Maar maar maar nummer drie is toch de enige echte vliegende Pingu ? Kijk hoe hij over de zee scheertquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:47 schreef Salmiak het volgende:
Heerlijk, thuiskomen met een nieuwe battlepostErg veel leuke creaties deze keer ook! Ik zat heel erg te twijfelen tussen 3 en 4 maar heb uiteindelijk toch maar voor 4 gekozen
Die vliegende Pingu heerscht
Ik zie het nu pas hahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:06 schreef prefap. het volgende:
1 was mijn idee.. :nou vraag ik me of of iemand dat idee toevallig ook had of het idee van mij gebruikt heeft.
Ja, ik was nog even aan het testen of het stemknopje van nummer 3 wel werktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:19 schreef n_uniet het volgende:
Hoelang blijft de stembus open? Ik denk dat we al een duidelijke winnaar hebben
Nee niet gejat hoor ik was al bezig. Ik was al bang dat het me stemmen ging kosten als er twee mario paints zouden zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:06 schreef prefap. het volgende:
1 was mijn idee.. :nou vraag ik me of of iemand dat idee toevallig ook had of het idee van mij gebruikt heeft.
Het is dat 5 mijn stem al had anders had ik je nu een trooststem gegevenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, ik was nog even aan het testen of het stemknopje van nummer 3 wel werkt![]()
Hoewel ik het niet zo heb op trooststemmen, toch aardig van jequote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:37 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Het is dat 5 mijn stem al had anders had ik je nu een trooststem gegeven
Ik zou zeggen, maak er een battle vanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:59 schreef Salmiak het volgende:
Iedereen bedankt voor het stemmen![]()
Ik vind het ook wel sneu dat HaJee geen stemmen kreeg, pingucopter verdiende het echt welMaar die gast staat toch nog steeds veruit eerste in het klassement dus om nou troost-stemmen te geven is ook een beetje overdreven
![]()
Niet getreurd, nieuwe ronde nieuwe kansen! Begint jullie inspiratie te borrelen bij dit plaatje?
[ afbeelding ]
Leer maar accepteren dat je 0 stemmen hebtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hoewel ik het niet zo heb op trooststemmen, toch aardig van je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |