quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een keer een blog gezien van een meid van pakweg 25 of zo, die krassen / snijden niet meer genoeg vond. Die sneed hele stukken vlees tot op het bot weg en maakte foto's van het resultaat. Ze ving het verloren bloed in maatbekers op en maakte er foto's van om te laten zien hoeveel bloed ze ermee verloren had.
Ik HOOP dat het fake was, maar het zag er veel te echt uit.
Dus je verhaal is ook ONZ!! ~!~!~!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:41 schreef ToT het volgende:
Maar goed, het is ONZ, dus als het een beetje luchtig blijft........
Was het maar waar!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:05 schreef Cluijt het volgende:
[..]
[..]
Dus je verhaal is ook ONZ!! ~!~!~!!
[ afbeelding ]
Jij weet ons ook wel nieuwsgierig te maken he?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had net ook een filmpje geplaatst, maar besloot toch om het ff wat luchtig te houden, dus heb ik hem maar weer verwijderd!
Okee, geen humor, maar een performance over automutilatie als gevolg van schizofrenie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij weet ons ook wel nieuwsgierig te maken he?
aub even in spoiler tagsquote:
Annnet gaat om met emo'squote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:22 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die daar precies op lijkt.
Fake denk ik: de schaal klopt niet (het lijk is te groot) en je ziet de rode ACHTERLICHTEN branden.quote:
Ken. Emo's gaan allemaal dood enzo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:27 schreef Cluijt het volgende:
[..]
Annnet gaat om met emo's!!!!
__!!!~~!!~
Zou je denken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Fake denk ik: de schaal klopt niet (het lijk is te groot) en je ziet de rode ACHTERLICHTEN branden.
Hij is keihard teen de trein aan gelopen, die duidelijk stil staat!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Fake denk ik: de schaal klopt niet (het lijk is te groot) en je ziet de rode ACHTERLICHTEN branden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |