quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:11 schreef Ezechielk het volgende:
Damn, hoe makkelijk wil je een nummer maken
Wat is er woensdag, taartjelief?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihihi, ik ben zo blij, want woensdag
Ik neem haar in beschermingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef timmmmm het volgende:
TheChosen1, wat doe jij lomp over DeLuna?
Ik was haar eerste FOK!vriendje ja, dus nu niet bitchy doen
Nee, het is vrijdag. Woensdag komt voor donderdag, niet erna! Volgende keer weer proberenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
het is vrijdag toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
Woensdag was bevrijdingsfestivalquote:
Nee zij kan zich prima redden. Maar een beetje back-up is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof DeLuna jou nodig heeft om haar te beschermen, tjappie
Gekke timmmmm, dat bedoel ik toch heul nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, het is vrijdag. Woensdag komt voor donderdag, niet erna! Volgende keer weer proberen
Heb je dat opgemeten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef Desunoto het volgende:
Waarom moet Dir en grey nou per sé een CD hoes maken die 2 millimeter te groot is om in m'n CD rekje te passen?!
2 millimeter!! FFFFFFFF%&_$&_%#
Niet dreigenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:15 schreef DeLuna het volgende:
Hey, geen ruzie om mij ja, anders ga ik wel naar mstr.
Het gaat me ook niet om jou, scheet, het gaat me om het ruziemaken!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:15 schreef DeLuna het volgende:
Hey, geen ruzie om mij ja, anders ga ik wel naar mstr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |