Windt dat je op?quote:
Gi-gantisch!quote:
ik wilde zeggen: Ik had nog een badjas aan, wil de buren niet laten schrikken.quote:
Daar ben ik ook nog geweest.quote:Op donderdag 6 mei 2010 07:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ook, ik was zelfs nog ff in de kabberdoes.
hoi waxxquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:59 schreef Waxxer het volgende:
Nou, tjongejonge, ik zat net te denken aan het vernieuwen van mijn paspoort en dat dat in Eindhoven veel en veel goedkoper is dan hier, en ik dacht tevens 'ik zeg eens even hoi tegen de homo's als pauze tussendoor' en toen had ik net BIJNA in het Eindhoven-topic gereageerd. Er zijn ergere dingen die je kunt doen, maar oh oh oh, hoe had ik me daar dan vervolgens uit moeten redden.
Enfin, indien aanwezig: hallo.
Jamaar dan doe jet het toch liever in Eindhoven?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:03 schreef Steve het volgende:
In Eindhoven en in Zwolle kost het toch allebei 50,90 euro?
[url=Zwolle]https://dloket.zwolle.nl/loketburgers/pdc-kosten/PROD-1259746722953[/url]
Eindhoven
Wat duur trouwensquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:03 schreef Steve het volgende:
In Eindhoven en in Zwolle kost het toch allebei 50,90 euro?
En hai Angdriël!quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar dan doe jet het toch liever in Eindhoven?
Wie wil er nou naar Zwolle?!
Gemeentelijke opslagen en adm kosten etc kunnen nog wel eens verschillenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:07 schreef creno het volgende:
Waarom is het vernieuwen van paspoort of rijbewijs niet overal hetzelfde ?
ingeloot is toch meestal iets goeds, iets wat je wil?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En hai Angdriël!Ja maar ik ben hier ingeloot een *kuch* tijdje geleden dus ik zit hier niet vrijwillig!
Kún je nagaan!
Haai Tha_Erik!quote:
Nou ja, iig die supporters daarzo.quote:
Niet als je liever in (laat ik eens wat zeggen) Maastricht wil studeren, maar daar uitgeloot bent. En dan bij je tweede keus Zwolle uit moet komen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ingeloot is toch meestal iets goeds, iets wat je wil?
Cranendonckquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:10 schreef Steve het volgende:
Cranendonck 30,20
Eindhoven 32,-
Zwolle 57,85
Rijbewijs is wel een verschil ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |