Mja, wat is dan inderdaad de functie van een magnetron ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:42 schreef Esmerallda17 het volgende:
wat voor kleine magnetron heb jij als er niet eens een bord eten in past
Om je hamster in te drogen na het douchenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mja, wat is dan inderdaad de functie van een magnetron ?
daarom ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mja, wat is dan inderdaad de functie van een magnetron ?
Mensen die te lui zijn om het beestje even met een handdoekje te laten drogenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:44 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Om je hamster in te drogen na het douchen
Dit is wel geniaalquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
daarom ookwat heb je aan een magnetron zonder dingen op te kunnen warmen
Wat moet je met een handdoek als je een magnetron hebt. Daarnaast heb ik alleen grote mensen handdoeken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Mensen die te lui zijn om het beestje even met een handdoekje te laten drogen
Pizza in de magnetron wordt toch alleen maar een slappe bende.quote:
whahaquote:
Jij eet graag hamsterquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:46 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Wat moet je met een handdoek als je een magnetron hebt. Daarnaast heb ik alleen grote mensen handdoeken.
Heb je geen kleinere borden of is dit voor het eerst dat je eten wilt opwarmen in de magnetronquote:
Bij mij niet hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Pizza in de magnetron wordt toch alleen maar een slappe bende.
Curryquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:51 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Ik wel. Best te nassen met wat Curry hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |