Rot alsjeblieft op, ik kwam gister ook een linkje tegen van Hef en het was een clip op youtube.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:39 schreef Metaan het volgende:
Even puur skills komen laten zien op 101.
Groot.
Het zegt jou niks, hetgeen weer veelzeggend is over jouw biotoop.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:39 schreef Edwinuss het volgende:
Alleen maar nietszeggende muziek over hoe hij aan het hosselen is.
Je bent zelf een kutneger die doet alsof ie uit de ghetto komt.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:25 schreef LarryBird het volgende:
is toch gewoon de zoveelste kutneger die doet alsof ie een gangster uit ´de ghetto´ is... triest, nep, saai en slecht.
vet hosselen, man. al die stress.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Je bent zelf een kutneger die doet alsof ie uit de ghetto komt.
Héérlijk hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:23 schreef Metaan het volgende:
[..]
Het zegt jou niks, hetgeen weer veelzeggend is over jouw biotoop.
Elke straatman in Nederland , Belgie en Suriname voelt deze rapper echter héél goed.
Daarbuiten zijn er massa's mensen die zich in kunnen leven in /zich laven aan de nummers over de straten van Holland.
Héérlijk toch!
Hey. 5997 kijks in 5 dagen, dat vergeet je te melden. Wat een baas met al die kijks.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:15 schreef Metaan het volgende:
Harde track, slappe clip.
Alhoewel ik vermoed dat de provincialen op het Forum hem wel weer zullen smaken:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:57 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Hey. 5997 kijks in 5 dagen, dat vergeet je te melden. Wat een baas met al die kijks.
Serieus, als die Hef hier geld mee kan verdienen moet ik er ook maar over gaan nadenken om te gaan rappen. Beats maken doe ik al. Als ik dan beats kan maken en kan rappen ben ik echt binnen.
quote:
+1quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:36 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
ahum
[..]
Met vreemde mensen ga je dan om!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |