ik heb helaas een EU versie van de SNESquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Zelda voor je, compleet in doosje met handleiding en plattegrond. Het is alleen wel de US versie en je hebt er dus een converter voor nodig of een Amerikaanse SNES.
Prijs: 40 euro ex verzenden.
Hij zoekt dus een SNES, niet een NESquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:42 schreef Smaland het volgende:
wil je er een console bij?
ik heb de console, 2 controllers, *piew piew* pistool (duckhunt ftw), mario 1,2,3 en nog 7 andere spellen
ik zie het nu... ik doe alleen echte consolesquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:44 schreef MesaJJB het volgende:
[..]
Hij zoekt dus een SNES, niet een NES
Edit: Ik heb overigens wel een convertor thuis liggen als je daar interesse in hebt. Daarmee kan je Amerikaanse spellen op je Europese SNES spelen.
Okay, helaas geen Zelda dan. Maar je hebt geluk! Ik heb StarWing ook nog! Die is wel EU, inclusief doos en boekje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik heb helaas een EU versie van de SNES
waar op te halenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, helaas geen Zelda dan. Maar je hebt geluk! Ik heb StarWing ook nog! Die is wel EU, inclusief doos en boekje.
Mag weg voor 25 ex verzenden.
Delft. Als je Zelda er toch bijneemt mag je ze beide hebben voor 60quote:
kom ik er morgen effe op terugquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Delft. Als je Zelda er toch bijneemt mag je ze beide hebben voor 60
Wat ben jij een afzetter zeg!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, helaas geen Zelda dan. Maar je hebt geluk! Ik heb StarWing ook nog! Die is wel EU, inclusief doos en boekje.
Mag weg voor 25 ex verzenden.
1) Er mag een tegenbod gedaan wordenquote:
Sterf wens je je ouders maar toe bijdehandje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1) Er mag een tegenbod gedaan worden
2) Ik hoef de games niet kwijt
3) Sterf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |