Man ik vroor mijn tetten af vanmiddag. Geen jas aan natuurlijk, zag er zonnig uit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, erg hè, maar 't was echt koud Muis![]()
Het vroor gewoon 's nachts man.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tijd voor twee zenders. Eéntje voor sport en eentje voor achtergronden, nieuws en documentaires. Alle andere meuk mag wel naar de commerciëlen
Ja, binnen is het lekker, maar in de wind is het takkekoud. Het water geeft ook nog eens koud af en dat maakt het winters.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Man ik vroor mijn tetten af vanmiddag. Geen jas aan natuurlijk, zag er zonnig uit.
Tja das Nederland, waarschijnlijk een week eerder was beter. Maar ja...quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, binnen is het lekker, maar in de wind is het takkekoud. Het water geeft ook nog eens koud af en dat maakt het winters.
Dan lig ik de volgende dag bij de eerste hulpquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Soury, jij kunt toch gewoon tussen je katten in gaan liggen om het warm te krijgen.
Oh jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan lig ik de volgende dag bij de eerste hulp
Jij gaat gewoon net als wij P&W kijken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb opeens geen zin meer in posten.![]()
Doen jullie maar, dan lees ik wel een beetje
Gereageerd, heb dat topic gemist, sorry.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat beter .. Ik heb hoop![]()
Kater heeft plas problemen !! Ik ben ten einde raad
Wonderoliequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat beter .. Ik heb hoop![]()
Kater heeft plas problemen !! Ik ben ten einde raad
Geeft niet ik had zoveel tips en truc's van fokkers. Geweldigquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Gereageerd, heb dat topic gemist, sorry.
2,80 een liter. Maar het is wel viesquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wonderolie![]()
Dat had mijn opa ook altijd in huis als hij wat mankeerde. Stom eigenlijk dat we dat niet meer gebruiken
Nu heb je weer even lucht.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet ik had zoveel tips en truc's van fokkers. Geweldig
Ze miepen net zo lang totdat ze het vreten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, er is wel meer vies, gewoon slikken hoor
Nu weet ik het weer, het was geen wonderolie, maar Haarlemmer olie. Geef dat maar aan die hond ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:02 schreef Soury het volgende:
Morgen weer ruk weer he? Fuck... Ga de hond uitlaten. Sjesus wat word dat beest groot
Zal es een poging wagen met de cam .. Hij past niet meer
Ja de groete.. Schijt die ook nog es mijn vloer onderquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu weet ik het weer, het was geen wonderolie, maar Haarlemmer olie. Geef dat maar aan die hond ook
wtf ga je daar nu doen dan? Er zijn net 3 doden gevallen en de Griekse economie staat op ploffenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:23 schreef Leandra het volgende:
Stomme Telegraaf, staat er vandaag in dat het ministerie van Buitenlandse zaken Nederlanders adviseert het stadshart van Athene te vermijden.
Kijk ik op de site.... kan ik dat verdorie nergens vinden, BuZa maar gebeld, want om de heren in Athene nou te gaan lopen stressen over een advies van BuZa dat niet te vinden is (behalve in de Televaag) is ook weer zo overdreven.
Anyway, mevrouw aan de foon wist van niets, maar ze was gisteren eerder naar huis gegaan en ze zoekt dus nu voor me uit of dat advies idd uitgegaan is, en belt zo terug... dat is wel heel lief, en een enorme geruststelling voor mijn uiteraard bezorgde moederhart.
Môgguh
Ik ga daar niets doen, ik heb afgelopen zaterdag mijn vader, de twee zoons van mijn zusje en mijn zoon naar Düsseldorf gebracht, alwaar ze een vlucht naar Athene hadden....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtf ga je daar nu doen dan? Er zijn net 3 doden gevallen en de Griekse economie staat op ploffen?
mogguh
En gezien de rellen in het stadshart plaatsvinden, staat er dus in de Telegraaf van vandaag dat BuZa adviseert het stadshart te vermijden....quote:Actualiteiten
In Griekenland komen regelmatig demonstraties voor. Sinds de financiële crisis wordt er vaker gestaakt en gedemonstreerd. Het openbaar vervoer functioneert normaal.
Reizigers wordt geadviseerd waakzaamheid te betrachten en samenscholingen en demonstraties te mijden.
Ach we hebben ze er zelf bijgehaald, in tijden dat de bomen nog tot in de hemel groeide.quote:
Misschien is de auto toch een goed alternatiefquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:21 schreef Copycat het volgende:
Godgloeiendegloeiendegloeiende!
Wéér een lekke band. De vijfde in een jaar tijd. Gelukkig op het eind van de tocht hierheen, maar ik heb even hard staan vloeken.
En toen geregeld dat de fiets wordt opgehaald, naar de fietsenmaker wordt gebracht, nieuwe buitenbanden krijgt en er - als ik straks door een collega thuis wordt gebracht- een leenfiets voor me klaarstaat.
Gedoe allemaal.
En een goedemorgen.
Nooit beter dan de fiets.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Misschien is de auto toch een goed alternatief
Neuh, die mis ik echt niet. En het is al prima geregeld én een paar fietsbanden kost een stuk minder dan een set autobanden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:21 schreef Laysa het volgende:
Misschien is de auto toch een goed alternatief
Och ja ieder zn meugquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, die mis ik echt niet. En het is al prima geregeld én een paar fietsbanden kost een stuk minder dan een set autobanden.
Ideaal weer om te werken.quote:
quote:
Hier ook....en ik ga denk ik zo mn bedje maar weer inquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier op mijn balkonnetje in het zonnetje 23 graden en windstil![]()
nee hoor is koud heb de cv een tandje of 2 hoger gezet.
En waarschijnlijk zijn de prijzen van fietsbanden ook een stuk minder onderhevig aan de stijging of daling van de Euroquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, die mis ik echt niet. En het is al prima geregeld én een paar fietsbanden kost een stuk minder dan een set autobanden.
Het zijn Zweedse banden en die hebben heul geen Euro, toch??? Drie kronen en een scepter.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:41 schreef Leandra het volgende:
En waarschijnlijk zijn de prijzen van fietsbanden ook een stuk minder onderhevig aan de stijging of daling van de Euro
Volgens mij heb je gelijk, maar economie is nooit mijn beste kant geweest. Het spekken van de economie dan weer wel.quote:Waarvan overigens wel grappig is dat de daling van de Euro gelijk als dramatisch afgedaan wordt, want niet al te lang geleden werd de dure Euro nog slecht voor de handelspositie van Europese bedrijven genoemd.
Dus als de waarde van de Euro daalt, dan is dat misschien wel vervelend voor onze uitgaven in andere landen, maar voor onze inkomsten uit andere landen is dat wel goed, en als we meer inkomsten hebben dan is dat goed voor de economie... toch?
Huiswerk is gewoon veel, dat komt omdat school maar eens in de 2 weken is en je de rest dus in je vrije tijd moet doen. Grote opdrachten waar veel tijd in gaat zitten. De dingen die ik nog moet inleveren moeten 15 mei af zijn, want dan moeten we het portofolio van het eerste jaar presenteren. We zitten al wel in het tweede en laatste jaar maar daar nog geen opdrachten van gehad, dat zijn ook wat meer doe opdrachten die mij wat beter liggen, zoals ouderavond organiseren, infomarkt etc.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij huiswerkt ook wat af, hoe lang duurt je opleiding nog?
whutquote:
Dan zou de prijs wel te lijden kunnen hebben van de daling van de Euro, tenzij de waarde van de SEK aan de Euro gekoppeld is...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zijn Zweedse banden en die hebben heul geen Euro, toch??? Drie kronen en een scepter.
Helaas zijn de aandelen van Jr. de afgelopen week wel flink gedaald... das weer een beetje jammer, maar we staan in amper 1½ jaar tijd nog steeds op 68% winst als je de aankoopkosten niet meetelt (58% als je die wel meetelt).quote:Volgens mij heb je gelijk, maar economie is nooit mijn beste kant geweest. Het spekken van de economie dan weer wel.
Ja ik weet niet hoe je dat graden tekentje doetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh laatste jaar, klinkt goed.
[..]
whut?
Maar wat betekent 'tquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik weet niet hoe je dat graden tekentje doet
En terecht, niet zo panieken mamsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:52 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, hij heeft gekocht met het doel zo'n 5 jaar te laten staan, dus ook al had ik vd week voorgesteld eea te verkopen (ik dacht er maandag nog aan) dan had hij toch gezegd "mam.... we laten het 5 jaar staan"
Oh.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar wat betekent 't?
[..]
En terecht, niet zo panieken mams. Als je iets voor een 5jaars horizon koopt moet je niet na 1 maand gaan panieken, dan snap je het doel van een 5jaars horizon niet helemaal
![]()
.
Nee, dat weet ik, ik doe ook niet panieken, maar ik vind het zo cool dat hij zo cool bijftquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
En terecht, niet zo panieken mams. Als je iets voor een 5jaars horizon koopt moet je niet na 1 maand gaan panieken, dan snap je het doel van een 5jaars horizon niet helemaal
![]()
.
wat wil je worden eigenlijk Liesje, of waar studeer je voor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh.
Ja naja werkplek bezoek door de docente (proeve van bekwaamheid) en daarna een gesprek met mijn unithoofd, mijn directe collega, en mijn docente waarbij ik dus van alle kanten feedback krijg, vandaar die naam gok ik.
Gaan we mijn ontwikkeling evalueren.
Ik werk nu als groepsleidster op een kinderdagverblijf. Dat spw diploma heb ik op mijn sloffen gehaald en eigenlijk nooit ergens iets voor hoeven doen. Dat ik dit werk zonder verdieping niet nog jaren vol kan houden weet ik nu al. Dus doe ik via en bekostigd door, het bedrijf waar ik werk een interne opleiding bij Radius. Mbo+ of preHBO wordt het genoemd. Het is vooral veel verdieping, veel pedagogiek e.d dat vind ik leuk. Ook leuk vind ik het dat als ik klaar ben met deze opleiding ik in het derde jaar van HBO kan instromen en je kan solliciteren op functies binnen de organisatie waarbij je ook andere taken krijgt die mij erg leuk lijken. Stukje teammanegment en dingen als helpen bij het schrijven van ped. werkplan enzo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat wil je worden eigenlijk Liesje, of waar studeer je voor.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik werk nu als groepsleidster op een kinderdagverblijf. Dat spw diploma heb ik op mijn sloffen gehaald en eigenlijk nooit ergens iets voor hoeven doen. Dat ik dit werk zonder verdieping niet nog jaren vol kan houden weet ik nu al. Dus doe ik via en bekostigd door, het bedrijf waar ik werk een interne opleiding bij Radius. Mbo+ of preHBO wordt het genoemd. Het is vooral veel verdieping, veel pedagogiek e.d dat vind ik leuk. Ook leuk vind ik het dat als ik klaar ben met deze opleiding ik in het derde jaar van HBO kan instromen en je kan solliciteren op functies binnen de organisatie waarbij je ook andere taken krijgt die mij erg leuk lijken. Stukje teammanegment en dingen als helpen bij het schrijven van ped. werkplan enzo.
Gewoon verdieping dus eigenlijk.
Dank je welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke hahahah ja je gebruikt dingen verdieping enzo nooit van gehoord wel leuk op kinderdagverblijf mijn jongste volgt dat ook maar hier noemen ze het spw en iets met bol opleiding zoiets.
maar omdat ik altijd lees je bent aan je huiswerk vroeg ik het me steeds af en was ff brutaal om het rechtstreeks te vragen.
maar succes meid.
oke nu snap ik je verdieping.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dank je wel
Met verdieping bedoel ik meer dat ik het prettig vind als ik af en toe ook even flink moet nadenken bij mijn werk anders vind ik het een beetje smipel.
Bij een bol-opleidng leert de leerling het meest op school waarbij het misschien 2 dagen per week stage loopt. Je kan ook BBL (?) doen en dan ben je gewoon in dienst van het bedrijf en word je gezien als volwaardige beroepskracht en ga je nog 1x per week naar school.
Toen de euro werd ingevoerd stond hij een stuk lager dan de dollar en hoopte men dat hij ooit 1 op 1 zou worden. Daar zou men dolgelukkig mee zijn. We kunnen dus nog een procent of 25? zakken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als de waarde van de Euro daalt, dan is dat misschien wel vervelend voor onze uitgaven in andere landen, maar voor onze inkomsten uit andere landen is dat wel goed, en als we meer inkomsten hebben dan is dat goed voor de economie... toch?
Klinkt eigenlijk wel heel leuk!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
Er hangen hier overal posters die een komend concert in De Effenaar promoten. Van de band Kontrust. Eerst dacht ik dat het een prostitué met pensioen was, maar het blijkt een Oostenrijkse band.
Dat nummer klinkt me trouwens wel bekend in de oren.
ja mijn meisje komt van speciaal onderwijs en zit nu gewoon op het ROC en volgt een pittige opleiding, heb respekt voor haar want ze flikt het toch allemaal maar, ze gaat fluitend naar school,( al vind ze stage veel leuker) en nu ze 18 is behandelen ze haar niet meer als een kind uit speciaal onderwijs maar als een volwaardige leerling.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
BBL = Beroeps begeleidende leerweg
BOL = Beroeps opleidende leerweg
Leerstof identiek, examen identiek, leeromgeving anders.
quote:Man flipt na penisgrap
MIAMI - Een medewerker van vliegveldbeveiliging TSA in Miami is door het lint gegaan toen een collega grappen maakte over de omvang van zijn penis die zichtbaar was door een bodyscanner.
Weet je zeker dat ze geen astma heeft?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja mijn meisje komt van speciaal onderwijs en zit nu gewoon op het ROC en volgt een pittige opleiding, heb respekt voor haar want ze flikt het toch allemaal maar, ze gaat fluitend naar school,( al vind ze stage veel leuker) en nu ze 18 is behandelen ze haar niet meer als een kind uit speciaal onderwijs maar als een volwaardige leerling.
Mooi, gewoon door laten leren, net zo lang totdat ze 30 is. Zorgen dat ze bagage heeft, want anders red je het niet meer tussen al die Polen en straks Roemenenquote:eerst dacht ik oef zal ze het redden, maar met vlag en wimpel en beregoeie cijffers.
Ze had het wel steeds over BBL maar wat ik eerder zei, eerst maar eens een gesprek eind van schooljaar met haar mentor
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
Er hangen hier overal posters die een komend concert in De Effenaar promoten. Van de band Kontrust. Eerst dacht ik dat het een prostitué met pensioen was, maar het blijkt een Oostenrijkse band.
Dat nummer klinkt me trouwens wel bekend in de oren.
nee teun ze heeft geen astma, nee ze zat op basisschool voor zieke kinderen ( heb je er 2 van in amsterdam) maar omdat ze een ziekte heeft ( doet er niet toe welke) kwam ze steeds meer achter met het gewone leerstof, daarna 5 jaar speciaal onderwijs ( en daar had ze het best naar haar zin en veel ingehaald) en nu naar een * normale* ROC.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze geen astma heeft?
[..]
Mooi, gewoon door laten leren, net zo lang totdat ze 30 is. Zorgen dat ze bagage heeft, want anders red je het niet meer tussen al die Polen en straks Roemenen
Zijn toch al gauw twee pakjes vloei!quote:De politie in Den Haag is op zoek naar een man die donderdag twee broertjes van 9 en 11 jaar beroofde van hun speelgoed en geld (1 euro).
De PVV houdt de rug recht en dat vind ik wel ok eigenlijk. Niet goed gedaan? Huppekee, gewoon uit de Euro flikkeren en kom maar terug als je je zaakjes weer op orde hebt.quote:VVD steunt hulp aan Griekenland
DEN HAAG - De VVD zal instemmen met Nederlandse leningen aan Griekenland, ook al is de partij woest op de Griekse regering. Dat bleek vrijdag in het Kamerdebat over de Europese hulp aan Griekenland.
quote:PVV: geen eurocent naar Griekenland
DEN HAAG - Nederland mag geen eurocent in het noodlijdende Griekenland pompen. Dat stelde PVV-Tweede Kamerlid Tony van Dijck vrijdag in het debat over Europese hulp aan de Grieken
zou nooit in den haag willen wonen, wat een zooi daar zegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Moest gvd gewoon een paar uur strak aan het werk ipv hier te vrijdagochtendlummelen. DAT DIT KAN IN NEDERLAND.![]()
En in Den Haag is er weer een nieuw hoogtepunt bereikt op het gebied van de georganiseerde criminaliteit, lees ik net in de Telegraaf:
De politie in Den Haag is op zoek naar een man die donderdag twee broertjes van 9 en 11 jaar beroofde van hun speelgoed en geld (1 euro).
Zijn toch al gauw twee pakjes vloei!
Ik denk dat het meer in het speelgoed zit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Moest gvd gewoon een paar uur strak aan het werk ipv hier te vrijdagochtendlummelen. DAT DIT KAN IN NEDERLAND.![]()
En in Den Haag is er weer een nieuw hoogtepunt bereikt op het gebied van de georganiseerde criminaliteit, lees ik net in de Telegraaf:
De politie in Den Haag is op zoek naar een man die donderdag twee broertjes van 9 en 11 jaar beroofde van hun speelgoed en geld (1 euro).
Zijn toch al gauw twee pakjes vloei!
Top toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee teun ze heeft geen astma, nee ze zat op basisschool voor zieke kinderen ( heb je er 2 van in amsterdam) maar omdat ze een ziekte heeft ( doet er niet toe welke) kwam ze steeds meer achter met het gewone leerstof, daarna 5 jaar speciaal onderwijs ( en daar had ze het best naar haar zin en veel ingehaald) en nu naar een * normale* ROC.
We kunnen helemaal niet meer terug, dat snap je zelf ook welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
De VVD is 180 graden gedraaid, men wilde niet dat er geld naar Griekenland zou gaan.
[..]
Ik vind dat een prima idee, dat die a'dammerts lekker dáár blijven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou nooit in den haag willen wonen, wat een zooi daar zegnee geef mij maar het altijd vredelievende rustige Amsterdam
quote:AMSTERDAM - Charlotte Church had flink de pest in toen ze een borstvergroting als huwelijkscadeau kreeg. Van haar verloofde..
Charlotte (24) is onlangs behoorlijk afgevallen, dus dacht haar verloofde rugby-speler Gavin Henson haar een plezier te doen door haar een borstvergroting te schenken zodat haar voorgevel weer werd gerestaureerd. Dat viel niet in goede aarde...
"Ze ging volledig uit haar dak. Charlotte vond het nogal een onbeschoft gebaar. Ze dacht dat hij haar lichamelijk niet meer aantrekkelijk vond."
echt wel, ben ook trots op haar, ze flikt het tot nu toe toch maar allemaal ff, en dan in haar vrije uurtjes voor kassakutje spelen, ik sprak een oud mentor tijdje geleden ( van dat speciale onderwijs) en die zei ook al, wie had dat allemaal achter haar gezocht maar ze is een doorzetter.quote:
Griekenland kan er gewoon uit hoor, lijkt mij geen probleem. Dit is ook maar een tijdelijk verbandje. Portugal en Spanje gaan het ook niet droog houden en "wij" kunnen dat echt niet betalen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We kunnen helemaal niet meer terug, dat snap je zelf ook wel.
vind ik nou ook, zijn we het eindelijk eens eens met elkaarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat een prima idee, dat die a'dammerts lekker dáár blijven.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:50 schreef CarOnline het volgende:
Zo, druk ochtendje achter de rug.
Gisteravond heel Sex in de City wezen winkelen (niks gekocht natuurlijk) en daarna heel Sex in de City wijn drinken met vriendin.
Daarna zo lomp als Vrouw Duijts ter aarde gestort in ut café () door zo'n stom KUTAFSTAPJE die ik niet zag in het donker.
Zeer, auw, echt heel erg, kwam meteen iemand aanrennen of ik een stoel wilde, of ie ijs voor me moest halen, maar nee, ging helemaal goed.
Score: Blauwe knie, blauwe hand en een hele zere voet. Dokter vond dat ik foto's moest laten maken en nu moet ik verplicht voet hooghouden en niet belasten. Krukken wil ook niet vanwege mn zere hand en pols.
Dankjewel Paddy's om een afstapje te maken van 10 cm hoog.
Wáárom!!
Een doorzetter bereikt regelmatig tien keer meer dan iemand met heel veel verstand/mogelijkheden en die dat vermogen tot doorzetten niet heeft. Ik ken inmiddels vanuit mijn jeugd aardig wat mensen die door noeste arbeid, veel uren maken, gewoon doorgaan hun schaapjes flink op het droge hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt wel, ben ook trots op haar, ze flikt het tot nu toe toch maar allemaal ff, en dan in haar vrije uurtjes voor kassakutje spelen, ik sprak een oud mentor tijdje geleden ( van dat speciale onderwijs) en die zei ook al, wie had dat allemaal achter haar gezocht maar ze is een doorzetter.
Een land eruit gooien is onmogelijk, alleen zelf eruit stappen is mogelijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Griekenland kan er gewoon uit hoor, lijkt mij geen probleem. Dit is ook maar een tijdelijk verbandje. Portugal en Spanje gaan het ook niet droog houden en "wij" kunnen dat echt niet betalen.
Maar het klinkt wel lekker daadkrachtig en met ons valt niet te sollen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een land eruit gooien is onmogelijk, alleen zelf eruit stappen is mogelijk.
Dat schijntquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een land eruit gooien is onmogelijk, ...
Prima, maar eigenlijk is dat toch hetzelfde Pietje? Het is politiek hè. Men kan Griekenland zo straffen dat die geen andere keus meer hebben dan er zelf uit te stappen. En volgens mij zou dat niet zo heel onverstandig zijn voor Griekenland. Nu gaat men de bevolking extra laten lijden terwijl door financieel beleid er een wat zachtere landing gemaakt zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een land eruit gooien is onmogelijk, alleen zelf eruit stappen is mogelijk.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het klinkt wel lekker daadkrachtig en met ons valt niet te sollen.
Van PVV bedoelde ik dus.quote:
Die wil eigenlijk dat Nederland eruit stapt. En ook dat mag van mij. Ik heb nooit gevraagd om die munt.quote:
Als we uit de EU stappen moeten we ook van de Euro afscheid nemen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die wil eigenlijk dat Nederland eruit stapt. En ook dat mag van mij. Ik heb nooit gevraagd om die munt.
Arme Caro!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:50 schreef CarOnline het volgende:
Zo, druk ochtendje achter de rug.
Gisteravond heel Sex in de City wezen winkelen (niks gekocht natuurlijk) en daarna heel Sex in de City wijn drinken met vriendin.
Daarna zo lomp als Vrouw Duijts ter aarde gestort in ut café () door zo'n stom KUTAFSTAPJE die ik niet zag in het donker.
Zeer, auw, echt heel erg, kwam meteen iemand aanrennen of ik een stoel wilde, of ie ijs voor me moest halen, maar nee, ging helemaal goed.
Score: Blauwe knie, blauwe hand en een hele zere voet. Dokter vond dat ik foto's moest laten maken en nu moet ik verplicht voet hooghouden en niet belasten. Krukken wil ook niet vanwege mn zere hand en pols.
Dankjewel Paddy's om een afstapje te maken van 10 cm hoog.
Wáárom!!
Niet uit de EU, uit die muntunie bedoelde ik. Inderdaad afscheid van de Euro.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:02 schreef D. het volgende:
[..]
Als we uit de EU stappen moeten we ook van de Euro afscheid nemen?
Ah, dus je wil Griekenland uit de muntunie hebben, niet per se de EU?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet uit de EU, uit die muntunie bedoelde ik. Inderdaad afscheid van de Euro.
Psies dat!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dus je wil Griekenland uit de muntunie hebben, niet per se de EU?
Ja, ik dacht altijd dat dat wel kon, als ultieme straf, maar Pietje zegt van niet. In ieder geval kun je ze wel zulke flinke straffen opleggen dat ze geen andere keuze hebben dan er zelf uitstappen. Die mogelijkheden zijn er volgens mij wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Kunnen we ze daar wel uitzetten, of gelden daar dezelgde regels als met de EU?
Dan is het niet zo gek dat de pot leeg isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Ik hoorde dat Griekenland een pensioenleeftijd van 53 jaar hanteert?
En een levensverwachting van 60?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Correct, in veel zuidelijke landen ligt de pensioenleeftijd een stuk lager. Besef goed dat noordelijke landen al decennia mee betalen aan dat feestjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Ik denk nooit zo in wij en zij en ik betaal voor jou en wat krijg ik daar exact voor terug?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Correct, in veel zuidelijke landen ligt de pensioenleeftijd een stuk lager. Besef goed dat noordelijke landen al decennia mee betalen aan dat feestje
Dan is het toch niet zo gek,,om tegen die lening te zijn...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Zakelijk gezien zou dat niet onverstandig zijn. Ik vind het trouwens ook prima dat je land x vanwege reden y wat uit de brand helpt, maar het moet niet te dol worden en zeker niet structureel zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk nooit zo in wij en zij en ik betaal voor jou en wat krijg ik daar exact voor terug?
Haha nou bedanktquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Arme Caro! [ afbeelding ]
Zo'n stom klein afstapje kun je je halve lijf mee naar de gallemiezen helpen hè.
Een ongeluk zit in een klein hoekje, zeg ik altijd maar zo.
En dan óók nog je hand en dus geen krukken. En op je knieën de trap op en af kan ook niet. Moet je nu hinkelen naar de WC en maar bidden dat je niet op je andere voet terechtkomt?
Ik hoor het al , weg met Sex in the City, jij hebt professionele hulp van E.R. nodig! Coming to the rescue!
[ afbeelding ]
Dunno, die jonge leeftijd zal wel iets met het klimaat te maken hebben, schat ik?quote:
ik heb even gekeken, maar de levensverwachting vorig jaar was 79,66quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dunno, die jonge leeftijd zal wel iets met het klimaat te maken hebben, schat ik?
Griekenland leeft vér boven zijn stand. Na de dicatuur daar moest alles natuurlijk beter worden voor de mensen. In de loop der jaren is dat tot een onbetaalbaar stelsel gaan leiden, omdat partijen tegen elkaar op bleven bieden met wéér een geweldige regeling hier of daar, vooral ook voor ambtenaren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Daar kun je dan nog lekker lang genieten van je ouwe dag! In de zon.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:31 schreef D. het volgende:
ik heb even gekeken, maar de levensverwachting vorig jaar was 79,66
Heeft ook al eens een artikel over in de krant gestaan. Nederland blijft fors achter met de stijging van de levensverwachting bij andere EU landen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb even gekeken, maar de levensverwachting vorig jaar was 79,66
Kijk! Dat zijn de vergelijkingen die ik snap ...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:32 schreef Gert het volgende:
Het is vergelijkjbaar met dat jij op grote voet gaat leven van je creditcard. Dat ziet er een tijdje heel riant uit, maar op een gegeven moment is het krediet op en moet er terugbetaald worden. En dan heb je niet eens geld om de rénte te betalen over je schuld. Nou, dát is nu Janos Opdepoffoulos.
Ja, maar wat Gert zegt, dat heeft de hele Westerse wereld gedaan. Op de pof leven. En dat kan ook best, als de economie maar blijft groeien. Wat inflatie erbij, dan gaat het vanzelf goed. Probleem ontstaat wanneer je economische krimp krijgt, minder inkomsten en een hogere rente. Het is een soort van "living on the edge"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn de vergelijkingen die ik snap ...
Misschien kunnen ze ons afkopen in zon-urenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar kun je dan nog lekker lang genieten van je ouwe dag! In de zon.
Zij de lusten, wij de lastenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heeft ook al eens een artikel over in de krant gestaan. Nederland blijft fors achter met de stijging van de levensverwachting bij andere EU landen.
Dat zijn toch lastenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Had geloof ik meer te maken met hoe ongelukkig wij de zorg georganiseerd hadden
Maar vergeet het woord 'proportie' niet. De staatschuld van Griekenland is in absolute cijfers ruim twee keer zo hoog als die van Nederland, terwijl hun economie vier keer zo klein is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar wat Gert zegt, dat heeft de hele Westerse wereld gedaan. Op de pof leven. En dat kan ook best, als de economie maar blijft groeien. Wat inflatie erbij, dan gaat het vanzelf goed. Probleem ontstaat wanneer je economische krimp krijgt, minder inkomsten en een hogere rente. Het is een soort van "living on the edge"
Ik ga ook maar ff lastig wezenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga even bezig met mijn eigen lasten, boodschappen doen en zo
Klopt, en die gaat nu in een klap naar 67. Dan zou ik ook gaan staken jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Als ze nou samen gaan wonen kunnen ze in het toffe huis van Janos op de bank naar de tv van Jan kijken. Misschien moeten we ze met elkaar in contact brengen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar vergeet het woord 'proportie' niet. De staatschuld van Griekenland is in absolute cijfers ruim twee keer zo hoog als die van Nederland, terwijl hun economie vier keer zo klein is.
Om dan toch de vergelijking nog maar even door te trekken: Jan, met een goede baan, kocht op krediet een TV en een bankstel bij de Wehkamp. Janos, met een part-time baantje, liet zijn huis op de pof inrichten door een interieurarchitekt.
Saampjes boe roepenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat enorm schattig. Ik zou gaan kijken hoe jij zou staken.
¿Que?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:22 schreef Noek het volgende:
Vrouw Duijts toch! Hopelijk zijn je Manolo's niet beschadigd. zeh horreur!![]()
Och arm ding toch.
"Jullie zijn stom, hoor!"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat enorm schattig. Ik zou gaan kijken hoe jij zou staken.
CarO is gewond en niet een beetje ook. Ik ben er kapot van en haar voet waarschijnlijk ook.quote:
Ah, duidelijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:30 schreef Noek het volgende:
[..]
CarO is gewond en niet een beetje ook. Ik ben er kapot van en haar voet waarschijnlijk ook.
Het lijkt me verstandig dat ze een foto laat maken ook. Maar ik zal eerst even mijn banner raadplegen.
Ik was gisteravond een beetje misselijk van roombotercake met stoofpeertjes, maar fuckerdefuck, wat was die lekker!quote:
Huh? Wat voor combo is dat nou weer?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was gisteravond een beetje misselijk van roombotercake met stoofpeertjes, maar fuckerdefuck, wat was die lekker!
Oh, ok.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ian, jij komt deze zomer bij mij koken.
Dan weet je dat alvast.
Lekker!quote:
Ik haat die aanbieding meuk! Daar ga ik dingen van kopen die ik normaal zou laten liggenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker!
Was dit weekend in de bonus bij Appie en ik ben een sucker voor bonussen. En voor lekkere dingen.
AAHAHAAHAH! Consumeerkneus!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik haat die aanbieding meuk! Daar ga ik dingen van kopen die ik normaal zou laten liggen
Jij doet de schnitzel jonguh, zonder sausjes.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als Mera niet mee mag gooi ik rare dingen door de sausjes!
Dat doe je toch al wel! Maar tuurlijk mag Mera mee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als Mera niet mee mag gooi ik rare dingen door de sausjes!
Nee MET!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij doet de schnitzel jonguh, zonder sausjes.
Wut!?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij doet de schnitzel jonguh, zonder sausjes.
Wat? Is dit een serieus iets?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat doe je toch al wel! Maar tuurlijk mag Mera mee.
"Prut des prutes"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee MET!!!
Hij heeft zo'n café de Paris - prutteprut specialiteit en die wil ik proeven.
Dan moet je me maar niet lopen pesten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verdere informatie of uitleg vooral voor jezelf houden, hoor.
Jot.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat? Schnitzel à la IaN bij Gert?
Okee, morgen om een uur 5 op Den Haag HS?
Jongeuh, hoe kan ik nou voor mensen koken als ik niet weet wie, wat en waar?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moet je me maar niet lopen pesten.
Er is geen verdere informatie, behalve dat je een gerecht nog moet kiezen voor iemand anders.
Ik zit die no. Seven dingen te roken hè?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat? Schnitzel à la IaN bij Gert?
Okee, morgen om een uur 5 op Den Haag HS?
Okee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Love, doe's lief tegen Liesl?![]()
En check je mail eventjes?
Sterf je daar binnen een week aan?quote:
Paniek!!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongeuh, hoe kan ik nou voor mensen koken als ik niet weet wie, wat en waar?
Moet er nou serieus wat gebeuren of niet?
Ja er moet gekookt worden, bij mij (en eventueel bij Gert ivm mijn iniminikeuken). Datum en tijd nog niet bekend. Iedereen (nog geen idee wie precies) kookt iets wat een ander bedacht heeft.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongeuh, hoe kan ik nou voor mensen koken als ik niet weet wie, wat en waar?
Moet er nou serieus wat gebeuren of niet?
Oeh! Joaaaa gesjellugquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook vanavond komen, kunnen jullie mee naar de kroeg.
Ow!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja er moet gekookt worden, bij mij (en eventueel bij Gert ivm mijn iniminikeuken). Datum en tijd nog niet bekend. Iedereen (nog geen idee wie precies) kookt iets wat een ander bedacht heeft.
Zoiets was het geloof ik.
Lol, ik ben d'r bij!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja er moet gekookt worden, bij mij (en eventueel bij Gert ivm mijn iniminikeuken). Datum en tijd nog niet bekend. Iedereen (nog geen idee wie precies) kookt iets wat een ander bedacht heeft.
Oh?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar dan moet er nog wel even gestofzuigd worden
Nee, ik heb al een maaltijd!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Hihi! Wat een giller!
Moet ik ook voor jou koken?
Die heb ik uitgeleend en nooit meer teruggekregen. Kankerboek. Niet te filmen.quote:
Mera heeft 'm op dvdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik uitgeleend en nooit meer teruggekregen. Kankerboek. Niet te filmen.
Uhm.. dat 'voor iemand anders iets uitkiezen' is echt totáál nieuw voor mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen voor VIP's?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm.. dat 'voor iemand anders iets uitkiezen' is echt totáál nieuw voor mij.
En het is ook geen "meet" of zo hè! Dus de rest maar gezellig achterlangs? Net als in het anale eetcafé?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel zakdoekjes heb je al volgesnotterd?quote:
Boek lekker niet gelezen want ik haat Kluun, met z'n hoofd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel zakdoekjes heb je al volgesnotterd?
Ik heb de film niet gezien, maar bij het boek hield ik het niet droog. Qua tranen.
Film is goed gedaan in vergelijking met de meeste verfilmingen, maar toch is het boek veel beter.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel zakdoekjes heb je al volgesnotterd?
Ik heb de film niet gezien, maar bij het boek hield ik het niet droog. Qua tranen.
Op de droger?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Sokken! Sokken! Mijn halve koninkrijk voor een paar sokken!
Henny!quote:
Is Henny Huisman jouw oma?quote:
Nee, Henny Huisman heeft die voornaam van mijn oma gestolen. De man-whore.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is Henny Huisman jouw oma?
Ik bel even met Evert S.!
Heeeee Eveeeeert!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is Henny Huisman jouw oma?
Ik bel even met Evert S.!
Heeft Gordon dat stokje niet overgenomen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, Henny Huisman heeft die voornaam van mijn oma gestolen. De man-whore.
Doet die nogsteeds EO shit tegenwoordig?
Ik wil niet weten aan wat voor stokjes Gordon zit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Gordon dat stokje niet overgenomen?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef Gert het volgende:
Ik zoek nog een film voor vanavond maar in de "gewone" bios draait echt helemaal niéts leuks hè. Tenminste niet iets dat ik nog niet ken en wél goede recensies heeft.
Dus dat wordt denk ik maar het filmhuis. Daar draait vast wel iets in de trant van "een filmografisch pareltje van de veelbelovende Paragayuaanse regisseur Felipe Lopez, over het leven van vrijgezel Juan en zijn trouwe viervoeter Perro in een volkse buitenwijk in Asunción."
Ja, overwogen! Maar ik denk toch dat het gaat vervelen. En dan dat Japans. Klote taal.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
Die Japanse arthouse film over die tot leven gekomen opblaaspop moet wel goed zijn:
Ja joh daar hebben we het al lang en breed over gehad in het Feyenoord-topic.quote:
Leg 's even uit wie die kut kakkerlakken dan zijn? Want ik heb zeg maar de wedstrijden gezien en het topic gelezen maar ik snap het nog niet.quote:
Ligt opa in het ziekenhuis? Dan zou het nog kunnenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ![]()
![]()
![]()
Ben je stiekem toch mijn zoon?? Mijn moeder heet ook Henny![]()
Ben benieuwd! Leest als een 'mooi' verhaal.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:23 schreef Gert het volgende:
Ja, overwogen! Maar ik denk toch dat het gaat vervelen. En dan dat Japans. Klote taal.
Ik denk dat het Samson and Delilah wordt.
Bad! Bad!quote:[b]Op vrijdag 7 mei 2010 14:24 schreef Gert het volgende]
Maar ik kreeg daar laatst een edit en een note dus ik hou me maar in over deze sympathieke Belg.
whehequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:24 schreef Gert het volgende:
Ja joh daar hebben we het al lang en breed over gehad in het Feyenoord-topic.
Maar ik kreeg daar laatst een edit en een note dus ik hou me maar in over deze sympathieke Belg.
Alles, in, rond en met een hart voor Rotterdam.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Leg 's even uit wie die kut kakkerlakken dan zijn? Want ik heb zeg maar de wedstrijden gezien en het topic gelezen maar ik snap het nog niet.
Aaaah, zielig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alles, in, rond en met een hart voor Rotterdam.
Dat was genieten, eigenlijk 't enige leuke aan de hele wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:
of Feyeneurd supporters die gaan zitten fluiten zodra Ajax aan de bal is.
Wat!? Wat ben je ook een stuk nat karton af en toequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was genieten, eigenlijk 't enige leuke aan de hele wedstrijd.
Er was niks fijns aan, na 3min was de spanning weg en kon 't al niet meer leuk worden. Op zich heeft Ajax 't daarna goed gedaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat!? Wat ben je ook een stuk nat karton af en toe
Het gaat er toch om dat er puickend gevoetballerdt wordt of niedt?
Ik vond het best een fijne wedstrijd, lekker veel doelpunten
Doe mij sowieso maar een ruige pot EISHOCKEY JAWOHL!11!1quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er was niks fijns aan, na 3min was de spanning weg en kon 't al niet meer leuk worden. Op zich heeft Ajax 't daarna goed gedaan.
Nee, die zit met zijn kleinzoons in Athene.... daar gaat het al mis natuurlijk, jij zit in Klundertquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt opa in het ziekenhuis? Dan zou het nog kunnen
Klundert, Athene...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die zit met zijn kleinzoons in Athene.... daar gaat het al mis natuurlijk, jij zit in Klundert
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klundert, Athene...
Ik zie niet al te veel verschil.
Ja dat vindt Erwin dus ook. Alleen dat is pas echt lastig te volgen/streamen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe mij sowieso maar een ruige pot EISHOCKEY JAWOHL!11!1
Nee, iemand is er achter gekomen dat ik er kom wonen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ook rellen in Klundert??? Is de gemeente failliet en komt het volk nu in opstand?
Tot 17.00 uur?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:33 schreef Leandra het volgende:
Even overleg, hoe lang moet ik fatsoenshalve blijven wachten in de volgende situatie:
Wie is Erwin? En hoelaat ben je vanavond in Klundert om te gaan kroegen? En wil je mee-eten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vindt Erwin dus ook. Alleen dat is pas echt lastig te volgen/streamen.
Erwin is mijn vriendje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie is Erwin? En hoelaat ben je vanavond in Klundert om te gaan kroegen? En wil je mee-eten?
Ja, graag of niet verdomme, we gaan zo boodschappen doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Erwin is mijn vriendje.
Eh ik denk er over na, wat eten jullie:?
Kolere.... dus als ik 20 18 minuten te laat ben, en ik absoluut zeker weet dat die watermeterverwisselmeneer niet langsgeweest is in die 20 minuten dan moet ik vervolgens afwachten tot hij mogelijk 2½ uur te laat is??quote:
Dan pas ik, ik denk dat ik iets ga bestellen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, graag of niet verdomme, we gaan zo boodschappen doen.
Ik persoonlijk heb zin in frituur
Ik wacht wel even met bellen tot hij een uur te laat isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:48 schreef Copycat het volgende:
Kunnen ze die man niet bellen om te vragen hoe laat hij zo ongeveer bij je is? Dat doen ze hier wel. Of dat hij belt als ie een kwartier van je huis is verwijderd of zo.
Zulks een geduld. Ik hang met vijf minuten al aan de telefoon. Tijd is money!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:50 schreef Leandra het volgende:
Ik wacht wel even met bellen tot hij een uur te laat is
Als het een condensdroger is dan moet je ook wel met enige regelmaat die wateropvangbak leeggooien, en het rooster natuurlijk even leegmaken, ter voorkoming van brand.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga de was in de droger pleuren, als jullie nooit meer iets van me horen heb ik Klundert van de kaart geblazen.
Ik zou nu bellen. Om 5 uur stopt hij waarschijnlijk met werken (als dat al geen half 3 is want vrijdag, is hier ook), dus dan ben je te laat. Nu bellen dus en klagen dat hij te laat is OF geen briefje achtergelaten heeft. Moeilijk doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wacht wel even met bellen tot hij een uur te laat is
Ja?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere.... dus als ik 20 18 minuten te laat ben, en ik absoluut zeker weet dat die watermeterverwisselmeneer niet langsgeweest is in die 20 minuten dan moet ik vervolgens afwachten tot hij mogelijk 2½ uur te laat is??
Ik heb hem net een A4 vol gebruikstips gestuurd, komt wel goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het een condensdroger is dan moet je ook wel met enige regelmaat die wateropvangbak leeggooien, en het rooster natuurlijk even leegmaken, ter voorkoming van brand.
Ja, maar is dat is het verschil tussen de een en de ander....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zulks een geduld. Ik hang met vijf minuten al aan de telefoon. Tijd is money!
Nou, ik kon hem dus nog gewoon tot 14.30 verwachten...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zou nu bellen. Om 5 uur stopt hij waarschijnlijk met werken (als dat al geen half 3 is want vrijdag, is hier ook), dus dan ben je te laat. Nu bellen dus en klagen dat hij te laat is OF geen briefje achtergelaten heeft. Moeilijk doen.
Wat Mera zegt: het is ook nog eens vrijdag. Om vijf uur is het Miller Time voor die man. Zuipt ie al zijn geld weg. En zijn tijd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:53 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar is dat is het verschil tussen de een en de ander....
Als tijd geld is, hoe rijk ben je dan als je geen tijd hebt??
Arm, believe me.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar is dat is het verschil tussen de een en de ander....
Als tijd geld is, hoe rijk ben je dan als je geen tijd hebt??
Dan heb ik voor nop 160 km gereden en op zowel de heenweg en de terugweg (gegarandeerd) in de file gestaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat Mera zegt: het is ook nog eens vrijdag. Om vijf uur is het Miller Time voor die man. Zuipt ie al zijn geld weg. En zijn tijd.
Nahquote:
Niet als je belt, druk op de ketel zet en hij alsnog als een Razende Roeland die kant op komt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:56 schreef Leandra het volgende:
Dan heb ik voor nop 160 km gereden en op zowel de heenweg en de terugweg (gegarandeerd) in de file gestaan
Gelukkig wel met de auto van m'n vader.... dus de benzine is gratis![]()
![]()
Dan had je niet op een dag moeten afspreken dat het krap wordt ivm je agenda.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb ik voor nop 160 km gereden en op zowel de heenweg en de terugweg (gegarandeerd) in de file gestaan
Gelukkig wel met de auto van m'n vader.... dus de benzine is gratis![]()
![]()
Zeg maar van wel. Binnenstebuiten. Of is dat alleen tijdens het wassen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen spijkerbroeken zeg maar gewoon in de drogert?
Ja love, die van ons welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Tof, binnenstebuiten kan ik meteen controleren op verdwaalde sokken en strings.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg maar van wel. Binnenstebuiten. Of is dat alleen tijdens het wassen?
Waarom dat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg maar van wel. Binnenstebuiten. Of is dat alleen tijdens het wassen?
nou vond het niet netjes dacht huh verpest hij nou de hele avond en gaat het zooitje ophitsenquote:
Ik zag het ongeveer zo voor me:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja love, die van ons wel![]()
Ik zei toch alles behalve jouw shirts en mijn truien![]()
![]()
![]()
Geen idee, ik doe het ook nooitquote:
Da's echt! En zelfs de banner zweeg, die wilde me vast verrassen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah
Is het écht van FOK!?
Of ben je ons stikjaloers aan het maken!![]()
Doe eens een tjoeptjoep van het leukste liedje?
ja natuurlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Je denkt dat ik denk aan details als 'je hand op het gaatje houden' en 'het knopje is klein en rond', maar niet 'spijkerbroeken mogen er niet in'?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zag het ongeveer zo voor me:
"Omfg, al mijn broeken zijn kindermaat geworden!111"![]()
![]()
![]()
"Ian, wtf!?"
"Maar, jij zei "alles behalve mijn shirts en jouw truien""
"Ja, maar spijkerbroeken mogen NOOIT in de drogert, dat weet IEDEREEN!!11!"![]()
![]()
...
Zou toch kunnen?
Is beter voor de wassing: kleur- en kwaliteitbehoud.quote:
Heeft daar niks mee te maken. Ik vind niks zo lelijk als jeans met glittertjes en gedoe. Zelfs het label moet bij mij zo basic mogelijk zijn, zonder opsmuk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar ik heb geen spijkerbroeken met überhippe tierelantijntjes erop.
Ik heb geen droger, maar volgens mij deed ik het vroeger wel. Probleemloos.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:04 schreef Noek het volgende:
Ik zou nooit een jeans in de droger doen. Tenzij die 50 cent kostte. Dan zou ik er zelfs op stampen.
Zit wat in.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je denkt dat ik denk aan details als 'je hand op het gaatje houden' en 'het knopje is klein en rond', maar niet 'spijkerbroeken mogen er niet in'?
Ja, godver, nou zitten ze d'r al inquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:04 schreef Noek het volgende:
Ik zou nooit een jeans in de droger doen. Tenzij die 50 cent kostte. Dan zou ik er zelfs op stampen.
En dat je ze anders gaat aanklagen voor alles wat ze hebben, natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:06 schreef Leandra het volgende:
Gebeld, ze kon de monteur niet bereiken, die zou achterlopen, helaas had ik haar ook verteld dat ie vanmorgen bij de buurvrouw geweest was
En weer hetzelfde verhaal: als er geen briefje in de bus lag (en dat lag er niet) dan zou hij vandaag nog komen.
Heb m'n nummer maar even doorgegeven met de boodschap dat ik graag heb dat ie vandaag nog komt en dat ik te horen krijg hoe laat ongeveer.
...En als hij er niet is krijgen ze de rekening van de schade die je komend weekend natuurlijk oploopt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:06 schreef Leandra het volgende:
Gebeld, ze kon de monteur niet bereiken, die zou achterlopen, helaas had ik haar ook verteld dat ie vanmorgen bij de buurvrouw geweest was
En weer hetzelfde verhaal: als er geen briefje in de bus lag (en dat lag er niet) dan zou hij vandaag nog komen.
Heb m'n nummer maar even doorgegeven met de boodschap dat ik graag heb dat ie vandaag nog komt en dat ik te horen krijg hoe laat ongeveer.
Ik wil een droogrek!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:09 schreef Toverheks het volgende:
echt het kan gewoon de droger ingemieterd worden, deed dat altijd nooit problemen mee gehad.
droger is nu stuk of nou ja stuk, ik had lekkage ik dacht dus van mijn droger ( stond op wasmachine) dus hoppa droger bij grofvuil bleek het dus de wasmachine te zjn.
vind een droger ideaal vooral voor de handdoeken, ach er komt er wel weer eentje zeker voor dat de winter weer invalt.
Ik heb niets afgesproken, er werd per post een afspraak bij mij afgeleverd, die ik zou kunnen wijzigen indien nodig, het leek niet nodig, dus niet gewijzigd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan had je niet op een dag moeten afspreken dat het krap wordt ivm je agenda.
Stelletje nutsbedrijven ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb niets afgesproken, er werd per post een afspraak bij mij afgeleverd, die ik zou kunnen wijzigen indien nodig, het leek niet nodig, dus niet gewijzigd.
Niet dat dat geholpen had overigens, een vriendin van me had de afspraak wel gewijzigd, en toch kwamen ze op het moment aan de deur dat in de brief stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |