ben je morgen jarig, Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:08 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik eis wel zon en warmte op mijn verjaardag hoor!
Kan me verjaardagen van mezelf herinneren, toen ik nog een klein Brenneltje was, dat ik in het zwembadje in de achtertuin zat.
Nee, niet morgen, maar wel bijna. Toch bedankt vastquote:
Mag ik bij jou van een heuvel af komen sleeën?quote:
Editorsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:10 schreef Joesse het volgende:
Zo, maar eens even gestemd voor de hemelse honderd. Lastige keus voor extra album: The Back Room van Editors (waarom die niet in de keuzelijst en de andere 2 wel?) of iets van The Smiths?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:08 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik eis wel zon en warmte op mijn verjaardag hoor!
Kan me verjaardagen van mezelf herinneren, toen ik nog een klein Brenneltje was, dat ik in het zwembadje in de achtertuin zat.
Ja, vroegâh, toen drempels nog kuilen waren, en je koe met een lange oe schreef... *zucht*quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Dat waren nog eens tijden Brennel
. Verwachting voor volgende week is wederom weinig hoopgevend, helaas..
haha, en ik heb zaterdag een barbecue, dat word nog watquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Dat waren nog eens tijden Brennel
. Verwachting voor volgende week is wederom weinig hoopgevend, helaas..
Whahaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:20 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja, vroegâh, toen drempels nog kuilen waren, en je koe met een lange oe schreef... *zucht*
Zal de ski's maar klaarzettenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, en ik heb zaterdag een barbecue, dat word nog wat
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:11 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mag ik bij jou van een heuvel af komen sleeën?![]()
...neh, genoeg sneeuw en winter gehad dit jaar. December maar weer.
zal inderdaad meer een bierbeque dan een barbeque wordenquote:
Ook best gezelligquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zal inderdaad meer een bierbeque dan een barbeque worden
zekers, maar ik doe het liever tegelijk.. creeert ook zon fijne bodemquote:
Ja, ook niet verkeerd idd anders hakt zo'n biertje er direct hard in op een vrijwel lege maagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zekers, maar ik doe het liever tegelijk.. creeert ook zon fijne bodem
pcies, en aangezien ik niet voor het bier betaalquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, ook niet verkeerd idd anders hakt zo'n biertje er direct hard in op een vrijwel lege maag.
Nou, die lijkt me goed genoeg! Maar volgens dit liedje moet ik juist wakker wordenquote:
Helderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
pcies, en aangezien ik niet voor het bier betaal
vind je et gek met een gebroken duimquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:50 schreef Captain_Slow het volgende:
Zou dit de ober zijn die onze familie gister had? Dat was echt een prutser, liet van alles vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |