nuquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, jullie hadden haar als verrassing nog achter de hand.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:26 schreef Pheno het volgende:
Waar gaan de vrouwen voor knipperen dan?
Gewoon in het stopcontact en gaan met die banaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nu al? Ik moet m'n android zelfs nog opladen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nu al? Ik moet m'n android zelfs nog opladen
Beter, des te meer des te gezelligerquote:
Nou fijn om te horen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Afgezien van de vis, klinkt het wel lekker.
[..]
Ja hoor, al heb ik maar met 1 iemand anders echt te maken.
quote:
Nu nog nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
Ow....iemand een linkje voor de backstage voor mij
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon in het stopcontact en gaan met die banaanLG Gw620, met qwerty!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Gevondenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
Qwertyquote:
Applehatersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
Haha nee je moet zeggen dat het de emoties zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
Ik heb tijgerbalsem gesmeerd geloof een beetje veel![]()
Mijn ogen tranen ervan
Oja, ik moet eerst ook nog om boodschappen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou dan wachten we nog even...doe ik ondertussen even koffie
Okequote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Oja, ik moet eerst ook nog om boodschappen!
Tot straks dus
Die Desire schijnt toch oke te zijn ? Ik weet niets hoor, ik heb een Fred Flintphone.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Is die een beetje goed? Ik wil namelijk ook een android en weet nog niet welke telefoon
(ik laat het inderdaad van de OS afhangen)
Puur van de walm hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:32 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha nee je moet zeggen dat het de emoties zijn
wel pijnlijk, in je oog
je moet ook lekker een whiskey naar binnen gieten tegen de .....allesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Puur van de walm hoor![]()
En ik ben heul emo vanaaf, Dony moet eruit
Het lijkt me echt geniaal als Dony eruit gaat en daardoor Danielle weer doorgaatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Puur van de walm hoor![]()
En ik ben heul emo vanaaf, Dony moet eruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
OMGmijn schouders branden weg, maar daarentegen voel ik mijn hoofd meteen niet meer
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
OMGmijn schouders branden weg, maar daarentegen voel ik mijn hoofd meteen niet meer
Straks wijn, veel wijn, ontspant lekkerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
je moet ook lekker een whiskey naar binnen gieten tegen de .....alles
Nou vertel...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij werkt nog niet maar de link stond tussen mn favo's
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het lijkt me echt geniaal als Dony eruit gaat en daardoor Danielle weer doorgaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk moet iedereen weg behalve Jaap
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Jaap is gewoon de winnaar -punt-quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Eigenlijk moet iedereen weg behalve Jaap
Preciesquote:
quote:
quote:
Moet ik een postduif sturen?quote:
ZIjn hoofd.quote:
Niet in 1 keer wordt je misselijk, isquote:
Geen idee, ik zit nog op de bank, te schelden op Apple dat ze die iPad pas 28 mei in Japan op de markt gooien. Dan ben ik daar net weg. Honden.quote:
nee we hadden een verjaardag van iemand en nu moet ie alleenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet in 1 keer wordt je misselijk, iser vanavond niet?
Apple haterTquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit nog op de bank, te schelden op Apple dat ze die iPad pas 28 mei in Japan op de markt gooien. Dan ben ik daar net weg. Honden.
dankuquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/components/vipchat/xfactor3/backstage/
Wat vervelendquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee we hadden een verjaardag van iemand en nu moet ie alleen
Nou kan ik weer tot juli wachten. Of in Duitsland halen als ik terug benquote:
Vind die dingen zo'n raar formaat hebben! Te groot om even in een tasje te doen..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou kan ik weer tot juli wachten. Of in Duitsland halen als ik terug ben
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/components/vipchat/xfactor3/backstage/
quote:Je hebt waarschijnlijk niet de juiste software geïnstalleerd waardoor wij de video niet kunnen afspelen.
De videos van RTL zijn het best te bekijken met Microsoft Silverlight. Download hier de nieuwste versie van dit programma.
Vorige week nog gevraagd, maar ze hebben er alles aan gedaan, tis alleen niet geluktquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee niet... hij heeft waarschijnlijk nog gelijk ook
Ik hoef het ook niet in mijn tas. Op de bank vind ik al prima. Makkelijker dan een laptop, tenminste, dat ga ik dus eind mei even uitproberen. Of in een Appleshop in Japan, want het zal wel als demo aanwezig zijn, hoop ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:49 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Vind die dingen zo'n raar formaat hebben! Te groot om even in een tasje te doen..
Zag laatst iemand in de tram ermee, heel trots...
Oh.. wie komt er dan wel?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:50 schreef bloempje18 het volgende:
[..]
Vorige week nog gevraagd, maar ze hebben er alles aan gedaan, tis alleen niet gelukt
Dat ding verneukt mijn mac, als ik het zo op het web lees.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.apple.com/down(...)ols/silverlight.html
?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:54 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Lust ook wel een tompoes
Maar volgens mij heb ik nog ergens perenijsjes![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:55 schreef iBenny het volgende:
BadBoyz moet vandaag trouwens als eerst...
Ze gaan stemmen mislopen
Wat ergquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:55 schreef iBenny het volgende:
Ze gaan stemmen mislopen
Nee joh.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:55 schreef iBenny het volgende:
Ze gaan stemmen mislopen
Wat, why!?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:56 schreef iBenny het volgende:
Oh ja.. Backstage is vandaag met Milo en Berndt
Die gene die als eerste moet loopt telkens stemmen mis.. Kijk maar naar de vorige liveshows, waar die gene die het spits moet afbijten zeker in de sing-off staanquote:
Danielle is niet altijd eerste geweest.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gene die als eerste moet loopt telkens stemmen mis.. Kijk maar naar de vorige liveshows, waar die gene die het spits moet afbijten zeker in de sing-off staan
Alleen vorige week ofzo?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gene die als eerste moet loopt telkens stemmen mis.. Kijk maar naar de vorige liveshows, waar die gene die het spits moet afbijten zeker in de sing-off staan
Donny was toch eerste vorige week? Volgens mij is Maaike nog nooit eerste geweest en 4Granted ook nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 weken terug dony en 3 weken terug jaapquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Donny was toch eerste vorige week? Volgens mij is Maaike nog nooit eerste geweest en 4Granted ook niet
Sarina moest vorige week als eerstquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Donny was toch eerste vorige week? Volgens mij is Maaike nog nooit eerste geweest en 4Granted ook niet
M.u.v. van Jaap zetten ze gewoon de slechtste act vooraan dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:05 schreef bloempje18 het volgende:
[..]
2 weken terug dony en 3 weken terug jaap
zegt dus niks eigenlijkquote:
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
Ik faal... Jaap en Dony hebben natuurlijk nog niet eerder in de singoff gestaan
Is niet ergquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
Ik faal... Jaap en Dony hebben natuurlijk nog niet eerder in de singoff gestaan
Wel verdomd vaak andersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Danielle heeft ook niet elke keer in de sing-off gestaan
Duh.quote:
Ja toen ze de vorige keer door was kon ze het zelf niet geloven: 'oh mai kotk, oh mai kott, oh mai kott!©'quote:
Jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja toen ze de vorige keer door was kon ze het zelf niet geloven: 'oh mai kotk, oh mai kott, oh mai kott!©'
©Patrique
Dat is het merendeel van de drie afleveringenquote:
Nu faal jijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het merendeel van de drie afleveringen
Ik heb er maar drie gezien.quote:
Best vaak, zal ze er nu weer in staan?quote:
Voor mij welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |