quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, dat krijg je wanneer je 2 streams aan hebt staan
Waar zie je dat staan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:28 schreef themauster het volgende:
http://radiofreak.nl/nieuws.php?id=9574
Dus Rabradio straks nog maar 4x per week en Claudia blijft op haar tijd dan
Als Claudia weg zou gaan zou Rob wel op haar tijd komen neem ik aanquote:
Groningenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:27 schreef themauster het volgende:
WTF een aardschok net hier!
When you assume, you make an ass out of u and me.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Als Claudia weg zou gaan zou Rob wel op haar tijd komen neem ik aan
Heb net mijn nieuwe subwoofer aangeslotenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:27 schreef themauster het volgende:
WTF een aardschok net hier!
Nee maar serieus zou wel weer van de gasbel komen, het was ook een keiharde klap zo hard heb ik nog nooit meegemaakt en ik woon nou niet echt dichtbij de gasbelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb net mijn nieuwe subwoofer aangesloten
Zou best kunnen inderdaad het van die gasbel is gekomen. Heb hier er niets van gemerkt, maar las op Twitter net wel een reactie van iemand die het ook had gemerkt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee maar serieus zou wel weer van de gasbel komen, het was ook een keiharde klap zo hard heb ik nog nooit meegemaakt en ik woon nou niet echt dichtbij de gasbel
Het een sluit het ander niet uitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Als Claudia weg zou gaan zou Rob wel op haar tijd komen neem ik aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |