Ja dat snap ik wel, maar ik bedoel eigenlijk alleen maar dat een B cup ongeacht de onderwijdte in verhouding even groot is. En 75C is qua volume in de cups wel gelijk aan 80B bijv. ,maar in verhouding groter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:17 schreef tja77 het volgende:
de b of de c, bepaalt de cupmaat, en die staat los van de onderwijdte (dus het getal)
Dus een cup van 75 b, is net zo groot als een cup van 85 b.
Dat een 75c met een 80 b te vergelijken is, is omdat bij de een, de onderwijdte groter en de cupmaat kleiner is, dus het totaalplaatje komt redelijk overeen.
Maar de cupmaat van een 75c is echt wel groter dan die van een 80b, maar de pasvorm van het geheel komt overeen.
Zal wel vrouwenlogica zijn, want hier raak je me kwijt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar ik bedoel eigenlijk alleen maar dat een B cup ongeacht de onderwijdte in verhouding even groot is. En 75C is qua volume in de cups wel gelijk aan 80B bijv. ,maar in verhouding groter.
Ik zal het anders neerzetten: 70B t/m 80B, 70C, 75C en 70Dquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus vrouwen die wat breder zijn, met kleine borsten, tot vrouwen die wat smaller zijn met grote borsten.
70b tot 80d zou logischer zijn.
Kleine/smallere vrouwen, met wat kleinere cup, tot wat bredere vrouwen met grotere cup
Ik weet wel hoe je de maat neemt hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zal wel vrouwenlogica zijn, want hier raak je me kwijt.
Hier staat zoals ik het bedoel.
http://www.hoedoe.nl/mode(...)al-ik-mijn-beha-maat
duidelijk, en die mening deel ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal het anders neerzetten: 70B t/m 80B, 70C, 75C en 70D
bij mijn vriendin is dat ook zo. maar we hebben gevonden dat ze bh's van sapph pastquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:40 schreef missyB het volgende:
ik heb 70 e en word er toch niet vrolijk van.
met die omvang is er bijna geen beha te krijgen, ook niet in het duurdere segment,gewoon de omvang in combi met die verrekte E is er bijna niet.
Hier ook leuke bloesjes en jasjes die niet passen.
Als ik een jurkje koop in maat 34-36 zit ie in de taille enzo perfect maar dus veel te krap van voren.
En mannen hebben snel de neiging tegen mn borsten te praten ipv tegen mij en mij aankijken tijdens een gesprek.
bij de sapph zijn veelal de cups niet diep genoeg voor mij, jaaa zo heet dat echt vertelde mevrouw livera me laatst.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:17 schreef Chulaa het volgende:
[..]
bij mijn vriendin is dat ook zo. maar we hebben gevonden dat ze bh's van sapph past![]()
Dat is mooiquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:59 schreef htctouch2 het volgende:
Mijn vrouw heeft cupje A...
Vind het zeer mooi, lekker stevig...
Heb exen tot cup D en en waren minder mooi, als ze op de rug lag schoven de tieten naar de zij
Dit vind ik mooi
[ afbeelding ]
In mijn geval: omdat ik ook op vrouwen val? En het is onder vrouwen iets normaler om het over elkaars tieten te hebben (en soms spiek ik even tijdens het kletsen erover).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef speknek het volgende:
Waarom posten er allemaal vrouwen mee in dit topic. Alsof er mannen in het mooiste pikken topic posten "ik houd van kromme die naar linksonder wijzen
"
Valt niet op verder hoor.
Vrouwen kijken ook naar andermans borsten en zijn bijna altijd ontevreden over hun eigen borstenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef speknek het volgende:
Waarom posten er allemaal vrouwen mee in dit topic. Alsof er mannen in het mooiste pikken topic posten "ik houd van kromme die naar linksonder wijzen
"
ik ben zeer blij met mijn dames maar minder blij dat de beha en modemakers niet genoeg op de diversiteit van borsten in springen, zodat elke vrouw een mooie , goed passende beha kan dragen.of een leuk blousje waar de knoopjes niet van op springen staan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vrouwen kijken ook naar andermans borsten en zijn bijna altijd ontevreden over hun eigen borsten
Misschien moet de mod even de OP lezenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef speknek het volgende:
"
Kijk dat is beterquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:42 schreef MsMessy het volgende:
ik heb 80G en soms 80H (engelse maat 36G). Ideaal zou toch wel 75F zijn maar er gaat bij mij niets van de borsten af als ik afval en verkleinen daar begin ik niet aan. Dan maar fijn beha's van Curvy Kate showgirl en er blij mee zijn.
Ik had een vriendin met een A-cup en dat was best aangenaam hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:31 schreef laforest het volgende:
Mensen die een A-cup sexy vinden.
Val je op jonge jongentjes ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |