quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens op de roeivijver gezeten toen het begon te bliksemen... ik in paniek naar de kant.... meerde ik verkeerd om aan en viel ik half in het water
Als je zwanger bent mag je dat soort kaas helemaal niet eten!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar als je die stinkkorst er af snijdt dan is ie wel heerlijk mild en lekker. Probeer maar eens een stukje. Ik geef je wel gelijk dat die korst 5km tegen de wind in meurt jamaar ik haal hem er nog niet helemaal af, da's denk ik niet goed voor de kaas die er onder zit.
Maar dat wist ik toen toch nog niet!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Als je zwanger bent mag je dat soort kaas helemaal niet eten!
Op mijn netvliesquote:
Laat maar zien danquote:
Euhm.. hoe moet dat?quote:
Oh ik dacht dat jij dat wist.quote:
We zouden het een keer over kunnen doenquote:
O, heb je dat gevoel dan, van dat ILF?quote:
Wat gebeurt er allemaal achter de schermen?quote:
Iets van de V's!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:24 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Misschien is het wel een alien-parasiet!
Zeg. Het wel of niet ILF hang niet af van de baby, dat hangt af van de looks van de M of D hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat weet ik pas als de fokhomobaby er is he?
Ja toen had ik er al last vanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh Ang3l, je had er toch al last van voordat we filmavond hadden he? Ik ben te jong om vader te worden
!
In dat geval....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg. Het wel of niet ILF hang niet af van de baby, dat hangt af van de looks van de M of D hoor
Oh. Nou. In dat geval. Prik maar een datum.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Zeg. Het wel of niet ILF hang niet af van de baby, dat hangt af van de looks van de M of D hoor
29 Mei? 's Middags?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh. Nou. In dat geval. Prik maar een datum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |