Die baby!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
binnenkort dit soort foto's van Ang3l hier?
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik zwanger ben van de tweelingbroer of zus, ik heb al last van morningsickness, of zou dat wel door die kaas komen?
Is wel een beetje een donker kindje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
binnenkort dit soort foto's van Ang3l hier?
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik zwanger ben van de tweelingbroer of zus, ik heb al last van morningsickness, of zou dat wel door die kaas komen?
Sex onderbreken om te sms-enquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:10 schreef oinaru_isan het volgende:
Van de mensen onder de 25 jaar onderbreekt22% een gesprek 49% het eten 24% seks
om een sms te beantwoorden.
Boven de 25 jaar onderbreekt17% een gesprek 27% het eten 6% seks
om een sms te beantwoorden. En 12% doet het ook op de plee.
Bron
Uhm, vaak is dat wel de bedoeling hoorquote:
Omdat je stiekem zou willen dat ook jij een onderbrekend smsje zou krijgen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het als iemand in een gesprek met mij sms'jes gaat beantwoorden!
Oh?quote:
Niet bij alle sms-jes.quote:
De enige sms'jes die ik krijg, zijn in Nederland en gaan meestal over hoe laat treinen aankomen en op welk perronquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet bij alle sms-jes.
maar vaak is het wel de bedoeling, of iig netjes het te doen
ik kijg bijna nooit smsjesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:10 schreef oinaru_isan het volgende:
Van de mensen onder de 25 jaar onderbreekt22% een gesprek 49% het eten 24% seks
om een sms te beantwoorden.
Boven de 25 jaar onderbreekt17% een gesprek 27% het eten 6% seks
om een sms te beantwoorden. En 12% doet het ook op de plee.
Bron
Kost geldquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:45 schreef Ang3l het volgende:
Dan nog mag je best een x reageren met "Ok zie ik je dan!" of "Ja daag, dat haal ik niet kut. Pak maar een latere!"
Nee omdat ik het onbeleefd vindquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je stiekem zou willen dat ook jij een onderbrekend smsje zou krijgen?
Vooral onder tafel tijdens een etentje met negen man...quote:
quote:
Jij valse nichtquote:
quote:
Ach ja, wat zal ik zeggen.quote:
Heb je tóch een rijbewijs???quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:38 schreef Vlarp het volgende:
Thuis
Quad gereden, 4x4 gereden en getokkeld in Loon op Zand. Nu douchen en als de bliksem door naar een verjaardag
bint Leuke Leu!quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kijg bijna nooit smsjes
maar seks onderbreken voor een smsje
Ja, er lag een soort van dood beest/ribbenkast en daar zaten ratten bij. (ik schrok er van).quote:
Op afgesloten terrein... modcht rijden zonder rijbewijsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je tóch een rijbewijs???
Of zat je achterin?En achterop?
Belachelijk!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef Vlarp het volgende:
Op afgesloten terrein... modcht rijden zonder rijbewijs
doe ik niet hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zal je zometeen even smsenals je maar niet de sex onderbreekt
wat voor grasmaaier, zo'n scheurkarretje of een oud rol,duw,loop dingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:08 schreef wonderer het volgende:
De buurman heeft het gras gemaaid. Was ie twee uur mee bezig. En Brad heeft net gister een grasmaaier gekocht
De buurman heeft er eentje waar je op kunt zitten, Brad heeft een elektrische duwer gekocht. We hadden al een ouderwetse op spierkracht, maar er groeit inmiddels zulk raar gras dat die niet goed werkt, het graas buigt gewoon en springt achter de maaier weer vrolijk omhoog. Dus dat schiet niet opquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat voor grasmaaier, zo'n scheurkarretje of een oud rol,duw,loop ding
gelukkig hebben wij geen gras meer in de tuin dus ook geen maai gezeurquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
De buurman heeft er eentje waar je op kunt zitten, Brad heeft een elektrische duwer gekocht. We hadden al een ouderwetse op spierkracht, maar er groeit inmiddels zulk raar gras dat die niet goed werkt, het graas buigt gewoon en springt achter de maaier weer vrolijk omhoog. Dus dat schiet niet op
Ja. Ik weet nog steeds niet van wie die kaart isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij loopt een paar maanden achter?
De vader van je kind? 14 februari - 7 mei, dat is 13 weken ongeveer?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Ik weet nog steeds niet van wie die kaart is
Wat dat betreft ben je slecht begonnen in onze sms-relatiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:04 schreef Steve het volgende:
Ik stuur bijna altijd ook wel wat terug. Al is het alleen maar zodat de ander ziet dat je het smsje gehad hebt..
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben je slecht begonnen in onze sms-relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |