Ja, ik heb een goedkoop rijbewijsquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai Tha_Erik!![]()
Maar dat klopt, met rijbewijzen is het nog erger, hier ook iets van 50/60 euro en in Eindhoven, ik weet niet of je daar wel eens komt of er iets mee hebt, maar daar kost het naar ik meen 30 euro.
Ja zeg dat alleen wilde ik naar Utrecht en had er praktisch alles al geregeld, kamer en introductie en alles, want ikdacht óf journ. in Utrecht óf communicatie, en anders niet, maar het werd toen Zwolle. Dus je denkt dat je naar een tropisch eiland op vakantie gaat met alles enzo met het vliegtuig en tropisch doen een paar weken en dan krijg je een brief dat het Domburg wordt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ingeloot is toch meestal iets goeds, iets wat je wil?
Wel! Eindhovens. Niet zo'n duur Zwols ding.quote:
Al dat voetbalgepeupel kan van mij een vliegtuigreisje krijgen met Videla Airlines.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, iig die supporters daarzo.
D'r is toch geen ergere groep teringleijende supporters dan die feyenoord hooligans?
Een soort van "Nou op naar de bahama's" en het wordt helmond?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja zeg dat alleen wilde ik naar Utrecht en had er praktisch alles al geregeld, kamer en introductie en alles, want ikdacht óf journ. in Utrecht óf communicatie, en anders niet, maar het werd toen Zwolle. Dus je denkt dat je naar een tropisch eiland op vakantie gaat met alles enzo met het vliegtuig en tropisch doen een paar weken en dan krijg je een brief dat het Domburg wordt.
Met Feyenoord voorop.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Al dat voetbalgepeupel kan van mij een vliegtuigreisje krijgen met Videla Airline.
Wijvengeneuzel!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik heb vanavond een stevig gesprek op de agenda staan... geneuzel
Ik val nooit op dit soort dramaqueens dus hij scoort hier ook echt geen pluspunten meequote:Op donderdag 6 mei 2010 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wijvengeneuzel!
Dat zegt m'n vriendin tegen de mannen in haar leven als ze zeiken.
"Wijvengeneuzel, dat is 't!!"
Welke verzoeken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb hoofdpijn! Dus al jullie verzoeken moeten maar even tot een andere dag wachten.
Ah je bent dus niet het vrouwtje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik val nooit op dit soort dramaqueens dus hij scoort hier ook echt geen pluspunten mee
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Die ik per PM krijg. En heel discreet behandel.
Ik geloof het niet neequote:Op donderdag 6 mei 2010 14:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ah je bent dus niet het vrouwtje.
Nou ja met dat soort gejank heb ik wel ervaring komt altijd zo tijdens de zomer. Mensen die vast zitten in een relatie willen aan gebrek aan vrijheid het gemist daaraan terug zin in extra aandacht en bevestiging.quote:
Of, en ik zeg niet dat dat hier zo is, ze gaan ruzietjes om niets aan omdat ze vinden dat ze vast zitten. Zo van "Ruzie! Kom, maak het uit, KOM!"quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou ja met dat soort gejank heb ik wel ervaring komt altijd zo tijdens de zomer. Mensen die vast zitten in een relatie willen aan gebrek aan vrijheid het gemist daaraan terug zin in extra aandacht en bevestiging.
Om maanden later met hangende pootjes terug te komen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of, en ik zeg niet dat dat hier zo is, ze gaan ruzietjes om niets aan omdat ze vinden dat ze vast zitten. Zo van "Ruzie! Kom, maak het uit, KOM!"
Ow. Dat klinkt als personal history.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om maanden later met hangende pootjes terug te komen.
Ja, misschien wel op die manier zodat diegene het niet "zelf" gedaan heeft. Dat je dan later krijgt "Maar ja, jíj hebt het uitgemaakt!"quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of, en ik zeg niet dat dat hier zo is, ze gaan ruzietjes om niets aan omdat ze vinden dat ze vast zitten. Zo van "Ruzie! Kom, maak het uit, KOM!"
"De "anders maak ik het toch uit"-zin is voorbij gekomen.... die heb ik weerkaatst met "prima"..... en toen was het stilquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, als je maar in de gaten houdt dat je bij het zesde biggetje de toren om moet gooien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"De "anders maak ik het toch uit"-zin is voorbij gekomen.... die heb ik weerkaatst met "prima"..... en toen was het stil
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, als je maar in de gaten houdt dat je bij het zesde biggetje de toren om moet gooien.
Je kunt het Boek in de melk BLIJVEN dopen!
Alles is mogelijk, maar ik hou de hele affaire in het achterhoofd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Dat klinkt als personal history.
Jah, hoe is't daar mee eigenlijk?
Nehquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
Veel musicals die mij aanspreken komend jaar in het parktheater
Alex klaasen komt met Toon een musical over Toon Hermans
en beetje The boat that rocks the musical?quote:Antonie Kamerling en Daniel Boissevain komen met Herrinert uzich deze nog over het veronica schip
Nehquote:Ben Cramer met 1953 over de watersnoodramp
Nehquote:La cage aux folles, ik dacht dat die niet ging touren
quote:Urinetown
Nehquote:Zorro
Nehquote:Patticoat, chantal jansen
Nehquote:Legally Blonde, met Kim Lian van der meij
quote:Rocky over the Rainbow, met Linda wagemakers en Rolf kostersstationstraat 169 huis van het musical lab
Titel klinkt erg bekendquote:Into the woods met Remko Vrijdag
Nehquote:The Wiz van theaterplan
Nehquote:Je Anne, met Thom Hoffman over Anne Frank
Nehquote:In de schaduw van Brell, met Vera Mann
Nehquote:moest ik de blues brothers met Jim de Groot maar overslaan, anders wordt het zo veel
Over openbare toiletten las ikquote:
quote:
Ja dat zal het wel zijn... ik hoor het vanavond allemaal wel van 'mquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:49 schreef Waxxer het volgende:
Maar TV (niet TraVo maar The Vulture), misschien zit er wel heel veel liefde in die jongen en kan hij die liefde niet bij je kwijt en is hij wanhopig op zoek naar, ja, wat bevestiging in plaats van een houding die je misschien wel hebt alsof je dan met je chick op stap bent?
Into the woods is een voorstelling van Sondheim, Sondheim is ook de schrijver van Company, misschien heb ik je er al mee dood gegooidquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh
[..]
en beetje The boat that rocks the musical?
[..]
Neh
[..]
Neh
[..]
[..]
Neh
[..]
Neh
[..]
Neh
[..]
[..]
Titel klinkt erg bekend
[..]
Neh
[..]
Neh
[..]
Neh
[..]
Neh
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat zal het wel zijn... ik hoor het vanavond allemaal wel van 'm
Hij lijkt me tergend.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb laatst ook op youtube Legally Blonde the musical gekeken. Viel me alles mee.
Maar gebeurt het nou ook gewoon dat jij DE nieuwe theaterprogrammagids aan het doornemen bent en allemaal leuke dingen ziet, dat vervolgens aan Ang3l, of Steeph voor intimi, maar dat vervolgens aan hem voorstelt en dat hij dan alleen maar "Neh, neh, neh!" zegt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Into the woods is een voorstelling van Sondheim, Sondheim is ook de schrijver van Company, misschien heb ik je er al mee dood gegooid
inderdaad een beetje the boat that rocks musical, maar wel erg hollands natuurlijk
Legaly Blonde is wel hillarisch hoor, leuker nog dan de film
Natuurlijk is het een grote zoetsappige foute show. Maar hij zat goed in elkaar vond ik en het vertaalde zich prima naar een toneel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij lijkt me tergend.
Sowieso om van films musicals te maken, maar goed.
Ben ik al niet zo'n voorstander van. Laat staan zo'n zoete roze!
Een musical over de watersnoodramp... Mijn tenen krommen bij de gedachte en ik ben echt benieuwd hoe ze dát willen gaan doen. Maar het eerste overheerst. Een film a la, maar een musical en dan ook nog met Ben Cramer (Ik, Ben Cramer ben,gewooooonnn.... zoals ik ben....).quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij lijkt me tergend.
Sowieso om van films musicals te maken, maar goed.
Ben ik al niet zo'n voorstander van. Laat staan zo'n zoete roze!
quote:Ang3l fantopic
It's time to put the "sex"
hij moet het zelf betalen, dus hij zal zelf moeten keizen wat hij leuk vindquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar gebeurt het nou ook gewoon dat jij DE nieuwe theaterprogrammagids aan het doornemen bent en allemaal leuke dingen ziet, dat vervolgens aan Ang3l, of Steeph voor intimi, maar dat vervolgens aan hem voorstelt en dat hij dan alleen maar "Neh, neh, neh!" zegt?![]()
Sléép hem gewoon mee!
Ik betaalde bijna $100 voor mijn Nederlandse paspoort en $30 voor het busticket om persoonlijk in Boston te gaan vragen of ik er eentje mochtquote:
Je hebt gelijk... dat geeft ie zelf ook toe... maar als hij het op deze manier blijft spelen door ruzie te blijven zoeken om niks in plaats van zijn gevoel echt te benoemen wordt het sowieso niks...quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg zo de indruk, maar wie ben ik en wat ben ik, dat het moeilijk is voor hem, misschien ook voor jou, om het gewoon op een manier te zeggen zoals je vaak geforceerd ziet in verschrikkelijke programma's als Look of Love, die ik dus klaarblijkelijk wel ken, maar dat terzijde. Maar dat dat zich dan vervolgens uit in vreemde/rare gedragingen, maar dat hij het niet zo labiel bedoelt als dat het overkomt. Maar nogmaals, wie ben ik om te oordelen, maar ik dacht, joh, bekjk het eens van de andere kant.
Ja dat is óók duur.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik betaalde bijna $100 voor mijn Nederlandse paspoort en $30 voor het busticket om persoonlijk in Boston te gaan vragen of ik er eentje mocht
Ja. Maar ik kreeg wel mijn niet-gebruikte pasfoto terugquote:
We houden van andere genresquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar gebeurt het nou ook gewoon dat jij DE nieuwe theaterprogrammagids aan het doornemen bent en allemaal leuke dingen ziet, dat vervolgens aan Ang3l, of Steeph voor intimi, maar dat vervolgens aan hem voorstelt en dat hij dan alleen maar "Neh, neh, neh!" zegt?![]()
Sléép hem gewoon mee!
Ja hallo, jij houdt ook van het ESF, ik nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een grote zoetsappige foute show. Maar hij zat goed in elkaar vond ik en het vertaalde zich prima naar een toneel.
Zouden ze dan halverwege ook de "zuivere" zangstemmen inruilen voor wild watergegorgel?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een musical over de watersnoodramp... Mijn tenen krommen bij de gedachte en ik ben echt benieuwd hoe ze dát willen gaan doen. Maar het eerste overheerst. Een film a la, maar een musical en dan ook nog met Ben Cramer (Ik, Ben Cramer ben,gewooooonnn.... zoals ik ben....).
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zouden ze dan halverwege ook de "zuivere" zangstemmen inruilen voor wild watergegorgel?
Oh, een oudere man dit keer?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben er weg van, de stad in een kruik kopen voor mijn date vanavond
Of komt ie uit Tilburg?quote:
Het is wel een legale leeftijd, maar nog steeds jonger dan hemquote:
Carnaval. Kruikenzeikers.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou die snap ik niet![]()
Kruik en Tilburg..?
Wat was dat nou allemaal met die buikpijn vannacht trouwens?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is wel een legale leeftijd, maar nog steeds jonger dan hem hij
Ik hóór het je zeggen bijna, met cynische toon.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is wel een legale leeftijd, maar nog steeds jonger dan hem
Oooohh oke.quote:
Ik kon amper rechtop lopenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat was dat nou allemaal met die buikpijn vannacht trouwens?
En nu?quote:
ja ik heb buikpijn namelijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik hóór het je zeggen bijna, met cynische toon.Maar het is slechts een post op een forum, dus dat kan en zal wel een gedachte zijn in een totaal verkeerde richting!
Maar een typische date dan... date en kruik...
Een groot deel van de Rotterdammers is ook niet heel erg blij met deze maatregelen hoor. Aboutaleb doet volgens mij ook veel meer kwaad dan goed met alle maatregelen die nu getroffen zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)jft-gehandhaafd.html
Tis toch erg dat dat moet vanwege zo'n klotespelletje en die kutrotterdammers
Ik vind het juist goed. Droogleggen die kutjoekels.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een groot deel van de Rotterdammers is ook niet heel erg blij met deze maatregelen hoor. Aboutaleb doet volgens mij ook veel meer kwaad dan goed met alle maatregelen die nu getroffen zijn.
Nou ja, eigenlijk 1x in de week onder de kraan houden... en dan in de zon zetten.quote:
Dat ben ikquote:
Oh dan HEUL eng!quote:
Niet mee eensquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:29 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Bruine ogen zijn mooier.
Dat is toch anders, je ziet dat het niet echt echt bruin is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mee eens
Maar ik heb al bruine lenzen.
Alleen die zijn te oud.
[ afbeelding ]
Racemonster!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:33 schreef oinaru_isan het volgende:
Feitcode: VA012
Gemeente: xxx
Plaatsaanduiding: xxx
Pleegdatum: 13-04:2010
Tijdstip: 10:04:00
Toegestane snelheid: 50 km/h
Gemeten sneldheid: 62 km/h (gecorrigeerd)
Geconstateerd: Verkeershandhavingsteam
Opgelegde Sanctie: 59 euro
Administratiekosten 6 euro
Te betalen bedrag: 65 euro
Nou nou nou, dat valt reuze mee. Echt. Heus. Het is niet dat ik in één uur van hier naar - bijvoorbeeld - Rouen rij.quote:
uit eten met je vriendjequote:Op donderdag 6 mei 2010 18:55 schreef oinaru_isan het volgende:
65 euro, wat je daar allemaal wel niet mee kunt doen
Gewoon uitmaken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik val nooit op dit soort dramaqueens dus hij scoort hier ook echt geen pluspunten mee
Over een kwartier is ie hier.... en dan wordt er even het een en ander besprokenquote:
Succes dan, joh!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over een kwartier is ie hier.... en dan wordt er even het een en ander besproken
Thanksquote:
goedmaaksexquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over een kwartier is ie hier.... en dan wordt er even het een en ander besproken
Ik zou er mijn geld niet op zettenquote:
Uitmaken en gaan daten met één van de [homo]-singles.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou er mijn geld niet op zetten
Euhm... nee... ik ga er met open vizier inquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:57 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Uitmaken en gaan daten met één van de [homo]-singles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |