quote:Op maandag 10 mei 2010 00:01 schreef HaJee het volgende:
NIEUWE BATTLE !
Deze dartele dame wil zich graag op één of andere manier nuttig maken in onze maatschappij. Helaas is de spagaat het enige dat ze in haar leven heeft geleerd. Geef deze vrouw met haar beperkte vermogens een functie ergens ter wereld zodat ze toch wat voldoening uit haar bestaan haalt.
[ afbeelding ]
Deadline : maandag 17.00
Inleveren : HaJee
Succes !
Nou kom op, maak er een paint van !quote:Op maandag 10 mei 2010 10:44 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Sucky 5 dorrar , me rove you rongtimeee![]()
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:41 schreef shadowflash het volgende:
FULL VIEW PLEASE
[ afbeelding ]god damn wat slecht
Idd, kom net uit schoolquote:Op maandag 10 mei 2010 16:30 schreef shadowflash het volgende:
Ik vind 5 uur ook niet echt een tijd hoor, werk , school, noem het maar op
.
IK kan mijne ook wel late meedoen hahaquote:Op maandag 10 mei 2010 18:46 schreef HaJee het volgende:
Ik hoop op één of meer last-minutes anders wordt het weer een battle met drie deelnemers
Dat ligt ook wel een beetje aan het plaatje denk ik...quote:Op maandag 10 mei 2010 19:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Die battle laatst met acht deelnemers was denk ik een ongelukje
Volgende battle maar weer een stuk fruit doen dusquote:Op maandag 10 mei 2010 19:13 schreef ry4life het volgende:
[..]
Dat ligt ook wel een beetje aan het plaatje denk ik...
Bij de simpelere plaatjes (bijv een ei, komkommer) zijn er meestal meer deelnames
Of tenminste iets dat in een vagina pastquote:Op maandag 10 mei 2010 19:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Volgende battle maar weer een stuk fruit doen dus
1 vote van kutkabouterquote:
Doet me denken aan ijs :$ , vroeger had je een plastic pingu met ijs er in voor kidsquote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef HaJee het volgende:
NIEUWE BATTLE !
Volgens mij hebben we al eens iets met pinguins gedaan maar deze is anders en grappig dus aan de slag ermee. Het is een speelgoedversie van de legendarische Pingu. Slinger 'm de wijde wereld in en laat je fantasie de vrije loop.
[ afbeelding ]
Deadline : dinsdag 17.00 (in eerste instantie)
Inleveren bij de iglo van : HaJee
Succes !
Heb er geen tijd voor denk ik, morgen weer werkenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef HaJee het volgende:
NIEUWE BATTLE !
Volgens mij hebben we al eens iets met pinguins gedaan maar deze is anders en grappig dus aan de slag ermee. Het is een speelgoedversie van de legendarische Pingu. Slinger 'm de wijde wereld in en laat je fantasie de vrije loop.
[ afbeelding ]
Deadline : dinsdag 17.00 (in eerste instantie)
Inleveren bij de iglo van : HaJee
Succes !
Een andere deadline is altijd mogelijk hoor dus laat maar weten als je meer tijd nodig hebtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:23 schreef Neroje het volgende:
Tandartsafspraak om 16:00, nu nog op de TU...![]()
Ik kijk nog wel of het lukt.
Ben net thuis, maar moet nog boodschappen doen, honden uitlaten en kokenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:27 schreef HaJee het volgende:
[..]
Een andere deadline is altijd mogelijk hoor dus laat maar weten als je meer tijd nodig hebt
Uiteraardquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:09 schreef superrockingmr.magic het volgende:
ik ben gebanned met m'n vorige account (Anarith).
dus ik heb nu deze. zou ik m'n punten wel mogen behouden?
ok bedanktquote:
Nee, laat maar.....ik stem welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:29 schreef HaJee het volgende:
Nog iemand verlenging van de deadline nodig ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |