We houden van andere genresquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar gebeurt het nou ook gewoon dat jij DE nieuwe theaterprogrammagids aan het doornemen bent en allemaal leuke dingen ziet, dat vervolgens aan Ang3l, of Steeph voor intimi, maar dat vervolgens aan hem voorstelt en dat hij dan alleen maar "Neh, neh, neh!" zegt?![]()
Sléép hem gewoon mee!
Ja hallo, jij houdt ook van het ESF, ik nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een grote zoetsappige foute show. Maar hij zat goed in elkaar vond ik en het vertaalde zich prima naar een toneel.
Zouden ze dan halverwege ook de "zuivere" zangstemmen inruilen voor wild watergegorgel?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een musical over de watersnoodramp... Mijn tenen krommen bij de gedachte en ik ben echt benieuwd hoe ze dát willen gaan doen. Maar het eerste overheerst. Een film a la, maar een musical en dan ook nog met Ben Cramer (Ik, Ben Cramer ben,gewooooonnn.... zoals ik ben....).
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zouden ze dan halverwege ook de "zuivere" zangstemmen inruilen voor wild watergegorgel?
Oh, een oudere man dit keer?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben er weg van, de stad in een kruik kopen voor mijn date vanavond
Of komt ie uit Tilburg?quote:
Het is wel een legale leeftijd, maar nog steeds jonger dan hemquote:
Carnaval. Kruikenzeikers.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou die snap ik niet![]()
Kruik en Tilburg..?
Wat was dat nou allemaal met die buikpijn vannacht trouwens?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is wel een legale leeftijd, maar nog steeds jonger dan hem hij
Ik hóór het je zeggen bijna, met cynische toon.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is wel een legale leeftijd, maar nog steeds jonger dan hem
Oooohh oke.quote:
Ik kon amper rechtop lopenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat was dat nou allemaal met die buikpijn vannacht trouwens?
En nu?quote:
ja ik heb buikpijn namelijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik hóór het je zeggen bijna, met cynische toon.Maar het is slechts een post op een forum, dus dat kan en zal wel een gedachte zijn in een totaal verkeerde richting!
Maar een typische date dan... date en kruik...
Een groot deel van de Rotterdammers is ook niet heel erg blij met deze maatregelen hoor. Aboutaleb doet volgens mij ook veel meer kwaad dan goed met alle maatregelen die nu getroffen zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)jft-gehandhaafd.html
Tis toch erg dat dat moet vanwege zo'n klotespelletje en die kutrotterdammers
Ik vind het juist goed. Droogleggen die kutjoekels.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een groot deel van de Rotterdammers is ook niet heel erg blij met deze maatregelen hoor. Aboutaleb doet volgens mij ook veel meer kwaad dan goed met alle maatregelen die nu getroffen zijn.
Nou ja, eigenlijk 1x in de week onder de kraan houden... en dan in de zon zetten.quote:
Dat ben ikquote:
Oh dan HEUL eng!quote:
Niet mee eensquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:29 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Bruine ogen zijn mooier.
Dat is toch anders, je ziet dat het niet echt echt bruin is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mee eens
Maar ik heb al bruine lenzen.
Alleen die zijn te oud.
[ afbeelding ]
Racemonster!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:33 schreef oinaru_isan het volgende:
Feitcode: VA012
Gemeente: xxx
Plaatsaanduiding: xxx
Pleegdatum: 13-04:2010
Tijdstip: 10:04:00
Toegestane snelheid: 50 km/h
Gemeten sneldheid: 62 km/h (gecorrigeerd)
Geconstateerd: Verkeershandhavingsteam
Opgelegde Sanctie: 59 euro
Administratiekosten 6 euro
Te betalen bedrag: 65 euro
Nou nou nou, dat valt reuze mee. Echt. Heus. Het is niet dat ik in één uur van hier naar - bijvoorbeeld - Rouen rij.quote:
uit eten met je vriendjequote:Op donderdag 6 mei 2010 18:55 schreef oinaru_isan het volgende:
65 euro, wat je daar allemaal wel niet mee kunt doen
Gewoon uitmaken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik val nooit op dit soort dramaqueens dus hij scoort hier ook echt geen pluspunten mee
Over een kwartier is ie hier.... en dan wordt er even het een en ander besprokenquote:
Succes dan, joh!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over een kwartier is ie hier.... en dan wordt er even het een en ander besproken
Thanksquote:
goedmaaksexquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over een kwartier is ie hier.... en dan wordt er even het een en ander besproken
Ik zou er mijn geld niet op zettenquote:
Uitmaken en gaan daten met één van de [homo]-singles.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou er mijn geld niet op zetten
Euhm... nee... ik ga er met open vizier inquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:57 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Uitmaken en gaan daten met één van de [homo]-singles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |