@gerardekdom Alcoholverbod in Rotterdam. Er worden zelfs drankhekken geplaatst!quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. btw; leuke TT !
Draaide Paul net Wallis Bird? Geinig!
Whehe. Ge-wel-digquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
@gerardekdom Alcoholverbod in Rotterdam. Er worden zelfs drankhekken geplaatst!
Die eerste gaat hopelijk niet door die andere 2 zullen me een zorg zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:57 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag een leuke sportdag ! Ajax ff winnen van Feyenoord. Groningen gaat winnen van Utrecht en waar ik het meest zenuwachtig voor ben is of Groningen vandaag de 1 - 1 weet te maken tegen Leiden (basketbal).
van mij mag je gelijk krijgenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:57 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag een leuke sportdag ! Ajax ff winnen van Feyenoord. Groningen gaat winnen van Utrecht en waar ik het meest zenuwachtig over ben is of Groningen vandaag de 1 - 1 weet te maken tegen Leiden (basketbal).
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die eerste gaat hopelijk niet door die andere 2 zullen me een zorg zijn.
quote:In het uiterste zuidoosten van het land in de hoog gelegen gebieden kan er mogelijk natte sneeuw voor gaan komen.
wtfquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.weerdirect.nl/weer/weer.htm
[..]. 't Is goddomme MEI!
Bij mijn schoonouders in Zuid Frankrijk lag deze week ook sneeuw in de heuvelsquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zou Eindhoven moeten winnen ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:09 schreef borisz het volgende:
Ajax wint
Eindhoven wint
Helmond sport wint.
Grunn mag best Europa in.
Yup, zag beelden @ Journaal gisteren van sneeuw in de Pyreneeën en hoge golven en overstromingen in Nicequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij mijn schoonouders in Zuid Frankrijk lag deze week ook sneeuw in de heuvels
WAT ?!?!?! Sick !!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Eindhoven in de ere ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wel. WIllem 2 moet in de bierdivisie gaan spelen.
Top! mis alleen Grunn nog,quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[Sneak preview] FOK! op de Bevrijdingsfestivals in Nederland
Neuh Cambuur of GAE gaat Eindhoven verslaan.quote:
GAE.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh Cambuur of GAE gaat Eindhoven verslaan.Maar Willem 2 moet eruit.
Nee Cambuur, dan komt er weer een ouderwetsche Friese derbyquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
GAE.
En Zwolle promoveert ook.
Dus vier Overijsselse clubs in Eredivisie
Cambuur of Go Ahead zou weleens leuk zijn inderdaad.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef borisz het volgende:
Sparta mag best in de eredivisie blijven spelen, maar Willem 2 is een saaie club die ik totaal niet zal missen. Cambuur of GAE zijn leukere ploegen in de eredivisie. Bovendien kunnen ze in Braboland wel een clubje missen.
Heb je dat filmpje ook gezien? Ik nog niet, maar hij ging em uitpakken, maar ze hadden toen stiekem zijn Iphone al uit die verpakking gehaaldquote:
Doe dan maar Go ahead. Heb daar wel wat mee. Heb ook familie in die regio wonen. Publiek is daar niet altijd even braaf, maar dat schijnt niet heel uniek te zijn..quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Cambuur of Go Ahead zou weleens leuk zijn inderdaad.
Nou, dan zijn ze er net zo 'snel' bij als met bepaalde muziekquote:
Dit dusquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje ook gezien? Ik nog niet, maar hij ging em uitpakken, maar ze hadden toen stiekem zijn Iphone al uit die verpakking gehaald!
aprilletje mei geeft ook nog wel eens een witte lijquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
misschien heeft hij ook gewacht tot zn huidige telefoon van ellende uit elkaar valt, net zoals ik dat doe. Ik zit nu echter al wel erg lang te wachten, onverwoestbaar dingquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, dan zijn ze er net zo 'snel' bij als met bepaalde muziek.
Zit er dik in idd, wodt door alle dj's wel veel gedraaid.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:50 schreef Againzender het volgende:
Deze van Sia geef ik een een goede kans voor de nieuwe MH
Braaf publiek gaat naar het basketballen van Groningen kijken,,quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe dan maar Go ahead. Heb daar wel wat mee. Heb ook familie in die regio wonen. Publiek is daar niet altijd even braaf, maar dat schijnt niet heel uniek te zijn..
GAE is altijd leuk inderdaad, al is het maar voor de nostalgie. En die supporters zijn ook niet zo stil iddquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe dan maar Go ahead. Heb daar wel wat mee. Heb ook familie in die regio wonen. Publiek is daar niet altijd even braaf, maar dat schijnt niet heel uniek te zijn..
Ja, die heb ik gezien jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dit dus
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)erdwenen-telefoon...
Juist !quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Braaf publiek gaat naar het basketballen van Groningen kijken,,
Club heeft een aardige historie en o.a. Marc Overmars heeft daar gespeeldquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:58 schreef Againzender het volgende:
GAE is altijd leuk inderdaad, al is het maar voor de nostalgie. En die supporters zijn ook niet zo stil idd
Natuurlijk ook geweldig geproduceerd door Todd Rundgrenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:00 schreef -Hans- het volgende:You took the words right out of my mouth
. Misschien binnenkort maar weer eens wat van Meatloaf opzetten. Geweldige muziek
.
Het begint natuurlijk bij die gekken die alles aangrijpen om te rellen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:13 schreef Paul-89 het volgende:
Ongelofelijk dat die bruiloft verziekt wordt door die gek van een Aboutaleb.
Ja tuurlijk, het is tijd om de voetbalwet in te voeren en de relschoppers/idioten eruit te pikken en zwaar te straffen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het begint natuurlijk bij die gekken die alles aangrijpen om te rellen.
Dat de gemeente daar vervolgens geen passend antwoord op heeft zegt idd wel weer genoeg over het functioneren van de gemeente.
Guttegut, Aboutaleb heeft geen keus hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, het is tijd om de voetbalwet in te voeren en de relschoppers/idioten eruit te pikken en zwaar te straffen.
Maar een besloten feest voor 20 man een alcoholverbod opleggen is echt een dramatisch besluit, proberen ze hier nu echt een signaal mee af te geven ?Ze maken zich compleet belachelijk.
Wij mogen Godd zeggen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Natuurlijk ook geweldig geproduceerd door Todd Rundgren
Waarom heeft hij geen keuze ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
Guttegut, Aboutaleb heeft geen keus hoor
En die voetbalwet meoet in de 2e Kamer geregeld worden. Heeft hij ook niks mee te maken.
ze zouden hem moeten uitnodigen voor ekstra weekendquote:
Zou leuk zijn inderdaad, was wel al eens bij Stenders als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze zouden hem moeten uitnodigen voor ekstra weekend
Lijkt me niet. Het moge bekend zijn dat de heren Ek en Stra niets, maar dan ook he-le-maal niets hebben met voetbal. Denk niet dat die combi leuke radio gaat maken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze zouden hem moeten uitnodigen voor ekstra weekend
altijd leuk idd als je een nummer dat door hem geproduceerd is aanvraagt bij Gerardquote:
Je hoef het toch niet over voetbal te hebben, over muziek heeft hij ook een menig.(refereert naar het interview van Stenders)quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Het moge bekend zijn dat de heren Ek en Stra niets, maar dan ook he-le-maal niets hebben met voetbal. Denk niet dat die combi leuke radio gaat maken.
Helemaal juistquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Natuurlijk ook geweldig geproduceerd door Todd Rundgren
Daarom was het voetbalcommentaar door hun ook zo leuk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Het moge bekend zijn dat de heren Ek en Stra niets, maar dan ook he-le-maal niets hebben met voetbal. Denk niet dat die combi leuke radio gaat maken.
Denk dat dat E&V en Gijp wel een uur over de 3FM Awards volgeluld krijgenquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom was het voetbalcommentaar door hun ook zo leuk.
Maar voetbalpersonen als gasten in EW vind ik iig geen goed idee... omdat ik zelf ook helemaal niets met voetbal heb.
Geen idee, luister niet. Heb de bekerfinale aan staan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:57 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik vind het eerste uur erg matig, ben ik daarin de enige?
Daar heb ik serieus geen verstand van dus dat kan mij ook niet zo boeien. Ik begrijp alleen dat het niet zo goed is voor de economiequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind dat instortende Wall Street interessanter/belangrijker
Ik zie daarin gewoon :quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:09 schreef -Hans- het volgende:
Angstig prettig. Dat schoot net door mijn hoofd bij het zien van de playlist van Der Rudy. Elk uur begint met een juweel van een plaat. Al is de uuropener van uur 3 geen juweel van een plaat, maar wel erg jeugdsentiment
check it out!
quote:Dr Dre ft Snoop Dogg – Next Episode
Heel vet is die iddquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zie daarin gewoon :
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Wat een plaat
hm, voorzie nog een drukke dag morgen....quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dow is inmiddels ook weer als een raket omhooggeschoten, dus het Plunge Protection Team heeft z'n werk weer goed gedaanquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, voorzie nog een drukke dag morgen....
vermoed dat wat teams het druk gaan krijgen op zo'n rare dag, dat is de ervaringquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dow is inmiddels ook weer als een raket omhooggeschoten, dus het Plunge Protection Team heeft z'n werk weer goed gedaan.
Ik snap er ook geen iota van. Opeens allemaal beurs-tweets in m'n tijdlijn. Watskebeurt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus geen verstand van dus dat kan mij ook niet zo boeien. Ik begrijp alleen dat het niet zo goed is voor de economie
Elke keer is één keer teveel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe single van Die Opposites Ft Trijntje Oosterhuis hoor je ook steeds vaker.
Ik vind hem ook leuk hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:35 schreef Brennel het volgende:
Ik ben duidelijk in de minderheid met mijn mening
quote:
Helaas staat het bij voetbal anders , laten we hopen dat het in de Euroborg dikke winst wordt voor de Groningersquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:54 schreef -Hans- het volgende:
1 - 1 bij de play-offs ! We leven nog. Op naar zaterdag. Erop en erover
Ook dat komt goed !!! Maar ja, het laatste doelpunt van Utrecht komt wel aan. Duimenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Helaas staat het bij voetbal anders , laten we hopen dat het in de Euroborg dikke winst wordt voor de Groningers
Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juist.... Ik bedoelde meer dat er weer 3voor12 radio was xD
Ik denk dat er daar in Amerika iemand op zoek kan naar een andere baanquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wut, wut? Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk dat er daar in Amerika iemand op zoek kan naar een andere baanAls het waar is van die 16 miljard ten minste
Iddquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk dat er daar in Amerika iemand op zoek kan naar een andere baanAls het waar is van die 16 miljard ten minste
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
Facking vetEric is dinsdag gast gitarist @ Kontrust
![]()
![]()
Hier andersomquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:55 schreef -Hans- het volgende:
A.s. dinsdag dus geen Corton, maar Der Rudy!
Pff ik kan wel aan de gang blijven, maar het blijft natuurlijk een zeikerig ongeinspireerd kutnummer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:26 schreef Bol_Wan het volgende:
is dit nummer nu ineens wel geaccepteerd, eerst werd er steeds op afgegeven![]()
vind et overigens nog steeds geen drol aan
het voordeel van Paramore!, is alleen zo jammer dat dit radio is, maar jij helpt wel!quote:
Ja joh, doe eens open! Het is koud buiten!quote:
Inderdaad, hij ziet lijkbleekquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja joh, doe eens open! Het is koud buiten!
Sorry! was ff bezig..quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja joh, doe eens open! Het is koud buiten!
ja met posten, we weten ook meteen waar jou voorkeuren liggenquote:
Inderdaad... * Brennel druipt af.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja met posten, we weten ook meteen waar jou voorkeuren liggen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:34 schreef Captain_Slow het volgende:
Dan moet je misschien open doen en niet zo dom hier gaan zitten posten
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
ja met posten, we weten ook meteen waar jou voorkeuren liggen
quote:
jaja, switch die schuld maar weer van je af hequote:Op donderdag 6 mei 2010 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry brennel ! wist niet dat het zo koud was
+ 2 scherp.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
jaja, switch die schuld maar weer van je af he
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry brennel ! wist niet dat het zo koud was
quote:
heel natte sneeuw is gewoon regen hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hahaha ja begin mei en dan natte sneeuw. Bizar!
Ik eis wel zon en warmte op mijn verjaardag hoor!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hahaha ja begin mei en dan natte sneeuw. Bizar!
ben je morgen jarig, Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:08 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik eis wel zon en warmte op mijn verjaardag hoor!
Kan me verjaardagen van mezelf herinneren, toen ik nog een klein Brenneltje was, dat ik in het zwembadje in de achtertuin zat.
Nee, niet morgen, maar wel bijna. Toch bedankt vastquote:
Mag ik bij jou van een heuvel af komen sleeën?quote:
Editorsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:10 schreef Joesse het volgende:
Zo, maar eens even gestemd voor de hemelse honderd. Lastige keus voor extra album: The Back Room van Editors (waarom die niet in de keuzelijst en de andere 2 wel?) of iets van The Smiths?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:08 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik eis wel zon en warmte op mijn verjaardag hoor!
Kan me verjaardagen van mezelf herinneren, toen ik nog een klein Brenneltje was, dat ik in het zwembadje in de achtertuin zat.
Ja, vroegâh, toen drempels nog kuilen waren, en je koe met een lange oe schreef... *zucht*quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Dat waren nog eens tijden Brennel
. Verwachting voor volgende week is wederom weinig hoopgevend, helaas..
haha, en ik heb zaterdag een barbecue, dat word nog watquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Dat waren nog eens tijden Brennel
. Verwachting voor volgende week is wederom weinig hoopgevend, helaas..
Whahaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:20 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja, vroegâh, toen drempels nog kuilen waren, en je koe met een lange oe schreef... *zucht*
Zal de ski's maar klaarzettenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, en ik heb zaterdag een barbecue, dat word nog wat
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:11 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mag ik bij jou van een heuvel af komen sleeën?![]()
...neh, genoeg sneeuw en winter gehad dit jaar. December maar weer.
zal inderdaad meer een bierbeque dan een barbeque wordenquote:
Ook best gezelligquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zal inderdaad meer een bierbeque dan een barbeque worden
zekers, maar ik doe het liever tegelijk.. creeert ook zon fijne bodemquote:
Ja, ook niet verkeerd idd anders hakt zo'n biertje er direct hard in op een vrijwel lege maagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zekers, maar ik doe het liever tegelijk.. creeert ook zon fijne bodem
pcies, en aangezien ik niet voor het bier betaalquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, ook niet verkeerd idd anders hakt zo'n biertje er direct hard in op een vrijwel lege maag.
Nou, die lijkt me goed genoeg! Maar volgens dit liedje moet ik juist wakker wordenquote:
Helderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
pcies, en aangezien ik niet voor het bier betaal
vind je et gek met een gebroken duimquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:50 schreef Captain_Slow het volgende:
Zou dit de ober zijn die onze familie gister had? Dat was echt een prutser, liet van alles vallen
Prima toch? Rabradio kan ik wel een dag missen hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:28 schreef themauster het volgende:
http://radiofreak.nl/nieuws.php?id=9574
Dus Rabradio straks nog maar 4x per week en Claudia blijft op haar tijd dan
Godver.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:28 schreef themauster het volgende:
dat is wel janken jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:28 schreef themauster het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:28 schreef themauster het volgende:
Het gaat erom dat die kut van een Claudia blijftquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:09 schreef Paul het volgende:
Waarom vinden jullie het zo erg om 1 dagje rabradio te missen
Doorhalen wat niet van toepassing isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:18 schreef -Hans- het volgende:
Ace of base?
doe mij dan maar de basequote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doorhalen wat niet van toepassing is.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, dat krijg je wanneer je 2 streams aan hebt staan
Waar zie je dat staan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:28 schreef themauster het volgende:
Als Claudia weg zou gaan zou Rob wel op haar tijd komen neem ik aanquote:
Groningenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:27 schreef themauster het volgende:
WTF een aardschok net hier!
When you assume, you make an ass out of u and me.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Als Claudia weg zou gaan zou Rob wel op haar tijd komen neem ik aan
Heb net mijn nieuwe subwoofer aangeslotenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:27 schreef themauster het volgende:
WTF een aardschok net hier!
Nee maar serieus zou wel weer van de gasbel komen, het was ook een keiharde klap zo hard heb ik nog nooit meegemaakt en ik woon nou niet echt dichtbij de gasbelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb net mijn nieuwe subwoofer aangesloten
Zou best kunnen inderdaad het van die gasbel is gekomen. Heb hier er niets van gemerkt, maar las op Twitter net wel een reactie van iemand die het ook had gemerkt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee maar serieus zou wel weer van de gasbel komen, het was ook een keiharde klap zo hard heb ik nog nooit meegemaakt en ik woon nou niet echt dichtbij de gasbel
Het een sluit het ander niet uitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Als Claudia weg zou gaan zou Rob wel op haar tijd komen neem ik aan
Hallo Janneke!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Haj...
Iemand een dikke trui voor me? Ben vergeten er één mee te nemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |