Nou ik je toch spreek.quote:Op zondag 7 november 2010 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
Zo geweldig dat Metaan alles opnoemt alsof het feiten zijn.
Er zijn minimaal 5 rappers beter dan Hef.quote:Op maandag 8 november 2010 00:31 schreef Metaan het volgende:
[..]
Nou ik je toch spreek.
Schijnbaar losjes op de achterbank.....Is er een betere?
quote:Op maandag 8 november 2010 07:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap echt niet wat mensen goed vinden aan Rico. Rijmen op kleuterschool niveau. Teksten gaan echt he-le-maal nergens over.
Hear hear.quote:Op maandag 8 november 2010 07:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Er zijn minimaal 5 rappers beter dan Hef.
Sticks
Rico
Typhoon
Duvel
Fresku
Verkapte-ik-ken-zoveul-gangsters-post.quote:Op maandag 8 november 2010 09:29 schreef Weissman het volgende:
Leuk topic om te volgen...vooral als je Crooks en Hef persoonlijk kent en de oppervlakkige reacties hier leest
quote:Op maandag 8 november 2010 09:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Noem eens echt goede teksten van rico die daadwerkelijk over de track zelf gaan dan.
Jij kent ze natuurlijk heel persoonlijk. Want ze beschrijven hun leven in hun nummers.quote:Op maandag 8 november 2010 09:29 schreef Weissman het volgende:
Leuk topic om te volgen...vooral als je Crooks en Hef persoonlijk kent en de oppervlakkige reacties hier leest
quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:23 schreef Edwinuss het volgende:
Jij kent ze natuurlijk heel persoonlijk. Want ze beschrijven hun leven in hun nummers.
Je bent natuurlijk jaloers, je bent jaloers omdat die gasten bazen zijn. En jij niet.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:19 schreef ems. het volgende:
Ik schat osdorp zo ongeveer op hetzelfde niveau als hef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |