Nou ja, als je maar in de gaten houdt dat je bij het zesde biggetje de toren om moet gooien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"De "anders maak ik het toch uit"-zin is voorbij gekomen.... die heb ik weerkaatst met "prima"..... en toen was het stil
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, als je maar in de gaten houdt dat je bij het zesde biggetje de toren om moet gooien.
Je kunt het Boek in de melk BLIJVEN dopen!
Alles is mogelijk, maar ik hou de hele affaire in het achterhoofd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Dat klinkt als personal history.
Jah, hoe is't daar mee eigenlijk?
Nehquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
Veel musicals die mij aanspreken komend jaar in het parktheater
Alex klaasen komt met Toon een musical over Toon Hermans
en beetje The boat that rocks the musical?quote:Antonie Kamerling en Daniel Boissevain komen met Herrinert uzich deze nog over het veronica schip
Nehquote:Ben Cramer met 1953 over de watersnoodramp
Nehquote:La cage aux folles, ik dacht dat die niet ging touren
quote:Urinetown
Nehquote:Zorro
Nehquote:Patticoat, chantal jansen
Nehquote:Legally Blonde, met Kim Lian van der meij
quote:Rocky over the Rainbow, met Linda wagemakers en Rolf kostersstationstraat 169 huis van het musical lab
Titel klinkt erg bekendquote:Into the woods met Remko Vrijdag
Nehquote:The Wiz van theaterplan
Nehquote:Je Anne, met Thom Hoffman over Anne Frank
Nehquote:In de schaduw van Brell, met Vera Mann
Nehquote:moest ik de blues brothers met Jim de Groot maar overslaan, anders wordt het zo veel
Over openbare toiletten las ikquote:
quote:
Ja dat zal het wel zijn... ik hoor het vanavond allemaal wel van 'mquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:49 schreef Waxxer het volgende:
Maar TV (niet TraVo maar The Vulture), misschien zit er wel heel veel liefde in die jongen en kan hij die liefde niet bij je kwijt en is hij wanhopig op zoek naar, ja, wat bevestiging in plaats van een houding die je misschien wel hebt alsof je dan met je chick op stap bent?
Into the woods is een voorstelling van Sondheim, Sondheim is ook de schrijver van Company, misschien heb ik je er al mee dood gegooidquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh
[..]
en beetje The boat that rocks the musical?
[..]
Neh
[..]
Neh
[..]
[..]
Neh
[..]
Neh
[..]
Neh
[..]
[..]
Titel klinkt erg bekend
[..]
Neh
[..]
Neh
[..]
Neh
[..]
Neh
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat zal het wel zijn... ik hoor het vanavond allemaal wel van 'm
Hij lijkt me tergend.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb laatst ook op youtube Legally Blonde the musical gekeken. Viel me alles mee.
Maar gebeurt het nou ook gewoon dat jij DE nieuwe theaterprogrammagids aan het doornemen bent en allemaal leuke dingen ziet, dat vervolgens aan Ang3l, of Steeph voor intimi, maar dat vervolgens aan hem voorstelt en dat hij dan alleen maar "Neh, neh, neh!" zegt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Into the woods is een voorstelling van Sondheim, Sondheim is ook de schrijver van Company, misschien heb ik je er al mee dood gegooid
inderdaad een beetje the boat that rocks musical, maar wel erg hollands natuurlijk
Legaly Blonde is wel hillarisch hoor, leuker nog dan de film
Natuurlijk is het een grote zoetsappige foute show. Maar hij zat goed in elkaar vond ik en het vertaalde zich prima naar een toneel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij lijkt me tergend.
Sowieso om van films musicals te maken, maar goed.
Ben ik al niet zo'n voorstander van. Laat staan zo'n zoete roze!
Een musical over de watersnoodramp... Mijn tenen krommen bij de gedachte en ik ben echt benieuwd hoe ze dát willen gaan doen. Maar het eerste overheerst. Een film a la, maar een musical en dan ook nog met Ben Cramer (Ik, Ben Cramer ben,gewooooonnn.... zoals ik ben....).quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij lijkt me tergend.
Sowieso om van films musicals te maken, maar goed.
Ben ik al niet zo'n voorstander van. Laat staan zo'n zoete roze!
quote:Ang3l fantopic
It's time to put the "sex"
hij moet het zelf betalen, dus hij zal zelf moeten keizen wat hij leuk vindquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar gebeurt het nou ook gewoon dat jij DE nieuwe theaterprogrammagids aan het doornemen bent en allemaal leuke dingen ziet, dat vervolgens aan Ang3l, of Steeph voor intimi, maar dat vervolgens aan hem voorstelt en dat hij dan alleen maar "Neh, neh, neh!" zegt?![]()
Sléép hem gewoon mee!
Ik betaalde bijna $100 voor mijn Nederlandse paspoort en $30 voor het busticket om persoonlijk in Boston te gaan vragen of ik er eentje mochtquote:
Je hebt gelijk... dat geeft ie zelf ook toe... maar als hij het op deze manier blijft spelen door ruzie te blijven zoeken om niks in plaats van zijn gevoel echt te benoemen wordt het sowieso niks...quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg zo de indruk, maar wie ben ik en wat ben ik, dat het moeilijk is voor hem, misschien ook voor jou, om het gewoon op een manier te zeggen zoals je vaak geforceerd ziet in verschrikkelijke programma's als Look of Love, die ik dus klaarblijkelijk wel ken, maar dat terzijde. Maar dat dat zich dan vervolgens uit in vreemde/rare gedragingen, maar dat hij het niet zo labiel bedoelt als dat het overkomt. Maar nogmaals, wie ben ik om te oordelen, maar ik dacht, joh, bekjk het eens van de andere kant.
Ja dat is óók duur.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik betaalde bijna $100 voor mijn Nederlandse paspoort en $30 voor het busticket om persoonlijk in Boston te gaan vragen of ik er eentje mocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |