Man ik vroor mijn tetten af vanmiddag. Geen jas aan natuurlijk, zag er zonnig uit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, erg hè, maar 't was echt koud Muis![]()
Het vroor gewoon 's nachts man.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tijd voor twee zenders. Eéntje voor sport en eentje voor achtergronden, nieuws en documentaires. Alle andere meuk mag wel naar de commerciëlen
Ja, binnen is het lekker, maar in de wind is het takkekoud. Het water geeft ook nog eens koud af en dat maakt het winters.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Man ik vroor mijn tetten af vanmiddag. Geen jas aan natuurlijk, zag er zonnig uit.
Tja das Nederland, waarschijnlijk een week eerder was beter. Maar ja...quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, binnen is het lekker, maar in de wind is het takkekoud. Het water geeft ook nog eens koud af en dat maakt het winters.
Dan lig ik de volgende dag bij de eerste hulpquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Soury, jij kunt toch gewoon tussen je katten in gaan liggen om het warm te krijgen.
Oh jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan lig ik de volgende dag bij de eerste hulp
Jij gaat gewoon net als wij P&W kijken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb opeens geen zin meer in posten.![]()
Doen jullie maar, dan lees ik wel een beetje
Gereageerd, heb dat topic gemist, sorry.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat beter .. Ik heb hoop![]()
Kater heeft plas problemen !! Ik ben ten einde raad
Wonderoliequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat beter .. Ik heb hoop![]()
Kater heeft plas problemen !! Ik ben ten einde raad
Geeft niet ik had zoveel tips en truc's van fokkers. Geweldigquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Gereageerd, heb dat topic gemist, sorry.
2,80 een liter. Maar het is wel viesquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wonderolie![]()
Dat had mijn opa ook altijd in huis als hij wat mankeerde. Stom eigenlijk dat we dat niet meer gebruiken
Nu heb je weer even lucht.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet ik had zoveel tips en truc's van fokkers. Geweldig
Ze miepen net zo lang totdat ze het vreten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, er is wel meer vies, gewoon slikken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |