Ja 65 euro terwijl ik voor nog geen 5 tientjes een nieuwe complete set koop. Oftewel debiele onderdelenprijs. Er gaan regelmatig wat karchers kapot dus hoop eigenlijk op iemand die zo''n ding nog ergens heeft liggen voor weinigquote:
Heb je toevallig voor een leuke prijs ook de slang met het pistool.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef flappy het volgende:
Heb ik liggen voor je. Bij mij is namelijk de waterinlaat van de karcher zelf afgebroken.Volgen mij had ik een 205M, de aansluiting ziet er hetzelfde uit. Op te halen in Gouda, maar ik wil hem ook wel opsturen.
Ophalen is gouda is een beetje ver weg, maar wat vraag je ervoor incl verzending ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef flappy het volgende:
Heb ik liggen voor je. Bij mij is namelijk de waterinlaat van de karcher zelf afgebroken.Volgen mij had ik een 205M, de aansluiting ziet er hetzelfde uit. Op te halen in Gouda, maar ik wil hem ook wel opsturen.
Flappy:quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:47 schreef flappy het volgende:
Alleen de verzendkosten is genoeg. Anders gooi ik het toch weg.
Die wil ik wel overnemen tegen verzendkostenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:39 schreef flappy het volgende:
Sorry, die heb ik ook al weggegeven. Nu heb ik alleen nog zo'n autowasborstel. Die past ook niet op mijn nieuwe. Geen karcher, want daar gaat alles van stuk.
Kun je mij een email sturen want ik heb geprobeerd je een PM te sturen maar die staat niet aan volgens mij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:47 schreef flappy het volgende:
Alleen de verzendkosten is genoeg. Anders gooi ik het toch weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |