Hier moeten de laatste dingetjes uit het vorig deel nog bij
quote:
op 05-21-2000 om 04:47 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hier verder
TARA, hoe kan het dat ik bij ALLE stamboomlinks alleen een witte pagina krijg, na 2 regels uitleg over Blauwe Letters ?
quote:
op 05-21-2000 om 05:16 AM schreef Moor het volgende:
TARA, hoe kan het dat ik bij ALLE stamboomlinks alleen een witte pagina krijg, na 2 regels uitleg over Blauwe Letters ?
weet ik veel, ik heb deze pages niet gemaakt.
Maar het is gemaakt met een 1 of ander ge-avanceerd script ofzo.
Heb je javascript?
welke browser heb je anders?
<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml"
xmlns="urn:schemas-microsoft-com
ffice
ffice"
xmlns:w="urn:schemas-microsoft-comffice:word"
xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">
<head>
<meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1252">
<meta name=ProgId content=Word.Document>
<meta name=Generator content="Microsoft Word 9">
<meta name=Originator content="Microsoft Word 9">
Het moge duidelijk zijn dat dit dus een typische microsoft-page is
[edit]
LOL, die smileys
dat moet dus gewoon : o zijn (zonder spatie)
[/edit]
(Tara was het meisje uit A'dam die ooit een paar weken in het BB-huis logeerde)
TARAraboemdijee heeft zich in die BB periode opgeworpen als TARAgnost.
Net zoals Mirrorman de SEKIlogie heeft uitgevonden (ben alleen die url kwijt
TARA zoals je ziet zijn je wensen vervult.
Tenzij we allemaal Rood Kruisje heten van onze achternaam, wat me ook wel aan staat....
Gezien ik Rood Kruisje en Puckzzz Rood Kruisje toch al een incestueuze relatie hebben stel ik voor dat we slaapmeisje meteen maar adopteren bij onze zoon Trainspotter Rood Kruisje als zijnde slaapmeisje Rood Kruisje. Toegegeven: Coos Rood Kruisje hoort ook bij deze familie maar gezien ik niet toe wil geven dat ook ik een keer met Katja Schuurman ben geweest blijf ik dit nog een tijd lang ontkennen.
Onder diepe hoeratie verblijf ik,
Meerhoerman Rood Kruisje.... (En Puckzzz Rood Kruisje.)
He, is het rode Kruis soms onze hoofdsponsor?
Oh ja, Sekologie staat onder: http://www.sekologie.tsx.org
quote:
op 05-21-2000 om 05:25 AM schreef Moor het volgende:
Ja, gewoon netscape 4.6 en alle javascripts doen het anders normaal erop. Heeft iemand die stamboom dan wel op scherm ?
Nee jongen, ook bij mijn werkt geen enkele stamboom URL, je moeder had nog gehoopt dat
jij haar wel zou kunnen helpen, iemand die smiley's kan laten touwtje springen op mijn
scherm zal er toch wel verstand van hebben lijkt me, afijn, wat denk jij, zou het soms
aan de familietak liggen?
Zou Fondaco voor de tak van de familie die de stamboom niet kan laden, deze misschien in
tekst hier in de topic kunnen plaatsen, Moor en Tante Bep willen graag weten wat er zoal
de afgelopen dag en nacht is bijgeFOKt.
Tante Bep stelt aan alle familieleden voor om vanmiddag om 13 uur bij de ingang van de
Kasteeltuinen in Arcen te staan, jullie weten dat mijn webmams Borgia connecties heeft
bij de tv en die heeft er via via voor gezorgd dat Es en Tes daar samen vanmiddag de
rondleidingen gaan verzorgen lieve familieleden, grijp hier je kans om een van hen
(of alletwee) achter de rhododendrons te sodemieteren
Meister, zou jij samen met Hannus de taak op je willen nemen om Iwan met een fles drank
en Eric met wat Frikandellen uit de bus te lokken, dan kunnen Meerhoerman en Puckz zich
met het Rubense Wulpse lichaam van Antonette bezighouden. Het lijkt me vanwege het feit
dat onze familie in het busforum is ontstaan niet meer dan redelijk dat er ook wat van
hun genen in onze familiestamboom komen en omdat er op Ant nog steeds het minst is aan
te merken lijkt zij me de beste kandidate.
Zo'n nazaat is i.v.m. met ons kapsel overigens ook makkelijk.
Even melden wie er meegaat zodat ik weet hoeveel er te kanen mee moet worden genomen
en neem je wetsuit mee, we kunnen na Arcen niet naar de kerk tegenover de woning van
Moeke Borgia want 't is Zondag dus gaan we ons in de grachten vermaken, iets met super
marktwagentjes of zo, er wordt ook de mogelijkheid geboden om na Arcen nog even de fan
clubdag van Seki aan te doen in Schiedam en Tante Bep gaat daarna direct door naar huis.
* pluisje wordt er helemaal blij van.
ik kan die stamboom ook niet laden trouwens, ben inmiddels dan ook het zicht op de familieverhoudingen totaal kwijt......
is er niet een of ander wizz-kid achtig neefje of broertje die een stamboom op FOK kan zetten?
als er in de familie nog niemand is, wil ik hem (of haar) ook wel adopteren
quote:
op 05-21-2000 om 08:37 AM schreef just me het volgende:
Sorry dat ik wat laat reageer; ik heb er heel goed over na moeten denken maar hoe zit het met dat 14-jarige pubertje met lang haar? als mijn lieve Dark het ook goed vindt is hij bij ons van harte welkom
Lieve, bij ons zal iedereen welkom zijn, dat wij als broer en zus met elkaar getrouwd zijn, zegt al genoeg, wij doen niet ingewikkeld over dat soort zaken en hebben beiden een ruim hart.
Samen met onze nichtjes, Pluisje en Merel,aangetrouwde neef TARAraboemdijee, Tante Bep en de beide omes Hannus en Zeeuws jongetje, vormen wij nog slechts een kleine tak van de FokFamilie, dus er is altijd plaats voor meer
P.S. Goedemorgen lief, lekker geslapen?
quote:
op 05-21-2000 om 11:57 AM schreef femfatale het volgende:
[Femfatale krijgt de stamboom wel op het scherm]
Femfatale, vertel jij het ons dan maar wie je er als familieleden bij hebt gekregen en
wie ik virtueel gebaart heb gisteren en vannacht, Fondacootje ligt nog op bed geloof ik,
vindt het overigens prima hoor dat je naar de bus kijkt, je was immers bang dat je dat
niet van me mocht, als fatale vrouw lijk je me wel de leeftijd te hebben dat je dat zelf
nu uit kunt maken en trek ik qua kijkgedrag de handen van je af, hoewel ik best een beetje
verdrietig zou zijn als je bv Jerry Springer of Willikots Frequin gaat zitten kijken, maar
ja een moeder moet haar kids toch een keertje vrijlaten nietwaar.
Zie je hoop ik bij je Cyberoma Borgia vanmiddag, je webmams Bep
quote:
op 05-21-2000 om 11:59 AM schreef Dark het volgende:
Lieve, bij ons zal iedereen welkom zijn, dat wij als broer en zus met elkaar getrouwd zijn, zegt al genoeg, wij doen niet ingewikkeld over dat soort zaken en hebben beiden een ruim hart.
Samen met onze nichtjes, Pluisje en Merel,aangetrouwde neef TARAraboemdijee, Tante Bep en de beide omes Hannus en Zeeuws jongetje, vormen wij nog slechts een kleine tak van de FokFamilie, dus er is altijd plaats voor meerP.S. Goedemorgen lief, lekker geslapen?
euhm, met wie is mijn schoonmoeder nu getrouwd? Tom Tombadil of Dark?
en oom Dark? met Tante Bep of met mijn schoonmoeder?
Nog even en *wij* zijn de grootste familie van Nederland!!
bogus.
Ik heb evenmin last met de stamboom. Zou toch te maken hebben met keuze van Browser. Met mijn Netscape 4.7 (laatste versie) lukt het niet, maar met IE-5 lukt het wel. De oorzaak ligt met zekerheid aan de verlamming die Microsoft teweegbrengt met hun MonoPolio.
Bogus, naar verluidt ben jij de onechte zoon uit een slippertje van mijn zoon Hannus. Vraag dat even bij je moeder na, dan kan mijn Geriatrische Gade, Opa Fondaco, de stamboom weer upgraden.
Mijn lieve Beppekind heeft twee heuse broertjes, Hannus en Zeeuws jongetje (wat lijkt dat kind toch op z'n moeder!!!). Misschien heeft dat nog voeten in de aarde, want Fondaco heeft nooit echt kunnen verkroppen dat Hunter en ik in onze jonge dagen een Hannusje hebben gemaakt.
Ach ja, zo herinner ik me net dat Fondaco destijds smartelijk uitriep "moest je nou zo nodig je broek laten zakken, had je hem niet gewoon kunnen doorslikken?"
Gedane zaken nemen geen keer. Ik ben maar wat trots op mijn uitvinder van de Robowan 2.3.
Het gerucht gaat dat er een volgende bus komt. De bewoners zullen worden geronseld onder de FOK!-familieleden. Dus wees op je hoede, geen snoepjes of drank aannemen van vreemde No-FOK!kers !!!!!!!!
Wie er toch instinkt dient een salaris volgens Omroep CAO-A te eisen. Je zit daar uiteindelijk wekenlang een TV-show te geven met veel eigen inbreng (A dus).
Vooruit te betalen, ca 6000,- per maand. En niet te vergeten, de Gouden Handdruk bij het verlaten van de Bus.
quote:
op 05-21-2000 om 01:40 PM schreef Tante Bep het volgende:
Femfatale, vertel jij het ons dan maar wie je er als familieleden bij hebt gekregen en
wie ik virtueel gebaart heb gisteren en vannacht, Fondacootje ligt nog op bed geloof ik,
vindt het overigens prima hoor dat je naar de bus kijkt, je was immers bang dat je dat
niet van me mocht, als fatale vrouw lijk je me wel de leeftijd te hebben dat je dat zelf
nu uit kunt maken en trek ik qua kijkgedrag de handen van je af, hoewel ik best een beetje
verdrietig zou zijn als je bv Jerry Springer of Willikots Frequin gaat zitten kijken, maar
ja een moeder moet haar kids toch een keertje vrijlaten nietwaar.
Zie je hoop ik bij je Cyberoma Borgia vanmiddag, je webmams Bep
Dag moeder, hier is dus even een overzicht van onze stamboom:
Moor is de vader van Borgia en Tom Tombadil
Meister is weer een broer van Moor
Tom Tombadil is getrouwd met Just Me
en hebben 2 kinderen Pluisje en Merel
Merel heeft een relatie met Tara
Borgia is getrouwd met Fondaco en hebben 3 kinderen: Zeeuws Jongetje, Hannus en Tante Bep.
Tante Bep heeft een relatie met Dark.
Tante Bep en Dark hebben 5 kinderen: Sanne, Quenda, Jonge Moor, Bogus en Femfatale en is nog in verwachting van Hunter en Digger.
Femfatale heeft 1 kind : Oudjong die een relatie met Verbal heeft.
Uit deze relatie zijn 3 kinderen voortgekomen:
Puckzzz, Mirrorman en Hawkwind.
Mirrorman heeft 2 kinderen: Trainspotter en Chuckie.
Chuckie heeft 1 kind: Cynix
Daarbij bezitten wij nog een buurjongetje Arjuno wat nog steeds op zoek is naar zijn vader en is daar Coos waarvan ik de relatie tot deze familie nog niet helemaal begrijp.
Tevens is er ook nog een ome Koos die weer de vader is van Just me en Dark.
Maar ik heb begrepen dat Opa Fondaco bezig is om de stamboom voor iedereen toegankelik te maken. Waarschijnlijk zitten daar nog wel enkele wijzigingen in.
Het kan best zijn dat mijn dochter onstaan is door een cyberincestueuze relatie met mijn Oom Hannus, maar ja door de vele relaties van mij weet ik niet wie de werkelijke vader is.
Maar dat ik een kleinkind van Borgia ben is zeker duidelijk. Want ook ik kan een aardig woordje Fries praten en zelfs lezen, maar ook bij mij is het schrijven wat minder, ondanks dat ik nooit in Friesland heb gewoond.
En ik heb een grote liefde voor katten.
Groetjes,
Femfatale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |