Zal ik een van de heren van RTL4 bellen? Die helpen je daar graag bij denk ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:24 schreef 91Vos het volgende:
Ik heb me toch zin om een flinke partij losse poep uit mn anus te rossen jezus
Ja zie daar zit ik dus niet zo op te wachten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Zal ik een van de heren van RTL4 bellen? Die helpen je daar graag bij denk ik.
Hoe kan je zo harteloos zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 11:34 schreef Annnet het volgende:
Ik ben economie aan het samenvatten en mn koffie staat ver weg.
Het is Moederdag, je gaat toch geen huiswerk maken of samenvatten als je bij je ma kan zijn.quote:
Ik kan niet bij mn ma zijn, die zit 120 km verderop en daar heb ik geen tijd voor. Ik koop wel een andere keer een crappy cadeautje.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Het is Moederdag, je gaat toch geen huiswerk maken of samenvatten als je bij je ma kan zijn.
Je bent harteloos!quote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik kan niet bij mn ma zijn, die zit 120 km verderop en daar heb ik geen tijd voor. Ik koop wel een andere keer een crappy cadeautje.
JE MOEDERquote:
Wat is er met mijn moeder, ze is doodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw gosh you got no Nuts.
Ja vast.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:46 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wat is er met mijn moeder, ze is dood.
ik geloof dat het laatste wel info is waar mensen op wachten hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 11:54 schreef Annnet het volgende:
Ik ga zo mijn hond uitlaten en daarna ga ik de hele dag naaktlopen.
Denk je?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof dat het laatste wel info is waar mensen op wachten hoor
ik zie u graag naaktlopenquote:
Oh kut, ik las het scheef.quote:
oeh ga je naakt?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:01 schreef Annnet het volgende:
[..]
Oh kut, ik las het scheef.
Ik dacht dat je zei dat niemand daar op zat te wachten. hihi.
Nou, ff hondje uitlaten!
GODVERDOMME MA ZO EEN DINGEN WIL IK NIET WETEN@!!!!!!!quote:Op zondag 9 mei 2010 12:10 schreef vosss het volgende:
Mijn moeder beklaagde zich van de week over een vibrator wat ze gekocht had, die al na 3x gebruiken stuk was gegaan.
Pics van je moeder?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:10 schreef vosss het volgende:
Mijn moeder beklaagde zich van de week over een vibrator wat ze gekocht had, die al na 3x gebruiken stuk was gegaan.
Ze wordt 61 volgende week ofzo, dus dat lijkt me geen goed ideequote:
Jawel man.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze wordt 61 volgende week ofzo, dus dat lijkt me geen goed idee!
quote:
Jongens, hij heeft in z'n aquarium gepist!quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:21 schreef plokmijn het volgende:
[..]
[..]
Jongens, hij heeft in z'n aquarium gepist!![]()
Pis is basisch na etenquote:Op zondag 9 mei 2010 13:21 schreef plokmijn het volgende:
[..]
[..]
Jongens, hij heeft in z'n aquarium gepist!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |