ik wil wel een verlies van 900 tov vorige week melden, maar ik wil daar niet over klagen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:32 schreef o.us het volgende:
Tsjonge, wat erg. Waar blijven al die andere topics van mensen die als ze hun aandelen wat later hadden verkocht meer verdiend zouden hebben?
Nee, er moet wel goud inzitten namelijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef ManianMan het volgende:
Je wilt dus zeggen dat mijn goude ringen en ketting meer waard is door die Grieken
Ja dat ook. ING sucks.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:32 schreef o.us het volgende:
Tsjonge, wat erg. Waar blijven al die andere topics van mensen die als ze hun aandelen wat later hadden verkocht meer verdiend zouden hebben?
Er zit goud in heb geen nep spulquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee, er moet wel goud inzitten namelijk.
Of in mijn geval had ik ze maar eerder verkocht (maandag, toen ging het nog goed)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:32 schreef o.us het volgende:
Geen 15% verlies....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:01 schreef Simplicity het volgende:
[..]
Of in mijn geval had ik ze maar eerder verkocht (maandag, toen ging het nog goed)
dat had me 15% verlies gescheeld
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef HugoBaas het volgende:
Verkapt kijk-mij-stoer-zijn-met-mijn-dure-gouden-munt-die-ik-dagelijks-anaal-inbracht-toen-ik-hem-nog-niet-had-verkocht
Verkapt kijk-mij-stoer-zijn-met-mijn-dure-gouden-munt-die-ik-dagelijks-anaal-inbracht-toen-ik-hem-nog-niet-had-verkocht
Dat ik deze heb gemistquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef HugoBaas het volgende:
Klopt, u hebt gelijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:03 schreef Supperboeren het volgende:
[..]
Geen 15% verlies....
15%minder winst toch?
Of zit ik nou helemaal verkeerd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |