Ja, ik heb een goedkoop rijbewijsquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai Tha_Erik!![]()
Maar dat klopt, met rijbewijzen is het nog erger, hier ook iets van 50/60 euro en in Eindhoven, ik weet niet of je daar wel eens komt of er iets mee hebt, maar daar kost het naar ik meen 30 euro.
Ja zeg dat alleen wilde ik naar Utrecht en had er praktisch alles al geregeld, kamer en introductie en alles, want ikdacht óf journ. in Utrecht óf communicatie, en anders niet, maar het werd toen Zwolle. Dus je denkt dat je naar een tropisch eiland op vakantie gaat met alles enzo met het vliegtuig en tropisch doen een paar weken en dan krijg je een brief dat het Domburg wordt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ingeloot is toch meestal iets goeds, iets wat je wil?
Wel! Eindhovens. Niet zo'n duur Zwols ding.quote:
Al dat voetbalgepeupel kan van mij een vliegtuigreisje krijgen met Videla Airlines.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, iig die supporters daarzo.
D'r is toch geen ergere groep teringleijende supporters dan die feyenoord hooligans?
Een soort van "Nou op naar de bahama's" en het wordt helmond?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja zeg dat alleen wilde ik naar Utrecht en had er praktisch alles al geregeld, kamer en introductie en alles, want ikdacht óf journ. in Utrecht óf communicatie, en anders niet, maar het werd toen Zwolle. Dus je denkt dat je naar een tropisch eiland op vakantie gaat met alles enzo met het vliegtuig en tropisch doen een paar weken en dan krijg je een brief dat het Domburg wordt.
Met Feyenoord voorop.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Al dat voetbalgepeupel kan van mij een vliegtuigreisje krijgen met Videla Airline.
Wijvengeneuzel!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik heb vanavond een stevig gesprek op de agenda staan... geneuzel
Ik val nooit op dit soort dramaqueens dus hij scoort hier ook echt geen pluspunten meequote:Op donderdag 6 mei 2010 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wijvengeneuzel!
Dat zegt m'n vriendin tegen de mannen in haar leven als ze zeiken.
"Wijvengeneuzel, dat is 't!!"
Welke verzoeken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb hoofdpijn! Dus al jullie verzoeken moeten maar even tot een andere dag wachten.
Ah je bent dus niet het vrouwtje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik val nooit op dit soort dramaqueens dus hij scoort hier ook echt geen pluspunten mee
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Die ik per PM krijg. En heel discreet behandel.
Ik geloof het niet neequote:Op donderdag 6 mei 2010 14:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ah je bent dus niet het vrouwtje.
Nou ja met dat soort gejank heb ik wel ervaring komt altijd zo tijdens de zomer. Mensen die vast zitten in een relatie willen aan gebrek aan vrijheid het gemist daaraan terug zin in extra aandacht en bevestiging.quote:
Of, en ik zeg niet dat dat hier zo is, ze gaan ruzietjes om niets aan omdat ze vinden dat ze vast zitten. Zo van "Ruzie! Kom, maak het uit, KOM!"quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou ja met dat soort gejank heb ik wel ervaring komt altijd zo tijdens de zomer. Mensen die vast zitten in een relatie willen aan gebrek aan vrijheid het gemist daaraan terug zin in extra aandacht en bevestiging.
Om maanden later met hangende pootjes terug te komen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of, en ik zeg niet dat dat hier zo is, ze gaan ruzietjes om niets aan omdat ze vinden dat ze vast zitten. Zo van "Ruzie! Kom, maak het uit, KOM!"
Ow. Dat klinkt als personal history.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om maanden later met hangende pootjes terug te komen.
Ja, misschien wel op die manier zodat diegene het niet "zelf" gedaan heeft. Dat je dan later krijgt "Maar ja, jíj hebt het uitgemaakt!"quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of, en ik zeg niet dat dat hier zo is, ze gaan ruzietjes om niets aan omdat ze vinden dat ze vast zitten. Zo van "Ruzie! Kom, maak het uit, KOM!"
"De "anders maak ik het toch uit"-zin is voorbij gekomen.... die heb ik weerkaatst met "prima"..... en toen was het stilquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |