Dan begrijp ik het, zolang ik mijn diploma niet aanvraag kan ik dus het wettelijke collegegeld blijven betalen van ongeveer 1600 euro ipv de 2800 collegegeld die de instelling mag vragen bij een tweede bachelor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:27 schreef Mekkalomp het volgende:
In je stuk heb je het alleen maar over het collegegeld.
Maarja, als je voor je tweede bachelor instellingscollegegeld moet betalen dan moet je je diploma niet aanvragen van je eerste bachelor of 1 vak niet halen.
Dit is toch logisch ???
Probleem is alleen dat je bij de verkorte bachelor in Nijmegen alleen wordt toegelaten als je je diploma ook echt hebt. Uit eigen ervaring weet ik dat ze ontzettend moeilijk doen, ik heb er een half jaar over gedaan om mij correct ingeschreven te krijgen (mijn eigen faculteit geeft geen propedeuse-bewijzen).quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:45 schreef WJMW het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het, zolang ik mijn diploma niet aanvraag kan ik dus het wettelijke collegegeld blijven betalen van ongeveer 1600 euro ipv de 2800 collegegeld die de instelling mag vragen bij een tweede bachelor.
Het is zo gigantisch onlogisch dat ik er aan twijfelde of ik dit wel juist had.
Ik word dus beloond wanneer ik het afstuderen van mijn huidige studie uitstel. Fucking briljant ;')
Hey dat is nog eens nuttig advies ,bedankt! Wat vond je van de opleiding? En welke richting heb je het tweede jaar gekozen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:23 schreef Horloge het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat je bij de verkorte bachelor in Nijmegen alleen wordt toegelaten als je je diploma ook echt hebt. Uit eigen ervaring weet ik dat ze ontzettend moeilijk doen, ik heb er een half jaar over gedaan om mij correct ingeschreven te krijgen (mijn eigen faculteit geeft geen propedeuse-bewijzen).
Als je toch de truc wil uithalen waarbij je nog geen diploma aanvraagt om zo wettelijk tarief te mogen betalen, zorg dan dat je nu al begint met de inschrijfprocedure! Haal van deze pagina het formulier "bewijs te behalen diploma" en regel een handtekening in Tilburg. Als je een handtekening krijgt, zit je in principe goed.
Kwalitatief gezien een zeer degelijke opleiding. Helaas zijn niet alle onderdelen uit het programma even interessant. Ook jammer dat een groot deel van de mensen die er zit 40+ is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:35 schreef WJMW het volgende:
[..]
Hey dat is nog eens nuttig advies ,bedankt! Wat vond je van de opleiding? En welke richting heb je het tweede jaar gekozen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |