abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81520477
Hier komt 'ie dan, de gouden tip:

Voor je eerste keer zou ik zeker geen rozenblaadjes neerleggen en ook geen voorbereidingen treffen die anders zijn dan een condoom in de buurt hebben en eventueel een handoek.
Why not? Door alles voor te bereiden leg je niet alleen een druk op jezelf, maar ook op haar.
Je plant de dag als het ware gewoon in als "morgen wordt mijn eerste keer".
Maar helemaal met je eerste keer, is het niet juist extra belangerijk dat je zoiets gewoon op het moment doet?
Waarschijnlijk heb je bij je eerste keer al spanning genoeg, en kun je die extra spanning er echt niet bij hebben, daar zou een van jullie twee zich ongemakkelijk door kunnen voelen.
Mijn tip: wacht gewoon lekker af, het komt vanzelf wel als jullie allebei zover zijn.

Als jullie het eenmaal een paar keer gedaan hebben kun je dingen gaan doen als eens een bad klaarmaken voor je vriendin met rozenblaadjes, kaarsjes ect.
Tegen die tijd is de druk er namelijk wel van af.

In ieder geval, wat je ook doet, zet haar nooit onder druk, geef haar nooit het gevoel dat jij ervanuit gaat dat het gaat gebeuren (hiermee zet je haar ontzettend onder druk!) en om punt 2 zeker te stellen: Ga er ook nooit vanuit dat het gebeuren gaat, plan het dus al helemaal niet in.

Verder heb je een kans dat als zij een druk op zich voelt, ze juist dichtklapt en het juist niet meer wil.

Toen ik en mijn vriendin onze eerste keer hadden waren we gewoon aan het uitkleden om te gaan douchen. Ik duwde haar op bed en begon haar te zoenen en zo langzaam kwam van het en het ander en zat 'ie er "opeens" bijna in. Ik vroeg haar toen of zij verder wilde gaan waarop ze antwoorde dat ze er de laatste tijd wel over gedacht had.
Uit liefde voor haar heb ik toen gewoon gezegd van "denk er dan nog maar een nachtje langer over na totdat je het zeker weet". Ik zou het namelijk ontzettend kut vinden als zij achteraf spijt krijgt of zich schuldig voelt!
De volgende dag hebben we het alsnog gedaan en het was heerlijk.

Ik heb liever dat het een dag, een week, een maand langer duurt voordat we het hadden gedaan dan dat het heel snel al had geweest en een van ons 2 zich er achteraf niet goed bij had gevoelt.
Je brengt daarmee namelijk zowel je partner als je relatie "in gevaar".

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!!

Groetjes!
Ik doe mijn best.
pi_81522051
ik zie dat het al 20 keer gezegd is, had geen zeen om alles van te voren te moeten lezen namelijk.
Ik doe mijn best.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')