Welk lockscreentheme is dat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Verder...
Lapo:
Ik heb ook eindelijk mijn iPhone jailbroken. Was al 1 keer eerder, maar toen kwam direct een week daarna een nieuwe versie van het OS uit, en heb ik die geinstalleerd...
Wat leuk zeg, dat customizen. Heb nu haptic toetsen, die vibreren bij aanslag... (Jeuj...)
En ook een zeer leuk lock screen. Moet er nog wat mee prutsen, maar wel erg mooi om te zien.
[ afbeelding ]
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Verder...
Lapo:
Ik heb ook eindelijk mijn iPhone jailbroken. Was al 1 keer eerder, maar toen kwam direct een week daarna een nieuwe versie van het OS uit, en heb ik die geinstalleerd...
Wat leuk zeg, dat customizen. Heb nu haptic toetsen, die vibreren bij aanslag... (Jeuj...)
En ook een zeer leuk lock screen. Moet er nog wat mee prutsen, maar wel erg mooi om te zien.
[ afbeelding ]
Ik gebruik iGmail.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:11 schreef Norrage het volgende:
wat is de beste gmail app trouwens? Of uberhaupt mail-app?? teveel keuzes...
Ik gebruik GPush, maar alleen voor de push notifications. Ik lees/verstuur mijn mail in de standaard Mail app.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:11 schreef Norrage het volgende:
wat is de beste gmail app trouwens? Of uberhaupt mail-app?? teveel keuzes...
Telfort maar er staat altijd KPN in beeld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:57 schreef chiren het volgende:
[..]
Laten we het anders vragen, met welke provider bel je nu?
Met een Mac sync je toch je laatste events of geselecteerde albums via iPhoto?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:09 schreef Melochan het volgende:
Hola! Even een vraagje: Iemand enig idee hoe je extra fotoalbums maakt onder [Foto's]? Ik weet dat dat via de computer moet, maar ik kan alleen duidelijke tutorials vinden voor Windows PC's, en ik heb een MacSo.. anyone?
en waar komt je iphone vandaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Telfort maar er staat altijd KPN in beeld.
Gekocht van een vriend van me. Geen idee waar hij dat ding vandaan heeft maar op dit moment draai ik 3.0.1 met een jailbreak dus dan zou ik deze jailbreak toch ook moeten kunnen doen?quote:
Nee dan zou ik eerst aan die vriend vragen waar hij hem vandaan heeft, want er bestaat namelijk een kans dat je iPhone dus simlockvrij is gemaaktquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gekocht van een vriend van me. Geen idee waar hij dat ding vandaan heeft maar op dit moment draai ik 3.0.1 met een jailbreak dus dan zou ik deze jailbreak toch ook moeten kunnen doen?
3G. Ik zal hem zo eens bellen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:06 schreef chiren het volgende:
[..]
Nee dan zou ik eerst aan die vriend vragen waar hij hem vandaan heeft, want er bestaat namelijk een kans dat je iPhone dus simlockvrij is gemaakt
wanneer je nu update naar 3.1.3 kun je nog wel jailbreaken, maar 3.1.3 is niet simlockvrij te maken (jailbreak en simlock zijn 2 verschillende dingen)
Tenzij je een iPhone 2G hebt meen ik... dus de versie met de aluminium achterkant, heb je die toevallig?
Dan heb je nog de kans dat hij uit Belgie of Italie ofzo komt waar hij simlockvrij geleverd isquote:
edit: heb m net aan de lijn gehad en hij had hem inderdaad voor me unlocked. Ik wacht wel netjes tot er ook voor mijn iphone een jailbreak is. In ieder geval bedankt voor je reacties.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:44 schreef chiren het volgende:
[..]
Dan heb je nog de kans dat hij uit Belgie of Italie ofzo komt waar hij simlockvrij geleverd is
Waarom maakt apple dat niet standaard mogelijk?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Verder...
Lapo:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |