Daarom was het voetbalcommentaar door hun ook zo leuk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Het moge bekend zijn dat de heren Ek en Stra niets, maar dan ook he-le-maal niets hebben met voetbal. Denk niet dat die combi leuke radio gaat maken.
Denk dat dat E&V en Gijp wel een uur over de 3FM Awards volgeluld krijgenquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom was het voetbalcommentaar door hun ook zo leuk.
Maar voetbalpersonen als gasten in EW vind ik iig geen goed idee... omdat ik zelf ook helemaal niets met voetbal heb.
Geen idee, luister niet. Heb de bekerfinale aan staan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:57 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik vind het eerste uur erg matig, ben ik daarin de enige?
Daar heb ik serieus geen verstand van dus dat kan mij ook niet zo boeien. Ik begrijp alleen dat het niet zo goed is voor de economiequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind dat instortende Wall Street interessanter/belangrijker
Ik zie daarin gewoon :quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:09 schreef -Hans- het volgende:
Angstig prettig. Dat schoot net door mijn hoofd bij het zien van de playlist van Der Rudy. Elk uur begint met een juweel van een plaat. Al is de uuropener van uur 3 geen juweel van een plaat, maar wel erg jeugdsentiment
check it out!
quote:Dr Dre ft Snoop Dogg – Next Episode
Heel vet is die iddquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zie daarin gewoon :
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Wat een plaat
hm, voorzie nog een drukke dag morgen....quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dow is inmiddels ook weer als een raket omhooggeschoten, dus het Plunge Protection Team heeft z'n werk weer goed gedaanquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, voorzie nog een drukke dag morgen....
vermoed dat wat teams het druk gaan krijgen op zo'n rare dag, dat is de ervaringquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dow is inmiddels ook weer als een raket omhooggeschoten, dus het Plunge Protection Team heeft z'n werk weer goed gedaan.
Ik snap er ook geen iota van. Opeens allemaal beurs-tweets in m'n tijdlijn. Watskebeurt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus geen verstand van dus dat kan mij ook niet zo boeien. Ik begrijp alleen dat het niet zo goed is voor de economie
Elke keer is één keer teveel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe single van Die Opposites Ft Trijntje Oosterhuis hoor je ook steeds vaker.
Ik vind hem ook leuk hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:35 schreef Brennel het volgende:
Ik ben duidelijk in de minderheid met mijn mening
quote:
Helaas staat het bij voetbal anders , laten we hopen dat het in de Euroborg dikke winst wordt voor de Groningersquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:54 schreef -Hans- het volgende:
1 - 1 bij de play-offs ! We leven nog. Op naar zaterdag. Erop en erover
Ook dat komt goed !!! Maar ja, het laatste doelpunt van Utrecht komt wel aan. Duimenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Helaas staat het bij voetbal anders , laten we hopen dat het in de Euroborg dikke winst wordt voor de Groningers
Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juist.... Ik bedoelde meer dat er weer 3voor12 radio was xD
Ik denk dat er daar in Amerika iemand op zoek kan naar een andere baanquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wut, wut? Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk dat er daar in Amerika iemand op zoek kan naar een andere baanAls het waar is van die 16 miljard ten minste
Iddquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk dat er daar in Amerika iemand op zoek kan naar een andere baanAls het waar is van die 16 miljard ten minste
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
Facking vetEric is dinsdag gast gitarist @ Kontrust
![]()
![]()
Hier andersomquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:55 schreef -Hans- het volgende:
A.s. dinsdag dus geen Corton, maar Der Rudy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |