Hoe zou jij het kunnen weten? Duidelijk dat je geen bekende bent dus.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:24 schreef vault_tec het volgende:
Hef hosselt niks, pleegt geen overvallen etc dus snap niet dat mensen zeggen dat hij geen conformist is...
Hij wordt niet verdacht van criminele activiteiten toch, dus zo weet je dat... boeit verder ook niet of hij wel of niet 'hosselt', het gaat om z'n rapskills en z'n teksten.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:48 schreef Metaan het volgende:
[..]
Hoe zou jij het kunnen weten? Duidelijk dat je geen bekende bent dus.
Terug naar de provincie aub. Kunnen de 'Amerikanen' weer gelikt worden.
Daar is men ook provinciaal voor.
Dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:36 schreef Jahr00n het volgende:
Hef nog maar een kans gegeven. Jemig wat vind ik het slecht. Geen goede stem en flow.
En die beats.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:36 schreef Jahr00n het volgende:
Hef nog maar een kans gegeven. Jemig wat vind ik het slecht. Geen goede stem en flow.
hahahaha GET THE FUCK OUTTA HEREquote:
De enige koning, keizer en admiraal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:11 schreef Metaan het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk
Typisch de woorden van een Keizer-fan:
Ik zou die clip ook posten, maar we krijgen zo wel een comment van Metaan dat wij alleen politiek correcte hiphop luisteren.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
De enige koning, keizer en admiraal.
Ik woon gewoon in havete hoor... Kiddo's op de skatebaan pushen meer.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:48 schreef Metaan het volgende:
[..]
Hoe zou jij het kunnen weten? Duidelijk dat je geen bekende bent dus.
Terug naar de provincie aub. Kunnen de 'Amerikanen' weer gelikt worden.
Daar is men ook provinciaal voor.
En daar is helemal niets mis mee, waarom zou je politiek oncorrecte gezwetst luisteren (als het al te verstaan is) van bijv. Kempi?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:13 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Ik zou die clip ook posten, maar we krijgen zo wel een comment van Metaan dat wij alleen politiek correcte hiphop luisteren.
Ik bedoelde het helemaal niet negatief hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:43 schreef Nober het volgende:
[..]
En daar is helemal niets mis mee, waarom zou je politiek oncorrecte gezwetst luisteren (als het al te verstaan is) van bijv. Kempi?
Vroeger vond ik ze helemaal geweldig Opgezwolle en even later kwam toen ook Typhoon.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
De enige koning, keizer en admiraal.
Ik wel, het is kennelijk moeilijk te accepteren voor Metaan dat Typhoon, Jiggy Djé, Winne, Zwart Licht, Opgezwolle, Raymzter, beter zijn dan deze Hef.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:47 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Ik bedoelde het helemaal niet negatief hoor.
Je noemt een paar leuke rappers...quote:Op zondag 12 september 2010 01:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wel, het is kennelijk moeilijk te accepteren voor Metaan dat Typhoon, Jiggy Djé, Winne, Zwart Licht, Opgezwolle, Raymzter, beter zijn dan deze Hef.
Noem eens 1 goede reden waarom 1 van bovengenoemde NIET beter dan Hef is.quote:Op zondag 12 september 2010 21:31 schreef Metaan het volgende:
[..]
Je noemt een paar leuke rappers...
Maarbeter?
Beter niet, nee dat niet, wél politiek correcter.
Tsja op zich niets mis mee.
Daar kan de provinciaal (positief bedoeld) tenminste lekker op slapen.
Goede rap , verontrust.
Dat noem ik niet politiek correct. Waar zijn je argumenten nu?quote:ik bekeek me leven, van onder me versleten cap
ik schreef me regels, meestal op deze stek
we kochten niks, we stopten het in ons trainingsjack
Link maar iemand die dichter in de buurt komt danquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:07 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
hahahaha GET THE FUCK OUTTA HERE
Hef een Biggie flow, waar gaat het heen met de zogenaamde hiphop fans
Alleen Hef zelf.quote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef Class het volgende:
[..]
Link maar iemand die dichter in de buurt komt dan
Nog een lange weg te gaan...quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:17 schreef Metaan het volgende:
[..]
Alleen Hef zelf.
285.000 kijks
248.000 kijks
En er zit niet eens een video bij...
Rappen zoals GOD het bedoelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |